Tempka-proszę o radę

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #50977

    fizia

    Dziś właśnie @ wróciła do mnie jak bumerang. Zatem zaczynam trzeci cykl starń i myślę że czas zacząć mierzyć tempkę. Nigdy tego nie robiłam, więc proszę o porady.
    Wiem, że trzeba ją mierzyć rano przed wstaniem z łóżka, ale czy trzeba to robić zawsze o tej samej porze?? Chodzi mi o to, że ja od poniedziału do piątku wstaję około 7 rano, a w soboty i niedziele potrafię obudzić się o 9. Czy taki dwugodzinny „poślizg” jest dozowlony żeby mieć wiarygodne wyniki???
    I jeszcze mam pytanko: gdzie tempkę najlepiej powinno się mierzyć :)) w pochwie, pod językiem, a może wystarczy zwyczjanie pod pachą??
    Bardzo proszę o poradę, a jeżeli macie jeszcze dodatkowe spostrzeżenia to bardzo chętnie wysłucham, a raczej poczytam 🙂
    Pozdrawiam
    Fizia – trzeci cykl starań

    #655600

    mkkafe

    Re: Tempka-proszę o radę

    Mierzymy rano przed wstaniem z lozka najlepiej w pochwie zwyklym termometrem. Ja zazwyczaj wstaje o 6 rano wiec w soboty i niedziele nastawiam tez budzik jak zwykle nie ruszam sie z lozka mierze, odkladam termometr i spie dalej.Dwugodzinny poslizg jest niedozwolony. Radze sobie zalozyc wykres na FF i tam wpisywac tempke, objawy, sluz itp

    Monika (7 cykl) i Agatka 4l



    #655601

    pzb

    Re: Tempka-proszę o radę

    mkkafe bardzo dobrze Ci wszystko napisała.
    z mojego doświadczenia polecam mierzenie jednak w pochwie (mimo iż pod językiem też jest ok) – z buzi termometr łatwo wypada kiedy się przysypia i pomiary są mało porównywalne.
    powodzenia!
    pzb

    #655602

    fizia

    Re: Tempka-proszę o radę

    Hej, dzięki za porady.
    Mam jeszcze jedno pytanie – od kiedy należ zacząć mierzenie tempki, czy już w czasie miesiączki, czy po jej skończeniu??
    Tylko się ze mnie nie śmiejcie, ja naprawdę jeszcze jestem zielona z tego temamtu.
    Pozdrawiam

    #655603

    zuzanna

    Re: Tempka-proszę o radę

    najlepiej od pierwszego dnia cyklu ale rowniez nie bedzie wielkim bledem mierzenie po okresie (z przyczyn higienicznych wskazane gdy mierzysz w pochwie)
    pozdrawiam i pytaj o co chcesz na pewno nikt smiac sie nei bedzie:)

    Zuzanna 20 cykl starań

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close