testy owulacyjne

Witajcie!!!
Wiem że na pewno dużo było już o testach ale zaryzykuje i poklikam tu troszkę a raczej liczę na wasze opinie;)
dziś zakupiłam sobie cały zestaw teścików i chcę zacząć je uzywać.Staramy sie o druga dzidzie odstawiłam tabletki 3 miesiące temu i narazie nic:mad:
co sądzicie warto testować ? czy teścik daja choć odrobinke sznas na poczęcie? jak narazie mam po tabletkach rozregulowane cykle raz 22 raz 25 a teraz 35 dni więc ciężko mi wyczuć kiedy owu..a spróbuję…;)

15 odpowiedzi na pytanie: testy owulacyjne

zewunia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez arabellka:Witajcie!!!
Wiem że na pewno dużo było już o testach ale zaryzykuje i poklikam tu troszkę a raczej liczę na wasze opinie;)
dziś zakupiłam sobie cały zestaw teścików i chcę zacząć je uzywać.Staramy sie o druga dzidzie odstawiłam tabletki 3 miesiące temu i narazie nic:mad:
co sądzicie warto testować ? czy teścik daja choć odrobinke sznas na poczęcie? jak narazie mam po tabletkach rozregulowane cykle raz 22 raz 25 a teraz 35 dni więc ciężko mi wyczuć kiedy owu..a spróbuję…;)

nie pomoge ale chetnie zasiegne wiedzy w tym temacie tak na przyszlosc 😉

arabellka Dodane ponad rok temu,

oki to czekam na testujace oczywiście owu bo ciążowe to doskonale znam:cool:

paszulka Dodane ponad rok temu,

Ja mam mieszane uczucia. Przy pierwszych starniach testowałam, ale rzadko coś wykazywały mimo, że owu miałam. Teraz nie wskazuja nic mimo, że wg USG owu też mam…. ale w tym cyklu i ja testuję, bo czeka mnie HSG i laparo… liczę na cud taki jak z Basią…. gdzie przygotowania do laparoskopii spowodowały, że zaszłam w ciążę…. mój organizm chyba się wsytraszył laparo i stwierdził “no niech ci będzie” 😀
Ale znam wiele dziewczyn zwłaszcza z nieregularnymi cyklami gdzie testy okazały się być zbawienne… pamiętaj tylko, że FIŚ czyha i żeby nie dać mu się zwariować i sfisiować na maksa!! 🙂

arabellka Dodane ponad rok temu,

tak dzięki!!Czytałam tu o tym ogromniastym Fiśiu i innych takich ..tylko jak tu być silnym i nie dać sie zwariować???postaram się byc twardą a nie mietką haha
pozdrawiam i na dzis uciekam bo ide do domku chorować niesetty z @
papa!

iwoonka Dodane ponad rok temu,

Arabellka…w moim przypadku testy tez sie nie sprawdziły, ale sprobowac mozesz… zaczelam testowac jeszcze przed staraniami i wtedy wychodziło, ze mam owu, zawsze tak samo test pozytywny byl w 13 dc, a jak zaczelismy sie starac juz na powaznie to przestaly wychodzic i nie pokazywały owu. Ale spróbuj, tylko tak jak pisała Paszula – uważaj zeby nie sfisiowac!!;) Powodzenia!!

nadii Dodane ponad rok temu,

Ja używam okazjonalnie. W tym cyklu siknęłam se 3 razy przed wyjazdem. No i pierwszy test wyglądał na pozytywny, drugi był taki nie do końca, a trzeci negatywny. Przy pozytywnym teście miałam plamienia, więc tak naprawdę na nic się nie nastawiam. A śluz płodny pojawił się dopiero 4 dni po pozytywnym teście. Takie pomieszanie z poplątaniem :D.

niuunia Dodane ponad rok temu,

A u mnie testy owu zawiodły … ani razu nie wykryły owu choć zrobiłam ich (ponad 100) … a ovu miałam potwierdzoną na USG …

Ale wielu osobom pomogły … Więc warto spróbować 😀

annula Dodane ponad rok temu,

A ja po części chcę się podzielić dobrą info. Od czterech miesięcy staraliśmy się z mężem o drugiego dzidziusia (z pierwszym zajęło nam to 6 miesięcy). W końcu kupiłam testy owu. Zaczęłam je robić na “wariackich papierach”, zamwiłam je na Allegro, paczuszka przyszła opuźniona wiec wg mnie właśnie powinnam była już kończyć owu, ale testy zaczęłam robić; przez pierwsze dwa dni był negatywny, dopiero na trzeci dzień wyszedł pozytywny i UUDDAAŁŁOO SSIIĘĘ!!!!!!!!!!!!!!!
Sama jeszcze nie mogę w to uwierzyć, uwierzę chyba dopiero jak zobaczę na usg u gina.
Życzę powodzenia i nie załamujcie się, ja chodziłam cały czas zestresowana tym że chcę a nie moge, wyluzowałam w tym cyklu i jest.
Wysyłam zarazki ciążowe ***

agusia150 Dodane ponad rok temu,

U mnie testy owulacyjne się sprawdziły w tym sensie że wykazały owulacje. Cały czas były negatywne i tylko w 1 jedym dniu pozytywny, krecha była bardzo gruba i widoczna. Poza tym bolałay mnie jajniki wiec raczej u mnie pokazywaly dobrze. Teraz znowu testuję bo chce poobserwować swój organizm jeszcze w tym cyklu .Teraz testy już drugi dziń pokazuja druga kreche tylko bledszą (to niby negatyw), choc niewiele bledsza i mam inne testy niz poprzednio. Sama nie wiem co o tym myśleć( a staranka swoja drogą…..:D )

arabellka Dodane ponad rok temu,

Dzieki za odpowiedzi! Ja równiez chcę spróbować i poobserwować organizm bo tak naprawde prze te 7 lat przerwy wszystko sie rozregulwało narazie cykle mam nieregularne i nie wiem kiedy może byc i czy jest owu???
a Annula jest super pocieszeniem;)
tak więc czekam cierpiwie az zniknie @ i do roboty!!!

amber Dodane ponad rok temu,

A u mnie testy owu wariują…
Jak w pierwszych 4 obserwacyjnych cyklach pokazywały owu – ok 18 – 19 dc była druga ładna czerwona krecha…
Tak teraz mam bladą krechę już przez 6 dni (ciemnieszja była w 15 dc)
I teraz nie wiem czy ja się zepsułam czy testy…

arabellka Dodane ponad rok temu,

ni no co ty!!!Nasze organizmy tak reagują chyba??? zobaczymy jak bedzie u mnie dziś odeszła@ więc za parę dni testy pójdą w ruch i ….oby sie dobrze zakończyło;) czego i wam dziewczyny zycze!!!!

agusia150 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez amber:A u mnie testy owu wariują…
Jak w pierwszych 4 obserwacyjnych cyklach pokazywały owu – ok 18 – 19 dc była druga ładna czerwona krecha…
Tak teraz mam bladą krechę już przez 6 dni (ciemnieszja była w 15 dc)
I teraz nie wiem czy ja się zepsułam czy testy…

U mnie teraz podobnie tylko ze odkąd zaczełam robić ciągle jest druga krecha, moze lekko bledsza od pierwszej ale nadal jest wiec sama nie wiem kiedy mam tą owulację. Wg mnie powinna byc jakos za dwa dni wię c zobaczymy ….hmmm

nadii Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AGUSIA150:odkąd zaczełam robić ciągle jest druga krecha, moze lekko bledsza od pierwszej ale nadal jest wiec sama nie wiem kiedy mam tą owulację.

Bo na testach owu to norma, że są dwie kreski. Kwestia tylko w tym, że kreska testowa ma być w kolorze kontrolnej lub ciemniejsza – więc wtedy jest pozytywny.

arabellka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nadii:Bo na testach owu to norma, że są dwie kreski. Kwestia tylko w tym, że kreska testowa ma być w kolorze kontrolnej lub ciemniejsza – więc wtedy jest pozytywny.

ja tez juz wariuje z tymi testami wczoraj robiłam byly 2 kreski ale ta testowa jasna – czyli negatyw no nic dzis kolejny ale to chyba prawda bo obserwuje siebie i nic mnie nie pobolewa nie kłuje tylko nerwica mnie bierze ale to juz nie wina owu tylko mojego M. 😡

Znasz odpowiedź na pytanie: testy owulacyjne?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
NIEWYDOLNOŚĆ CIEŚNIOWO-SZYJKOWA JEST DO POKONANIA!!!
[B][COLOR="Red"]DZIEWCZYNY NIEWYDOLNOŚĆ CIEŚNIOWO-SZYJKOWA JEST DO POKONANIA!!![/COLOR][/B] Jeżeli straciłyście ciążę z założonym szwem McDonalda, MACIE SZANSĘ. Można założyć szew przezbrzuszny przed zajściem w ciąże, który gwarantuje szczęśliwe rozwiązanie. [B]Szew przezbrzuszny zakłada: prof.
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Błagam o pomoc!! Problemy z wypróżnianiem u niemowlaka!!
Witam!! Czy ktoś potrafiłby mi doradzić?? Mój synek ma 3 miesiące i 2 tygodnie. Od jakiegoś miesiąca ma duże problemy z wypróżnianiem tzn. kupka którą robi niby jest normalna i
Czytaj dalej