.

.

56 odpowiedzi na pytanie: .

Dodane ponad rok temu,

kropka?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nato:kropka?
pomyłka, prosiłam już smoki o usunięcie wątku

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nato:kropka?

nad i

klucha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:.

wiesz że za testy nie w tym kaciku i nie w tym wątku
to się do piekła idzie 😀

Dodane ponad rok temu,

Ale popularny post jednak
ZAOPIEKUJ SIĘ KROPKIEM;-)

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:pomyłka, prosiłam już smoki o usunięcie wątku
nie smoki tylko mnie :Hyhy: (raport idzie do moda działu)
ponieważ wątek się rozrasta proponuję ankietę czy zostawić kropka, wykasować czy wrzucić do pogaduch :Wow!:

Dodane ponad rok temu,

bardzo ciekawy wątek 😉 :Fiu fiu:

agaz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nato:Ale popularny post jednak
ZAOPIEKUJ SIĘ KROPKIEM;-)

zachęcający

taurus Dodane ponad rok temu,

tytuł wątku frapujący:Hmmm…::Hyhy:

taurus Dodane ponad rok temu,

a i chcialam dodać że cięzko myszką trafić 🙂

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:nie smoki tylko mnie :Hyhy: (raport idzie do moda działu)
ponieważ wątek się rozrasta proponuję ankietę czy zostawić kropka, wykasować czy wrzucić do pogaduch :Wow!:

to co było przed kropka w pogaduchy juz wrzuciłam :Fiu fiu:

kama28 Dodane ponad rok temu,

chciałam sie wypowiedzieć, ale nie wiem czy można…

kasia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Milla:a i chcialam dodać że cięzko myszką trafić 🙂

dokładnie

figa Dodane ponad rok temu,

Trudno jest się wypowiedzieć w temacie wątku,
ale kto by się tym martwił
:Hyhy:
Wątas mi się podoba!
😉

jaewa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Figa:Trudno jest się wypowiedzieć w temacie wątku,
ale kto by się tym martwił
:Hyhy:
Wątas mi się podoba!
😉

Czuję, że wątek zrobi furorę 🙂

Dodane ponad rok temu,

tEZ TO POCZUŁAM JAK TYLKO ZOBACZYŁAM tą kropkę—–> .

aggi Dodane ponad rok temu,

nie wypada się w takim wątku nie wypowiedzieć

zatem całkiem ładna ta kropka
tylko taka chudzinka ,ze wcelować w nią ciężkawo 🙂

devilry Dodane ponad rok temu,

Jak byłam mała i tata pytał mnie jak mam na imię odpowiadałam Kapka 🙂
To prawie jak ta nasza popularna Kropka 🙂

Ps. Mam problemy z interpunkcją 🙁 idę się uczyć 🙂

yoko Dodane ponad rok temu,

PROWOKACJA?

Dodane ponad rok temu,

świętuj a nie doszukuj sie prowokocji 😉

yoko Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aoh:świętuj a nie doszukuj sie prowokocji 😉

czekam na kawę i zaczynam fiestę;)

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Milla:a i chcialam dodać że cięzko myszką trafić 🙂

:Śmiech::Śmiech::Śmiech:

kasia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez JaEwa:Czuję, że wątek zrobi furorę 🙂

jakby nie patrzeć u mnie już leci trzecia strona

Dodane ponad rok temu,

Jak sie miewa dzis (.) ?

yoko Dodane ponad rok temu,

czekam na kontynuacje jak w pogaduchach – wielokropek 🙂

Dodane ponad rok temu,

chciałam dobrze
wyszło jak zawsze :Niepewny:

kasiex Dodane ponad rok temu,

dobra kropka nie jest zła 😀
całkiem ładna i zgrabna ta kropeczka

aggi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:chciałam dobrze
wyszło jak zawsze :Niepewny:

eee no Ewa co to za mina, przecie to taki fajny wątek 🙂

Dodane ponad rok temu,

Cudny watek!
dawno zaden mnie tak nie wciagnal!
Ewciu dzieki wielkie, moj nedzny humor sie poprawia, a wystarczyla zwykla kropka!!!!!!

NIECH ZYJE KROPKA!!!!!!!!

Dodane ponad rok temu,

Niech żyje. Moja amstafka miala na imię Kropka,dlatego sentymentalnie podchodze do tego wątku;-)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:Cudny watek!
dawno zaden mnie tak nie wciagnal!
Ewciu dzieki wielkie, moj nedzny humor sie poprawia, a wystarczyla zwykla kropka!!!!!!

NIECH ZYJE KROPKA!!!!!!!!
cmok

zawsze to kreska cieszyła (druga :Hyhy:), ale cieszę że i kropka potrafi :Fiu fiu:

yoko Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:

NIECH ZYJE KROPKA!!!!!!!!

skad wiesz że to ona, a może to kropek;)?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bruni:skad wiesz że to ona, a może to kropek;)?
Bo ja mam dwoch kropkow, ty jedna kropke….to tak sobie pomyslalam,ze moze ewcia chce nam cos przekazac….taki przekaz no wiesz…ojejka slow mi brak…

P.S. Ewcia tylko nie morduj mnie:) na ciezarna krzyczec nie wolno:)

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nato:Niech żyje. Moja amstafka miala na imię Kropka,dlatego sentymentalnie podchodze do tego wątku;-)

Mój niemałż miał jamniczkę – Kropkę 😀

chilli Dodane ponad rok temu,

zagubiona kropka w sieci
na forum dla bab sobie siedzi
szuka odpowiedzi na swoje pytanie
kim ostatecznie zostanie
przycupnela w dziale o niczym
i wydumala: “bede motorniczym!”

wyki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:chciałam dobrze
wyszło jak zawsze :Niepewny:

a wyszło… bardzo dobrze:Hura!:

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:zagubiona kropka w sieci
na forum dla bab sobie siedzi
szuka odpowiedzi na swoje pytanie
kim ostatecznie zostanie
przycupnela w dziale o niczym
i wydumala: “bede motorniczym!”

cUDNE;-)

Dodane ponad rok temu,

poetka szpilki????
wow

asik Dodane ponad rok temu,

No, no Szpilki :Hura!::Hura!::Hura!:

Super, ale poetka z Ciebie 😀

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tora:Ewka niezmiennie trzyma forme :Kciuki::Cwaniak:
moj idol :Hyhy::Fiu fiu:

Tora, miło Cię widzieć.
Jak Tymek, dalej nie spicie w nocy?

Znasz odpowiedź na pytanie: .?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
Ovitrelle - PILNIE ODKUPIE
pilnie odkupie ampulke ovitrelle prosze o kontakt na prive
Czytaj dalej
Polecam
czy polecacie pieluszki huggies ?
dada z biedronki czy huggies? uzywam pampersów i dadabo tansze zastanawiam sie czy lepsze dada czy huggies , na razie pampki sa najlepsze, avle jakie jeszcze
Czytaj dalej