TWARDNIEJACY BRZUCH ;-((((((

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #105907

    jowa

    dziewczyny , od czego to moze byc i co to moze byc ?? tak ja w temacie twardniejacy brzuch ale nie dol ……tylko od pepka w gore szczegolnie tak na wielkosc dloni z lewej strony od zoladka pod piersia lewa no i wlasnei wtym czasie jak gora jest twarda jak kamien dol mieciutki bez zadnych skurczy , pierwszy raz zdarzylo mi si e w czwartek razem z oblaniem potow i slabnieciem , z czwartku na piatek w nocy rano w piatek szpital badania i nic podobno to nic zwiazanego z ciaza i jak by sie tak zdarzylo jeszcze raz to mam sie kontaktowac z lekarzem rodzinnym no i w sobote znow to samo wieczorkiem i w niedziele tez , duzo poo tym odpoczywam a jak tylko cos porobie nawet niemeczacego to od razu taki sygnal , jutro dzwonie do lekarza ale sama juz nie wiem co to ,??? jestem w 22 tygodniu ciazy ,

    poradzcie pleassseeee

    #3901315

    ito

    Jowa skoro to nie dotyczy ciąży to nie mam pomysłu, mi jak twardnieje brzuch to dołem i biorę nospę forte. Nie przepisali Ci nic w szpitalu rozkurczowego??
    Masz dobry pomysł żeby się ze swoim lekarzem skontaktować, zrób to jak najszybciej. :Kciuki::Kciuki::Kciuki:



    #3901316

    Anonim

    Moj brzuch też w tym okresie zaczał się tak stawiać. Myślałam,że to maluszek, ale niestety podczas pobytu w szpitalu- przy lekarzu tak się napiął i okazało sie,że jest to stawianie sie brzucha- dosć niebezpieczne w ciaży, bo powoduje skracanie szyjki przy napietym trybie życia i wcześniejszy poród. Natomiast może tak być czasami i nie jest to powód do obaw…ale od 30tc- maks 10 x dziennie.
    Ja przez to leże praktycznie plackiem w domu i dostaje leki.

    Warto pogadać z lekarzem..moze akurat u Ciebie to maluszek….

    #3901317

    jowa

    jak narazie po jednodniwym pobycie w szpitalu ;-(((( okazalo sie ze to watroba !!!!!!! jakies 16 lat temu chorowalam na zoltaczke pokarmowa i moja watroba prze tyle lat milczala a teraz zjadlam cos co jej nie spasowalo no i prosze jak wulkan sie obudzila ma ciasno bo musi pomiescic sie z baby , dostalam leki od gastrologa i wizyta za tydzien zobaczymy co bedzie narazi eduzo odpoczywam to jest oka jak zaczynam za duzo robic i chodzic to znowu to samo , zobaczymy , mam nadzieje ze niewyjdzie ze to cos jeszcze tylko juz lepiej wiedziec ze to jedno cholerstwo i dietka troszke pod katem watroby

    pzdr

    #3901318

    Anonim

    JOWA- to super,ze to nie skurcze, choc faktycznie wątroba to też nie są zarty….

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close