termometr

Jaki termometr jest najlepszy do mierzenia temperaturki noworodkowi i niemowlakowi????
W smoczku?
na czulko?
pod paszke?
do ucha?
do odbytu?
Doradzcie jaki kupic? moze macie juz jakies sprawdzone?

pozdrawiam
Ania i Natalka 26.09.03

8 odpowiedzi na pytanie: termometr

justyna762003-08-11 09:52:34

Re: termometr

Ja mam kilka przetestowanych więc Ci opiszę:)))
w smoczku – mój synuś smoczka uwielbiał ale taki termometr jest większy i twardszy więc wypluwał go na kilometr i tylko wyrzucilismy pienądze… przemyśl – ja raczej nie radzę:) a jeśli Twoja dzidzia nie zaakceptuje smoczka w ogóle to teremometr do kosza
– na czoło – pomiary z tego co wiem niedokładne, ale sama nie testowałam – to opinia zasłyszana:)))
– pod paszke – no to chyba najpopularniejszy:))) a mierzysz i tak w pupci i odejmujesz 5 kresek:))) ja miałam taki standardowy i elektroniczny ale nie z tych drogicz – taki płąski, biały i byłam zadowolona – pomiar szybciej niz w zwykłym i wiarygodny::))))))))
– do uszka – to są te droższe – od 140 zł do 250 (widziałam taki boscha czy philipsa) nie używałam (cena) ale podobno są praktyczne, wiarygodne i temperature podają już po sekundzie…. ale nie wiem czy temp. w uszku na pewno oddaje te właściwą? mam nadzieje że ktoś się wypowie tu na ten temat, bo sama jestem baaardzo ciekawa:))))))))

no to tyle z moich wynurzeń:))))))) ja sama jak na razie mam tylko zwykły, najzwyklejszy ale też myśle i też nie wiem:)))))
pozdrawiam:)

Justyna i Maleństwo 11.09

effcia2003-08-11 12:03:52

Re: termometr

ja wlasnie kupilam taki do uszka (w smyku 129 zlociszy), mam nadzieje, ze sie sprawdzi:-)

Effcia+ FRANUŚ (11.08.03)

justyna762003-08-11 12:09:06

Re: termometr

tylko czy aby pomiar będzie prawidłowy??? bo słyszałam różne opinie… jak juz sprawdzisz to koniecznie daj znac:))))))))
widzę że Franusiowi sie nie spieszy:)))))) oj chłopak to mu dobrze w brzusiu:)))

Justyna i Maleństwo 11.09

effcia2003-08-11 12:14:10

Re: termometr

poki co sprawdzilam na sobie i na mezu, pomiary byly ok.
zobaczymy jak bedzie z dzidziuskiem, jak laskawie zechce wyjsc, bo faktycznie jakos sie chlopakowi nie spieszy….a ja mam z tego powodu niezly depres….

Effcia+ FRANUŚ (11.08.03)

misioaczek2003-08-11 13:27:18

Re: termometr

Ja miałam (mam) praktycznie wszystkie dostępne (oprócz zwykłego).
1. Smoczek – u nas wogóle się nie sprawdził, mała wypluwała go.
2. Pasek na czoło – o.k. ale bardzo mało dokładny, możesz tylko sprawdzić czy jest stan podgorączkowy czy też wysoka temperatura.
3. Klasyczny elektroniczny – praktycznie nie udało mi się zmierzyć dziecku temperatury pod paszką (do pupci nie wkładam)
4. Elektroniczny do ucha Braun – POLECAM dla całej rodziny. Wynik błyskawiczny, dokładny – niedokładny może być tylko przy zapaleniu ucha (podobno).

Ania

kas2003-08-11 14:00:07

Re: termometr

Polecam do ucha
Wymaga trochę wprawy, bo jak zbyt płytko włożysz to trochę oszukuje, ale jak opanujesz to jest świetny.
Korzystałam też z tradycyjnego do pupy (czyli pod pachę…) i też sobie radziłam, ale zasze trochę w strachy, że Zuzka się przekręci i zrobię jej krzywdę.
POzdrawiam

Kaśka mama Zuzanki (16.10.2002)

madzia272003-08-11 14:27:29

Re: termometr

Ja dostałam jako pierwszy prezent dla dzidzi taki do ucha. Ponieważ dzidzia ma jeszcze trochę czasu ” do wyjścia” więc używam go ja – na początku nie ufałam pomiarowi więc mierzyłam równolegle tradycyjnym. Pomiary różniły się o jedną kreskę więc już teraz nie sprawdzam tylko mierzę w jedną sekundę!!!

madzia i styczniowy wędrowniczek

effcia2003-08-11 15:15:47

Re: termometr

no wiec wlasnie:-)))

Effcia+ FRANUŚ (11.08.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: termometr?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Pytanie z prawa pracy - pomóżcie...
Piszę w imieniu mojej mamy. Powinnam napisać to w innym kąciku ale tu zagląda was więcej. Jakbyście znały odpowiedź na to pytanie bardzo was proszę o napisanie. "Odpowiedzcie mi proszę
Czytaj dalej