:)))))

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 55)
  • Autor
    Wpisy
  • #75870

    anastazja

    Witam Zamieszczam kilka fotek moich dzieci Zycze milego ogladania

    To tyle BUZIAKI

    Klara4.11.05Jagoda1.8.03

    #1003854

    dora

    Re: :)))))

    A gdzies Ty Jagodzie wyslala? Zwierząt mnóstwo… Pewnie była zachwycona! A Klarusia śliczna! Taka „Dzidzia” jeszcze. Jagodzia przy niej to prawdziwa panienka!

    Dorota+Kasia 14.02.03



    #1003855

    Anonim

    Re: :)))))

    Anastazjo cudne te Twoje dziolchy :-)) Sam miod

    Aga, Jula, Szymek

    #1003856

    natinka

    Re: :)))))

    Dziewczyny super a ta mała jak się juz super smieje 🙂
    Pozdrawiam

    Nati i Kamilka 05.04.04 oraz Maleństwo

    #1003857

    anastazja

    Re: :)))))

    a wiesz nawet nie tak daleko mamy takia zagrode wiejska … i tam sa rozne zwierzatka … wchodzisz i ogladasz , chodza tez luzem owce , kozy , kotki, kroliki i inne …wchodzisz tam za darmo – jak chcesz to mozesz dac 5 euro na rok na karme na jednego zwierzaka , ja jeszcze nie zaplacilam ale chyba dam …. sa tam tez hustawki … fajnie tam jest 🙂 kawalek dalej przy kosciele ale to juz za siatka sa sarny i pawie 🙂 tez tam czasem chodzimy … na wiosne maja skonczyc nam przebudowe parku … kiedys rozdawali plany wiec wiem , ze tez beda tam zwierzeta puszczone luzem …. jezdzimy tez kawalek do innego parku … tam znowu sa puszczone luzem konie , rozne od kucy po takie z dluga sierscia … Bardzo sie dziwilam , ze w miescie sa takie parki …. to chyba jedyna zaleta Holandii 😉
    niestety sama boje sie chodzic po parkach 🙁

    pozdrawiam

    Klara4.11.05Jagoda1.8.03

    #1003858

    anastazja

    Re: :)))))

    a Ty kiedy pokazesz nam brzuszek ?

    Klara4.11.05Jagoda1.8.03



    #1003859

    kokunia

    Re: :)))))

    Jeastem w szoku jaka Klarcia już duża. Superaśne masz córcie!!!!!!!!!!

    Agata i Wiktorek (13.04.2003)

    #1003860

    kama9

    Re: :)))))

    Urocze dziewczynki,ale wiadomo po kim to mają!

    Kamila & Oliwierek 9.03.05r

    #1003861

    amber

    Re: :)))))

    Śliczne córy!!
    Że one tak szybko rosną

    Beata i Maciek (11.02.2004)

    #1003862

    Anonim

    Re: :)))))

    Fajne dziewczynki, takie calusne:-)
    A jakie podobne do siebie!


    Kubus luty’04 i Lilka sierp’05



    #1003863

    viccy

    Re: :)))))

    Śliczne dziewczyny i jak szybko rosną, a jeszcze nie tak dawno byłaś w ciąży i pamiętam twoje dylematy na temat rodzenia i ewentualnego cc.
    Buziaki


    Viccy+Sara 11.07.2005

    „Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży jeśli się ją dzieli”

    Edited by viccy on 2006/03/02 01:12.

    #1003864

    kmw

    Re: :)))))

    ale slicznotki, fajne masz te coreczki


    Karina i Kubus <10.06.2004>



    #1003865

    lettka

    Re: :)))))

    Śliczne dziewczyny, Klara widać pogodna i uśmiechnięta, Jagódka taka duża, mama zapewnia atrakcje, super. Tylko za małe te fotki troche.

    majowy Karolek 22.05.06

    Kacperek 06.06.04

    #1003866

    effcia

    Re: :)))))

    no słodko słodko, tylko czemu takie małe????

    Effcia, Frań(20.08.03) i…(30.08.06)

    #1003867

    anastazja

    Re: :)))))

    o a ja w jakim jestem szoku , ze juz takie duze te dziewczynki 😉

    Klara4.11.05Jagoda1.8.03

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 55)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close