Trzeci migdałek

Witam !
Mój synek będzie miał za miesiąc wycinany trzeci migdałek i laryngolog powiedziała mi ze dostanie jakąś płytką narkozę w syropie do wypicia czy wiecie co to takiego bo w innych postach czytałam wypowiedzi dziewczyn że ich dzieci miały narkozę zwykłą czy to to samo.
Ile byłyście w szpitalu ( bo dla mnie szpital=koszmar ) i jak długo dziecko nie może iść potem do przedszkola i na dwór ? Czy szpital wystawia zwolnienie dla matki bo będę musiała z synkiem zostać na oddziale. Czy dziecko od razu może jeść normalne jedzenie czy tylko papki ?
Proszę napiszcie mi jak to u Was dokładnie wyglądało bo mnie to przeraża ? Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
moniah24 i Bartuś 3l 6m

95 odpowiedzi na pytanie: Trzeci migdałek

mk1 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Witam !
Mój synek będzie miał za miesiąc wycinany trzeci migdałek i laryngolog powiedziała mi ze dostanie jakąś płytką narkozę w syropie do wypicia czy wiecie co to takiego bo w innych postach czytałam wypowiedzi dziewczyn że ich dzieci miały narkozę zwykłą czy to to samo.
Ile byłyście w szpitalu ( bo dla mnie szpital=koszmar ) i jak długo dziecko nie może iść potem do przedszkola i na dwór ? Czy szpital wystawia zwolnienie dla matki bo będę musiała z synkiem zostać na oddziale. Czy dziecko od razu może jeść normalne jedzenie czy tylko papki ?
Proszę napiszcie mi jak to u Was dokładnie wyglądało bo mnie to przeraża ? Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
moniah24 i Bartuś 3l 6m

Ola miała wycinany migdał w styczniu zeszłego roku. Miała normalna narkoze, cały zabieg trwał ok 20 minut nic nie piła więc niewiem o czym móiwsz. My w szpitalu byłyśmy dobe w nocy spałam z Ola na łóżku. Ola jakies 2 h po zabiegu była zwarta i gotowa do zabawy. Dostałam zwolnienie na 10 dni i po tym czasie Ola poszła do przedszkola w 4 dniu jadła juz normalnie bez problemow. W pierwsze dobie papki i miekkie rzeczy. Nie przejmuj się dzieci bardzo dobrze znoszą zabieg zrób kompleksowe badania bedzie dobrze !!!

madzia-1409 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Witam !
Mój synek będzie miał za miesiąc wycinany trzeci migdałek i laryngolog powiedziała mi ze dostanie jakąś płytką narkozę w syropie do wypicia czy wiecie co to takiego bo w innych postach czytałam wypowiedzi dziewczyn że ich dzieci miały narkozę zwykłą czy to to samo.
Ile byłyście w szpitalu ( bo dla mnie szpital=koszmar ) i jak długo dziecko nie może iść potem do przedszkola i na dwór ? Czy szpital wystawia zwolnienie dla matki bo będę musiała z synkiem zostać na oddziale. Czy dziecko od razu może jeść normalne jedzenie czy tylko papki ?
Proszę napiszcie mi jak to u Was dokładnie wyglądało bo mnie to przeraża ? Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
moniah24 i Bartuś 3l 6m

Kuba miał wycinany migdałek 10 listopada (poniedziałek), a wyglądało to tak.
8:00 stawiliśmy się na oddziale
9:00 dostał “głupiego jasia”, który zaczął działać po jakiś 10-15 minutach
10:30 zabrali go na “stół”
12:30 przywieźli wybudzonego, ale zasnął jeszcze na 3 godzinki.
dopiero wieczorem pozwolili się napić trochę wody, noc przespaliśmy i rano bylo śniadanie i do domu
Jadł normalnie (ale nie smażone), w domu byliśmy do końca tygodnia i poszedł do przedszkola.

aborka Dodane ponad rok temu,

my mielismy miec zabieg rano wiec mały nic nie jadł. w koncu wzieli go o 13 – najpierw przy rodzicach dziecko usypiaja gazem z maseczki a potem wkłuwaja wenflon i daja narkoze dozylna, intubują (rura w gardło). Zabieg na 3 migdały i 2 uszy – ok 30 min. potem godz Bartek był na pooperacyjnej – dłuzej niz inne dzieci bo ma gorszą krzepliwosc i go obserwowali, najpierw długo płakał potem przysnął. Lekarze nie pozwalją spac i lezec bo to zwieksza wymioty, kazą z dzieckiem spacerowac. Kilka razy wymiotował – najpierw krwią – to normalne bo sie nałykał przy zabiegu. Wiecorem juz jadł kolacje – kanapke. tylko nie wolno pierszy dzien nabiału i owoców ani soków. Od drugiego dnia jadł chyba normalnie. 2 dni dawałam mu ibufen i dostawał antybiotyk przez tydzien. W szpitalu bylismy jedna noc – spałam z nim w łózku. Rano była kontrola i wypis ok 10.
po roku pamieta tylko ze miał zabandazowaną ręke – bo miał ten venflon. (ale jak bandaz zdejmowali to tak ze dziecko nie widziało igły 🙂 )

we wrzesniu powtórka z drugim dzieckiem…..

koyaga Dodane ponad rok temu,

Tyśka miała podcinany 3migdał w Kajetanach k. Wawy 18 listopada 2008r..

9.00 – przyjęcie na oddział (rozpakunek w pokoju, przebranie w piżamkę, czekanie)
11.00-11.30 – zabieg (narkoza ogólna, podana przez tube)
11.30-12.00 – wybudzanie i pobyt w sali pozabiegowej z opiekunem.
po 12.00 – przejście do pokoju. Normalne funkcjonowanie dziecka poza jedzeniem. Dziecko ma dużo pić, może sie przespać, musi chodzić, 90% dzieci po zabiegu wymiotuje.

17.00 – pierwszy lekki posiłek po zabiegu – bułeczka z masłem.

8.00 – następnego dnia – wypisanie do domu. Kontrola za 7 dni.

Zabieg nie jest przyjemny. Dziecko zaraz po zabiegu czuje bóle głowy, odczuwa dyskomfort z powodu bólu gardła, wenflonu w rączce, głodu.

Zabieg do przejścia. Trzeba myślec pozytywnie, że będzie wszystko o.k. Trzeba słuchac personelu, dostosowac sie, a pobyt w szpitalu na pewno będziesz wpominać dobrze.

Moja Tysia była bardzo dzielna. Jestem z niej dumna.
Inna sprawa, że migdał potrafi odrosnąć.

Trzymam kciuki.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AgaSkol:

Moja Tysia była bardzo dzielna. Jestem z niej dumna.
Inna sprawa, że migdał potrafi odrosnąć.

Trzymam kciuki.
ano nam się termin zbliża wielkimi (:Śmiech:) krokami… jeszcze 2 mies 😉

cat Dodane ponad rok temu,

Moja Karolina miała ten zabieg w maju zeszłego roku. W szpitalu byliśmy dobę – od rana cały dzień, noc i rano wypis. Sam zabieg trwa krótko, tak jak pisały dziewczyny – nie jest przyjemny. Po zabiegu dziecko moze wymiotować, jest głodne, rozbite po narkozie, ale w sumie szybko dochodzi do siebie. Karolkę przez kilka dni po zabiegu bolało gardło, więc dostawala środki przeciwbólowe. Co do jedzenia – chyba przez tydzień trzeba pilnować diety. Na pewno dostaniesz wskazówki w szpitalu.

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Z tym syropem to lekarzowi chyba chodziło o głupiego jasia a potem narkoza tak mi się wydaje. To u Was w szpitalach to fajnie że tak krótko trzymają a ja mam przyjść w poniedziałek a wyjść w piątek.

Pozdrawiam
moniah24

koyaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:To u Was w szpitalach to fajnie że tak krótko trzymają a ja mam przyjść w poniedziałek a wyjść w piątek.

Aż nie chce sie wierzyć… Na pewno?

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Z tym syropem to lekarzowi chyba chodziło o głupiego jasia a potem narkoza tak mi się wydaje. To u Was w szpitalach to fajnie że tak krótko trzymają a ja mam przyjść w poniedziałek a wyjść w piątek.

Pozdrawiam
moniah24

szok! My operowalismy migdal w Czechach. Przyszlismy do szpitala rano, wyszlismy po poludniu.

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AgaSkol:Aż nie chce sie wierzyć… Na pewno?

W poniedziałek jest przyjęcie na oddział i badania, we wtorek przygotowanie do zabiegu i nie wiem czy zabieg we wtorek lub w środę w zależności od ilości pacjentów no a potem przez resztę dni obserwacja a w piątek do domu. Nie wiem czemu tak długo może dlatego że to szpital wojewódzki.

moniah24

rybcia001 Dodane ponad rok temu,

My dzisiaj byliśmy u alergologa. Pomimo leczenia migdał bez zmian, dodatkowo cały czas wysiękowe zapalenie uszu. Dostaliśmy skierowanie do laryngologa ze wskazaniem na usunięcie migdała.
Mam do Was kilka pytań:
1. Jak długo czeka się na tę operację (jestem z W-wy)
2. Czy ktoś miał tę operację w Warszawie na Niekłańskiej? Polecacie?
3. Czy po usunięciu tego migdała zauważyłyście różnicę? Dzieciaki mniej chorują?

Bardzo boję się tego zabiegu

cat Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rybcia001:
Mam do Was kilka pytań:
1. Jak długo czeka się na tę operację (jestem z W-wy)
2. Czy ktoś miał tę operację w Warszawie na Niekłańskiej? Polecacie?
3. Czy po usunięciu tego migdała zauważyłyście różnicę? Dzieciaki mniej chorują?
Bardzo boję się tego zabiegu

Bedzie dobrze.
U mojej córki zmiana po wycięciu kolosalna.
Po prostu prawie w ogóle nie choruje.
Co do oczekiwania. Do Kajetan dosyć długo się czeka. Z 9-10 miesięcy ostatnio słyszałam.
My wycinaliśmy na Wołoskiej. Sam zabieg w porządku, ale warunki lokalowe, sala pooperacyjna – kiepściutko :/ Podobno teraz laryngologia jest na nowym oddziale, więc moze coś się zmieniło.
Powodzenia.

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rybcia001:My dzisiaj byliśmy u alergologa. Pomimo leczenia migdał bez zmian, dodatkowo cały czas wysiękowe zapalenie uszu. Dostaliśmy skierowanie do laryngologa ze wskazaniem na usunięcie migdała.
Mam do Was kilka pytań:
1. Jak długo czeka się na tę operację (jestem z W-wy)
2. Czy ktoś miał tę operację w Warszawie na Niekłańskiej? Polecacie?
3. Czy po usunięciu tego migdała zauważyłyście różnicę? Dzieciaki mniej chorują?

Bardzo boję się tego zabiegu

Za bardzo Ci nie pomogę bo ja jestem ze śląska, my czekamy 1 miesiąc ( termin mamy na 9 marca ) bo akurat Pani pielęgniarka wyszukała jakąś lukę między zapisanymi pacjentami ale u nas tak normalnie to już zapisują na czerwiec.
Podobnie jak ty strasznie się boję tego zabiegu u mojego synka.
Przeraza mnie te 5 dni w szpitalu bo tyle podobno musimy tam zostać chociaż warunki w naszym szpitalu są bardzo dobre.

veraprima Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez rybcia001:My dzisiaj byliśmy u alergologa. Pomimo leczenia migdał bez zmian, dodatkowo cały czas wysiękowe zapalenie uszu. Dostaliśmy skierowanie do laryngologa ze wskazaniem na usunięcie migdała.
Mam do Was kilka pytań:
1. Jak długo czeka się na tę operację (jestem z W-wy)
2. Czy ktoś miał tę operację w Warszawie na Niekłańskiej? Polecacie?
3. Czy po usunięciu tego migdała zauważyłyście różnicę? Dzieciaki mniej chorują?

Bardzo boję się tego zabiegu

ad 1 czekalam 3 miesiace
ad 2 operowana Karolina była w lipcu poprzedniego roku
ad 3 zasadnicza róznica, Mniej choruje i inaczej mówi nie sepleni

gosia Dodane ponad rok temu,

Ten syropek to tzw. Głupi Jaś.
Artek miał wycinanego migdałka w klinice chirurgi jednego dnia, więc jeszcze tego samego dnia byliśmy w domu (zabieg w 100 procentach refundowany). Chcieliśmy zaoszczędzić mu stresu związanego z pobytem w szpitalu. Laryngolog mówił, że trzeba będzie zostać w szpitalu około 5 dni.

gosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Za bardzo Ci nie pomogę bo ja jestem ze śląska, my czekamy 1 miesiąc ( termin mamy na 9 marca ) bo akurat Pani pielęgniarka wyszukała jakąś lukę między zapisanymi pacjentami ale u nas tak normalnie to już zapisują na czerwiec.
Podobnie jak ty strasznie się boję tego zabiegu u mojego synka.
Przeraza mnie te 5 dni w szpitalu bo tyle podobno musimy tam zostać chociaż warunki w naszym szpitalu są bardzo dobre.

Moniko w Bielsku i Chorzowie wycinają migdałka i w ciągu jednego dnia jesteś w domu.
Ja polecam Bielsko i Centrum Pediatryczne. Artkowi migdałka wycinał doktor Papla – lekarz z podejściem do małego pacjenta. Więcej informacji znajdziesz na stronce

[Zobacz stronę]

gosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:W poniedziałek jest przyjęcie na oddział i badania, we wtorek przygotowanie do zabiegu i nie wiem czy zabieg we wtorek lub w środę w zależności od ilości pacjentów no a potem przez resztę dni obserwacja a w piątek do domu. Nie wiem czemu tak długo może dlatego że to szpital wojewódzki.

moniah24

W Rybniku – w szpitalu wojewódzkim to samo.
Pewnie dlatego, że za każdy dzień pobytu pacjenta, szpital dostaje kasę z NFZ. To chyba cała tajemnica

koyaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:W poniedziałek jest przyjęcie na oddział i badania, we wtorek przygotowanie do zabiegu i nie wiem czy zabieg we wtorek lub w środę w zależności od ilości pacjentów no a potem przez resztę dni obserwacja a w piątek do domu. Nie wiem czemu tak długo może dlatego że to szpital wojewódzki.

moniah24

A jak przygotowują do zabiegu?
Tzn., że co? Dziecko nie od wtorku?
Obserwują bo co? Bo nagle kataru może dostać? Gorączki?
PARANOJA!

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez AgaSkol:A jak przygotowują do zabiegu?
Tzn., że co? Dziecko nie od wtorku?
Obserwują bo co? Bo nagle kataru może dostać? Gorączki?
PARANOJA!

Nie wiem jak wygląda to przygotowanie a mają być podobno robione jakieś badania. Jak dla mnie to też jakoś to wszystko długo będzie trwać.

Pozdrawiam
moniah24

snoopy Dodane ponad rok temu,

my mamy zabieg 19 marca
mamy być na czczo na 7 rano :Hmmm…:
zabieg ma być 20 go
a do domu 21 go
i tylko tyle na razie wiem

jestem z pomorskiego, zabieg będzie w szpitalu w Chojnicach
rejestrowałam się w styczniu, czyli czas oczekiwania coś ok 2 miesięcy

szukałam miejsca w trójmiescie, ale terminy są straszne, najblizszy jaki znalazłam to była druga połowa lipca

gosia Dodane ponad rok temu,

Moniah odpisałam Ci, ale masz chyba zapchaną skrzynkę, bo miałam taką informację.
Będę trzymać kciuki za Twojego synka.

Widzę, że bardzo się pozmieniało . Artek miał zabieg 18 grudnia. Chodziliśmy do doktora prywatnie, ale zabieg był w pełni refundowany. Chciałam zapłacić, żeby przyspieszyć termin, ale i tak szybciutko nas “załatwili”. Chyba tydzień po wizycie.
Poza tym lekarz powiedział “po co płacić skoro jesteście ubezpieczeni”

gosiad32 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Nie wiem jak wygląda to przygotowanie a mają być podobno robione jakieś badania. Jak dla mnie to też jakoś to wszystko długo będzie trwać.

Pozdrawiam
moniah24

Witam serdecznie

Moja córcia jest juz po wycięciu migdałka na niekłańskiej.
Czekaliśmy półtora miesiąca a to dlatego że miałam skierowanie od Pani dr.która tam pracuje.

Wszystko przebiegło szybko i sprawnie.

W poniedziałek , badania moczu , krwi itp.
W srode przyjęcie na oddział czyli wizyta u laryngologa dopełnienie papierków , itp a potem do domciu
W czwartek połozenie sie na oddział i zabieg ,
w piatek po snaidanku do domku.

Córcia zniosła wszystko ok , tyle że budziła sie ciągle ze jest głodna bo w dniu zabiegu trzeba byc na czczo.

Jedynie co jest nie fer to że : jezeli chcesz przebywac z dzieckiem w nocy na oddziale trzeba zapłacic 10 zł. za krzesełko twarde na którym sie śpi.
To juz nie chodzi o 10 zł ale o graniu na uczuciach rodziców , wiadomio ze skoro idzie maluch to matka nie zostawi , ja bym nocki nie przespała w domu wiedzac ze moje dziecko 4 letnie jest same wobcym miejscu
Ale całe szczescie ze Pan dyrektor który to wymyslił nie pracuje tam.

Ja przeżyłam to bardziej od córci , serce mi pękało ze jest sama na bloku , ale jak sie obudziła i ja zwiezli przy windzie czekałm na nia , i juz nie spusciałm jej z oka poza wyjsciem do toalety, nawet spanie na krzesełku nie przerazało .

Najwazniejsze że jestesmy w domciu i nie ma zadnych komplikacji , a w nocy mała spi jak niemowlak i wkońcu oddycha spokojnie , nie chrapie i nie ma juz bezdechów.

Pozdrawiamy i wszystkiego dobrego

gosia Dodane ponad rok temu,

9 już niedługo. Trzymam kciuki

aborka Dodane ponad rok temu,

jasna cholera….. a my w kajetanach mamy czekac 12 miesiecy. Juz zostało 7…..
Ale nie chce mi sie teraz znowu latac po lekarzach i kombinowac skierowania gdzie indziej. W sumie ALa nie choruje i nie ma bezdechów – tylko zle mówi i słyszy 🙂

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wobysk:9 już niedługo. Trzymam kciuki

Wiem i z dnia na dzień mam większy stres chociaż wiem że nie powinnam się denerwować bo synek to odczuwa ale to silniejsze ode mnie.
Jak już wrócimy do domu to napiszę jak było.

avi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Wiem i z dnia na dzień mam większy stres chociaż wiem że nie powinnam się denerwować bo synek to odczuwa ale to silniejsze ode mnie.
Jak już wrócimy do domu to napiszę jak było.

Monia – nie denerwuj się:Kciuki:

my własnie wróciliśmy we srodę ze szpitala
było super – ani przez chwilę synka nic nie bolało
dostał głupiego jasia, po pół godzinie jak już naśmialiśmy się do rozpuku z jego zachowania i omamów wzięto go na salę i za następne pół godziny mi go przywieźli – półprzytomnego : mówił że nic go nie boli, że mam dobrze patrzeć jak pielęgniarka bandażuje mu wenflon bo potem ja będę mu musiała bandażować:Śmiech:
nie wymiotował, nawet nie było mu niedobrze
po 2 godzinnym śnie był jak nowo narodzony, mógł pić wodę po trochu a po 5 godzinach po zabiegu kazali dać biszkopty a potem już normalnie chleb
i było wszystko ok.

będzie dobrze:Kciuki:

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez avi:Monia – nie denerwuj się:Kciuki:

my własnie wróciliśmy we srodę ze szpitala
było super – ani przez chwilę synka nic nie bolało
dostał głupiego jasia, po pół godzinie jak już naśmialiśmy się do rozpuku z jego zachowania i omamów wzięto go na salę i za następne pół godziny mi go przywieźli – półprzytomnego : mówił że nic go nie boli, że mam dobrze patrzeć jak pielęgniarka bandażuje mu wenflon bo potem ja będę mu musiała bandażować:Śmiech:
nie wymiotował, nawet nie było mu niedobrze
po 2 godzinnym śnie był jak nowo narodzony, mógł pić wodę po trochu a po 5 godzinach po zabiegu kazali dać biszkopty a potem już normalnie chleb
i było wszystko ok.

będzie dobrze:Kciuki:

Wielkie dzięki za słowa otuchy !

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Avi tak na wszelki wypadek: w jakim szpitalu mieliście zabieg? Nikola ma przerośnięte 2 boczne, i powiększony 3 migdał, ale narazie znależliśmy fajnego laryngologa, i wyprowadził małą na prostą.

koyaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gosiad32: nawet spanie na krzesełku nie przerazało .

O ZGROZO!!!! CO ZA KOSZMAR! Chyba tylko w Polce takie historie mają miejsce.

renata-fx Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny , jakie objawy miały wasze maluchy ,że trzebabyło wycinać migdałki? Ja mam wrażenie, że mojego Kubcia powinien obejrzeć laryngolog, ponieważ często kaszle, czasami ma katar, ale nic pozatym. Dodam ,że alergolog wykluczył jaką kolwiek alergię. Dwa razy mieliśmy testy na rączce oraz z krwi. A może to cos jeszcze innego:Hmmm…: jak myślicie? Proszę o radę

kalcz Dodane ponad rok temu,

U nas z objawów tylko i wyłącznie chrapanie, a ostatnio coraz częstsze bezdechy nocne 🙁

Termin mamy na 19-go marca w Kajetanach,
czekamy na zabieg od kwietnia zeszłego roku.

Jedziemy tam już drugi raz,
wcześniej Jasiek miał wycinany 3 migdał,
teraz zabierają się za przerośnięte boczne (wtedy były ok, przerosły jakiś miesiąc-dwa po tamtym zabiegu)

Już obgryzam paznokcie ze stresu,
choć poprzedni zabieg przeszedł spokojnie i bez komplikacji…

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aborka:jasna cholera….. a my w kajetanach mamy czekac 12 miesiecy. Juz zostało 7…..
Ale nie chce mi sie teraz znowu latac po lekarzach i kombinowac skierowania gdzie indziej. W sumie ALa nie choruje i nie ma bezdechów – tylko zle mówi i słyszy 🙂

przesunęli Wam teraz termin ?

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez renata-fx:Dziewczyny , jakie objawy miały wasze maluchy ,że trzebabyło wycinać migdałki? Ja mam wrażenie, że mojego Kubcia powinien obejrzeć laryngolog, ponieważ często kaszle, czasami ma katar, ale nic pozatym. Dodam ,że alergolog wykluczył jaką kolwiek alergię. Dwa razy mieliśmy testy na rączce oraz z krwi. A może to cos jeszcze innego:Hmmm…: jak myślicie? Proszę o radę

Malgosia jest wlasnie na swiezo po wycieciu migdala (we wtorek). Obserwowalismy go juz od dwoch lat, myslelismy, ze sie obejdzie bez wycinania, ale niestety nie. U nas objawem glownym byly czeste infekcje bakteryjne w nosie – ostatni miesiac to zielony katar non stop. Niby nic takiego, bo ani goraczki, ani niczego innego nie bylo (a moglo pojsc na uszy), ale dziecko sie meczylo, wiec zdecydowalismy operowac.

avi Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez tazmanka:Avi tak na wszelki wypadek: w jakim szpitalu mieliście zabieg? Nikola ma przerośnięte 2 boczne, i powiększony 3 migdał, ale narazie znależliśmy fajnego laryngologa, i wyprowadził małą na prostą.
na pewno nie będziesz zainteresowana
jestem ze Śląska i szpital w którym Michał miał usuwanego migdałka to nasz zwykły powiatowy tyle że posiada oddział otolaryngologiczny – super podejście do dzieci, fajna atmosfera , łózka nie dziecięce (bez szczebelków ale można było wysunąć dodatkowe zabezpieczenie) co umożliwiało swobodne spanie na jednym łóżku jak wszystkie na oddziale były zajęte, a jak było coś wolnego to spokojnie można się było kłaść – za darmo 🙂

moniah – powodzenia – trzymam kciuki:Kciuki:

aborka Dodane ponad rok temu,

Bartek chorował, miał katar, był niegrzeczny i nie skupiał sie, nie słuchał sie (ale teraz sie tez nie słucha wiec to nie było dlatego ze nie słyszy). Kolezanki córeczka miała nagle niedosłuch i po kilku badaniach okazało sie ze to płyn w uchu. I wtedy tak mnie tkneło. Potem – po wizycie u laryngologa i alergologa dostalismy skierowanie na badanie migdału. W koncu, po rozmowie z kilkoma znajomi zrobilismy badania prywatnie.
Ale zapisałam do kajetan jak miała 8 mies – wtedy kiedy Bartka. Była pod obserwacją. We wrzesniu stwierdzono płyn w uchu i dostała skierowanie na zabieg – drenaz i trzy migdaly. no i czakamy do @#@$##@$#%$@# wrzenia 2009….. Objawy u niej to czaste zielone gluty, troszke chrapie i mówi gardłowo-nosowo i bardzo niewyraznie artykułuje (zle słyszy). Ale ona dla odmiamy sie słucha a Bartek sie nie słuchał ale mówił prawidłowo.

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez renata-fx:Dziewczyny , jakie objawy miały wasze maluchy ,że trzebabyło wycinać migdałki? Ja mam wrażenie, że mojego Kubcia powinien obejrzeć laryngolog, ponieważ często kaszle, czasami ma katar, ale nic pozatym. Dodam ,że alergolog wykluczył jaką kolwiek alergię. Dwa razy mieliśmy testy na rączce oraz z krwi. A może to cos jeszcze innego:Hmmm…: jak myślicie? Proszę o radę

Objawy u mojego synka Bartusia to chrapanie nocne ostatnio bardzo nasilone, częste infekcje nosa i gardła, mówienie przez nos. Boczne migdałki są OK ale to przez ten trzeci to wszystko, tak twierdzi nasza Pani laryngolog.
Jak wrócimy ze szpitala to napiszę wszystko co i jak wyglądało. Za około 5 dni jak wszystko będzie w porządku to wrócimy do domu a idziemy już jutro.
Proszę o trzymanie kciuków za mojego synka bo w środę zabieg.

Pozdrawiam
moniah24

renata-fx Dodane ponad rok temu,

Dziękuję Wam. Więc to chyba w naszym przypadku nie będą zadne migdałki, ale i tak przejdę się do laryngologa ,tak dla wlasnego spokoju. Pozatym alergolog nam zasugerowala ,że możnaby sprawdzić. Kurcze Kuba ciągle kaszle , już nie wiem co robic…ZWARIUJE

nicky22 Dodane ponad rok temu,

Trzeci migdalek

Wiktoria miala operowany trzeci migdalek w Niemczech jak miala 2 latka.
Objawy: chrapanie oraz czeste zapalenia uszu. Poczatkowo miala rowniez dostac dreny do uszu, ale w koncu skonczylo sie tylko na wyjeciu migdalka.
W Niemczech ten zabieg wykonuja lekarze w gabinetach a nie w szpitalu.
Ogolnie wygladalo to podobnie jak w innych opisach: najpierw maska z jakims gazem, tak zeby dziecko usnelo (to chyba bylo najgorsze, brrr…do tej pory robi mi sie slabo, jak o tym mysle…), potem weflon do reki. Potem wyproszono nas z sali, 20 minut i doktor przyniosl nam Wiktorie na rekach. Po operacji musielismy jeszcze zostac 2 godziny w sali pooperacyjnej, zeby sie zupelnie rozbudzila. Byla jednak bardzo rozdrazniona, plakala i marudzila. Lekarz zalecil diete lekkostrawna i 2 dni odpoczynku w domu. Troszke krwawienia z noska, ale to chyba przez rurke od narkozy.Po za tym nic.Na drugi dzien juz skakala po mieszkaniu.
Musze dodac, ze od tego czasu skonczyly sie zapalenia uszu, wiec operacja pomogla. Niestety slyszalam, ze migdalek lubi odrastac, nie wiadomo wiec co nas jeszcze czeka.
Ogolnie, dziewczyny, myslec pozytywnie, bedzie dobrze.

Kasia i Wiktoria (sierpien 2004)

moniah24 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wobysk:9 już niedługo. Trzymam kciuki

Tyle stresu i niestety od wczoraj jesteśmy już w domu bo odwołali nam zabieg ponieważ anestezjolog nie zgodził się na podanie mojemu synkowi narkozy. Czeka nas kolejne długie oczekiwanie na termin.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za słowa otuchy i kciuki.

Pozdrawiam
moniah24 i Bartuś

gosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez moniah24:Tyle stresu i niestety od wczoraj jesteśmy już w domu bo odwołali nam zabieg ponieważ anestezjolog nie zgodził się na podanie mojemu synkowi narkozy. Czeka nas kolejne długie oczekiwanie na termin.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za słowa otuchy i kciuki.

Pozdrawiam
moniah24 i Bartuś

A możesz napisać dlaczego się nie zgodził?
Szkoda bardzo. Już bylibyście po zabiegu, ale życie i zdrowie dzieci najważniejsze. Widać były poważne przesłanki

Znasz odpowiedź na pytanie: Trzeci migdałek?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
www.gdziezmaluszkiem.pl gdzie mozna pójsć z maluszkiem
Dziewczyny chciałam Wam polecić moja stronę:) [URL="http://www.gdziezmaluszkiem.pl"]www.gdziezmaluszkiem.pl[/URL] to strona o tym gdzie można pójść z maluszkiem bezpiecznie z reszta same zajrzyjcie:) sa tam tez moje przemyślenia i doświadczenia z moim i
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Prośba o pomoc dla synka!
[COLOR=Black][B]Drogie koleżanki![/B] Piszę tego posta z wielką prośbą o pomoc finansową dla mojego synka Pawełka. [/COLOR] [COLOR=Black]U Pawełka rozpoznano dziecięce porażenie mózgowe. W tej chwili ma 3,5 roku i
Czytaj dalej