????

NIe wiem o co chodzi???Czy posty np. moje sa kasowane przez kogos, tak bez powodu???

Wydaje mi sie ze ta liczba postow w gornym prawym narozniku jakos mi zmalala…:Hmmm…:

17 odpowiedzi na pytanie: ????

nusiak2010-10-08 19:55:31

nie wiem
mi nie maleje :Fiu fiu:

meva2010-10-08 19:57:15

teraz przypomnialam sobie pewna sytuacje i na 100% mialam wieksza liczbe postow.

ps. nie wiem co jest grane, ktos mnie usuwa???

ulaluki2010-10-08 20:08:57

Zamieszczone przez Meva:teraz przypomnialam sobie pewna sytuacje i na 100% mialam wieksza liczbe postow.

ps. nie wiem co jest grane, ktos mnie usuwa???

Ktoś Cię nie lubi:)

A tak poważnie nie brałaś udziału w wątkach na dziele sprzedam, tam śą wątki nieaktualne kasowane, w śmietniku chyba też, po jakimś czasie?

tora2010-10-08 20:12:56

Zamieszczone przez Meva:teraz przypomnialam sobie pewna sytuacje i na 100% mialam wieksza liczbe postow.

ps. nie wiem co jest grane, ktos mnie usuwa???

takie poj, to moga czasem zniknac u kogos, kto sie dopisuje w watku zalozonym jako reklama. czasem zanim wejde na forum, ktos zdazy pod takim postem cos odpisac i ta wiadomosc wraz z glownym postem rowniez zostaje usunieta. (ale raczej rzadko zdarzaja mi sie takie sytuacje) nie wiem, czy to o to chodzi?

asik2010-10-08 20:45:17

Obstawiam posty z wątków na śmietniku i w dziale sprzedam/kupię
Tam na pewno są kasowane wątki

koleta2010-10-08 21:17:25

Zamieszczone przez Asik.:Obstawiam posty z wątków na śmietniku i w dziale sprzedam/kupię
Tam na pewno są kasowane wątki

Masz rację,że na Targowisku wątki są kasowane – i jeśli takowe posty Tobie poginęły to się przyznaję:Hyhy: Lecz,eśli nie o tych postach mowa to niewiem :Niepewny:

marchewkowa2010-10-08 21:19:24

Ile postów Ci zginęło? Kilka, kilkaset? 😉
Jeżeli kilka to obstawiam stare wątki na Targowisku.

meva2010-10-09 09:44:27

Zamieszczone przez marchewkowa:Ile postów Ci zginęło? Kilka, kilkaset? 😉
Jeżeli kilka to obstawiam stare wątki na Targowisku.

Okolo kilkunastu.
Na Targowisku napisalam w calej swej karierze 2 posty, wiec to nie to…a moze o czyms zapomnialam, moze komus odpisalam, nie wiem…

asik2010-10-09 10:55:21

Zamieszczone przez Meva:Okolo kilkunastu.
Na Targowisku napisalam w calej swej karierze 2 posty, wiec to nie to…a moze o czyms zapomnialam, moze komus odpisalam, nie wiem…

A w wątkach, które wylądowały na śmietniku nie brałaś nigdy udziału?

smoki2010-10-09 10:58:33

Zamieszczone przez Asik.:Obstawiam posty z wątków na śmietniku i w dziale sprzedam/kupię
Tam na pewno są kasowane wątki

Jeszcze w potrzebuję/oddam

Poza tym posty nie są kasowane, poza wyjątkowymi sytuacjami.

asik2010-10-09 11:01:29

Zamieszczone przez smoki:Jeszcze w potrzebuję/oddam

Poza tym posty nie są kasowane, poza wyjątkowymi sytuacjami.

A wątki na śmietniki, po upływie jakiegoś czasu nie są kasowane?

smoki2010-10-09 15:14:57

Zamieszczone przez Asik.:A wątki na śmietniki, po upływie jakiegoś czasu nie są kasowane?

Są, ale one się nie wliczają do liczby postów.

meva2010-10-09 17:09:45

A moze usuniety byl jakis caly watek, w ktorym sie udzielilam i stad ta sytuacja…

asik2010-10-09 17:35:16

Zamieszczone przez smoki:Są, ale one się nie wliczają do liczby postów.

Ale zanim wątek trafi na śmietnik to posty w nim pisane liczą się do ogólnej liczby postów prawda?
Czy po przeniesieniu na śmietnik liczba postów się automatycznie zmniejsza?

marchewkowa2010-10-09 17:43:01

Zamieszczone przez Asik.:Ale zanim wątek trafi na śmietnik to posty w nim pisane liczą się do ogólnej liczby postów prawda?
Czy po przeniesieniu na śmietnik liczba postów się automatycznie zmniejsza?

nie, bo kopia wątku zostaje tam gdzie była.

Meva, na targowisku to nie musiały być Twoje wątki, wystarczyło, że gdzieś komuś odpisałaś. Wątki mają najwyżej 4 miesiące, wiec są często kasowane, a kilkanaście postów to niewiele (w tej chwili masz ponad 20, więc za jakiś czas też pewnie je “stracisz” 😉 ).

gosik2010-10-09 21:10:52

Zamieszczone przez marchewkowa:Ile postów Ci zginęło? Kilka, kilkaset? 😉
Jeżeli kilka to obstawiam stare wątki na Targowisku.

heh… mi kilkaset :Hmmm…:
znaczy wiadomo gdzie często ostatnio bywam :Hyhy:

meva2010-10-10 08:11:02

Zamieszczone przez marchewkowa:nie, bo kopia wątku zostaje tam gdzie była.

Meva, na targowisku to nie musiały być Twoje wątki, wystarczyło, że gdzieś komuś odpisałaś. Wątki mają najwyżej 4 miesiące, wiec są często kasowane, a kilkanaście postów to niewiele (w tej chwili masz ponad 20, więc za jakiś czas też pewnie je “stracisz” 😉 ).

No to juz wszystko jasne. Dzieki za wyjasnienie:)

Znasz odpowiedź na pytanie: ?????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Książka kucharska
cytrynki do herbaty
Niby rzecz banalnie prosta, ale pyyyszna do herbatki :) Potrzebne: 1 cytryna ok. 1/2 szkl. cukru ew. przyprawy (imbir, laska wanilii, przyprawa do grzańca) 1 cytrynę porządnie myjemy, kroimy na plasterki, wkładamy do małego słoiczka,
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Zlot nr 4
Kto się pisze na zimowy zjazd???? bo się kuźwa nie doczekam sensownej decyzji
Czytaj dalej