trzymajcie kciuki, kochane…

Moj Robert prawdopodobnie teraz ( lub za jakies 20 minut ) bedzie mial zabieg usuwania wyrostka robaczkowego…wiem, to w sumie drobny rutynowy zabieg, tyle ze on w Irlandii, ja w Polsce i umieram ze strachu o niego i z jeszcze wiekszej tesknoty…

wiem ze Wasze kciuki i modlitwy pomoga…

ps. Ilonko, Bartku…Wam dziekuje po raz kolejny za OGROMNE SERCE ! Jestescie juz Rodzina dla mnie :*

Domi 4 Aga 31

40 odpowiedzi na pytanie: trzymajcie kciuki, kochane…

2006-08-27 11:20:03

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymam! ale na pewno zabieg pójdzie jak z płatka!

Kaśka z Natusią (4 lata 🙂

porky2006-08-27 11:26:58

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymamy kciuki !!!

Juleczka (12.12.04)

amber2006-08-27 11:52:23

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Agatko, mocno kciuki zaciskamy!!
Będzie dobrze 🙂

Beata i Maciek (11.02.2004)

kasiex2006-08-27 12:32:19

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymam, bedzie dobrze!!!

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

bastet2006-08-27 12:46:24

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Aga nie moglam sie dostac na forum, ale juz Ci pisalam….bedzie dobrze!!

Aga, Szym i Jula

2006-08-27 13:00:26

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

zacisniete mooocno!

ania & yosik

cat2006-08-27 13:31:37

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Będzie dobrze. W Irlandi? Hehe, może nawet lepiej niż tu.
Choć wiem, że wolałabyś byc przy mężu….
Trzymam kciuki.

K.

Łukasz (3l.8 m-cy) Karolina (1,5 r)

dorotka12006-08-27 13:39:18

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

juz po
wiec trzymam za rekowalescenta:)

Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

natinka2006-08-27 13:42:15

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Oczywiscie ze trzymamy

Zdrówka zyczę

Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

vieta2006-08-27 15:02:14

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymamy kciukaski!!! Powodzenia!!!

cait2006-08-27 15:21:14

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

O kurcze, ale się porobiło! Trzymam kciuki!

Cait + Alka (15 stycznia 2003) + Mr. Bean (ok. 10 grudnia 2006)

kotus2006-08-27 15:29:11

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Zobaczysz,ze będzie wszystko dobrze:)

lea2006-08-27 17:06:41

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Man nadzieje, ze juz wszystko ladnie zaczyna sie goic 🙂

-18

gacka2006-08-27 19:14:14

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Już co prawda “po”, ale są kciuki i od nas.

Gacka i Julka 01.03.2004

hania172006-08-27 19:30:22

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

i od nas!
czekamy na nowe wiadomości

cszynka2006-08-27 19:47:23

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Kciuki trzymam za szybkie i bezbolesne gojenie. No i czekam na wieści jak poszło.

mamma2006-08-27 19:50:15

juz ok

WIEDZIALAM ze pomoga te kciuki !

DZIEKUJE, kochane moje :*****

Dostalam wiadomosc kolo godz. 18-stej-sam Robert do mnie zadzwonil – tuz po wybudzeniu z narkozy…mial laparoskopie-to generalnie lepiej bo mniej inwazyjnie…
…no i z opieki irlandzkiej zadowolony ( a to przy tym moim malkontencie nie lada nowina 😉 )

kamien z serca mi spadl….teraz tylko niech mi chlopina dojdzie do siebie calkowicie, no i niech juz bedzie ten 19. pazdziernika, bo wtedy lecimy do niego z Domi :)))) juz mamy bilety 🙂

przytulam Was wszystkie…

acha…wiecie ze w Dublinie sa Ludzie-Anioly ? 🙂

Domi 4 Aga 31

2006-08-27 19:59:05

Re: juz ok

kciuków co prawda nie trzymałam, ale za to życzę szybkiego powrotu do zdrowia !
Anioły są wszedzie… ale te w Dublinie wyjątkowe 😉

Ewa i Krzyś (12.06.2002)

qulka2006-08-27 21:26:07

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymam kciukasy!!

A&M 04.03.2005

qulka2006-08-27 21:27:36

Re: juz ok

wiemy wiemy – jest ich dosc sporo na swiecie.

A&M 04.03.2005

paula262006-08-28 06:27:10

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymamy, wszystko będzie ok.

Paula, Borys i Maksiu

erica2006-08-28 07:07:10

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

trzymam ogromne kciuki! Na pewno wszystko będzie dobrze. Też miałam usuwany wyrostek i to w ostatniej chwili.
Pozdrówki i ogromne kciukasy!

Dawcio 15.10.04

teo2006-08-28 08:49:11

Re: juz ok

:):)

i jedzenie jest dobre w szpitalalch 🙂 kilka posiłków do wyboru 🙂

buziaki od mało aniołowatego ludzia;);)

Kubuś i

izys2006-08-28 16:04:52

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

sliczna fotka Julki gacko

Mikołajuś-2,5l,

izys2006-08-28 16:06:36

Re: juz ok

trzymam takze i “po” oby dalej bylo wszystko ok

Mikołajuś-2,5l,

majarzeszow2006-08-28 16:35:52

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

to swietnie, ze chlopina juz do siebie dochodzi !
wyprobuj moj sposob: skreslanie kazdego dnia w kalendarzu na poczatku, czyli rano 🙂 wtedy czas szybciej leci 🙂

maja i

Adaś

gacka2006-08-28 20:28:26

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Dzięki wielkie za komplemencik
Mikiego fotka też jest boska.
Czytałam ostatnio, że do pracy wracasz. Powiedz, gdzie w tym naszym pięknym mieście można pracę dorwać, bo ja już w łeb dostaję szukając jakiegoś zajęcia.

Gacka i Julka 01.03.2004

krzemianka2006-08-28 20:37:23

Re: juz ok

To nie moje kciuki pomogly Twojemu mężowi, bo nie wiedzialam, że nalezy je trzymac.
Ale ciesze sie, że zabieg poszedl gladko i masz zadowolonego malkontenta 🙂
Teraz jak juz bilety macie, czas szybko zleci, zobaczysz 🙂

Buziaczki

mamma2006-08-29 05:46:57

Re: juz ok

W odpowiedzi na:


Anioły są wszedzie… ale te w Dublinie wyjątkowe 😉


ZGADZAM sie w 100 % 🙂

Domi 4 Aga 31

mamma2006-08-29 05:49:44

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

u mojego Roberta to chyba nie bylo w ostatniej chwili bo zabieg mial zrobiony w ciagu niecalej doby od wystapienia pierwszych objawow…takze tym sie pocieszam jakos 🙂

fajnie ze sie u Ciebie wszystko dobrze skonczylo :*

Domi 4 Aga 31

mamma2006-08-29 05:52:47

Re: juz ok

wczoraj jeszcze obiadu wprawdzie nie jadl ale juz kolacje tak 🙂 – osobiscie sobie z menu wybieral 😉

W odpowiedzi na:


mało aniołowatego ludzia


ABSOLUTNIE sie nie zgadzam !!! 🙂

:***

Domi 4 Aga 31

mamma2006-08-29 06:05:52

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Juz skreslilam-wszystkie od 23.lipca ( wyjazdu R.) do dzisiaj wlacznie :))) rzeczywiscie troche pomoglo jakos :)))

DZIEKI :*

Domi 4 Aga 31

mamma2006-08-29 06:13:41

Re: juz ok

:***

ps. e tam-Twoje tez pomogly 🙂

Domi 4 Aga 31

erica2006-08-29 07:14:33

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

tylko glizdę mam na brzuchu:) Bo chirurg brzydko zszył (za mało szwów). Po cesarce blizny już nei widać, a po wyrostku taka śmieszna glizdeczka:)))

Dawcio 15.10.04

mamma2006-08-29 07:37:15

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

moj R. ma dla odmiany 3 dziury w brzuchu po tej laparoskopii 🙂

moja blizna po cesarce tez juz prawie niewidoczna-tylko minimalnie jasniejsza prega zostala, calkiem plaska i gladka…wiecej blizn nie mam 😉

ps. a ta swoja blizne po wyrostku smarowalas czyms na blizny ?

Domi 4 Aga 31

erica2006-08-29 08:55:08

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

tak, i to sprowadzanymi z Niemiec kremami. Ale już na zdjeciu szwów lekarz zauważył, ze inny lekarz źle zszył, bo za mało szwów i wszystko się porozłaziło.

Dawcio 15.10.04

mamma2006-08-29 09:06:45

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

wrrr…lekarzy-partaczy nie brakuje, to fakt

Domi 4 Aga 31

erica2006-08-29 09:12:05

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

no i ta cholerna oszczędność, ale czemu oszczędzali nici?:) Na szczęście cc pierwsza klasa! mam jeszcze bliznę na ustach – ślad po piesku, moim zresztą i jej też prawie nie widać, a byłam małą dziewczynką i na szczęście trafiłam na super panią doktor, która wiedziała ak blizna może “umilić” dziewczynei życie.

Dawcio 15.10.04

izys2006-08-29 16:42:50

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

gacunia, ja byłam cały czas na wychowawczym, wracam, a mam zatrudnienie na czas nieokreslony, jestem nauczycielem w przedszkolu, choc w zasadzie jestem nauczycielem nauczania począczatk., ale szukalam wlsnie w tym roku pracy w szkole i doopa
powodzenia w poszukiwaniu pracy; a co cie interesuje?

Mikołajuś-2,5l,

gacka2006-08-29 21:55:28

Re: trzymajcie kciuki, kochane…

Powiem Ci tak – z wykształcenia też jestem nauczycielką, ale niestety nie przepracowałam ani godzinki w zawodzie, bo ciężko mi było po studiach pracę w szkole dostać, no i do tego te zarobki, które wołają o pomstę do nieba. A teraz już jest za późno na podjęcie pracy w zawodzie, bo zbyt dużo czasu minęło od dnia skończenia studiów więc nie mam szans na zatrudnienie w szkole.
Co do tego, co mnie interesuje – zależy mi na pracy biurowej, na zwykłym, szeregowym stanowisku, jakieś biuro obsługi klienta – coś w ten deseń.
Znasz kogoś, kto kogoś takiego jak ja szuka do pracy?

Gacka i Julka 01.03.2004

Znasz odpowiedź na pytanie: trzymajcie kciuki, kochane…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
ILe to moze trwać??
Witajcie! od miesiacas jak juz nie dluzej mecy mnie bol gardła, naturalne srodki zawiodly,teraz biore bioparox,ale juz sama nie wiem czy to mi pomaga?mam juz dosc! Czy u Was infekcje
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
monitor oddechu
witam! czy ktoras z was dziewczyny posiada monitor lub materac ? jak to dziala ? moj synek zmarl 23.04.06 na bezdech.staramy sie o dzidziusia i juz dzisiaj myslimy o bezpieczenstwie. izabela
Czytaj dalej