Uczulenie na J&J (??)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 27)
  • Autor
    Wpisy
  • #47189

    bramka

    Dwa dni temu pierwszy raz posmarowalam sie oliwka w zelu firmy Johnson & Johnson, myslalam ze co jak co, ale produkty kosmetyczne dla dzieci sa super anty-hypoalergiczne! Od dwoch dni mam taka wysypke na przedramionach i lydkach ze wsciekam sie bo tak swedzi (to tez dziwne, bo smarowalam rozniez brzuch i piersi a tam nic sie nie pojawilo). Dodam, ze nic innego nie jadlam niz zazwyczaj, ale moze to jakas alergia sie uaktywnila? Moze stalam sie uczulona na jedzenie na ktore do tej pory nie mialam alergii..? Czy to mozliwe?
    Co myslicie o tym?
    Czy ktos jeszcze stosuje kosmetyki firmy J&J?

    Pozdrawiam
    Bramka

    #610747

    kobin

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    No ja stosuje od dawna rozne kosmetyki tej firmy, na sobie i na synku. I na szczescie zadne z nas nie dostalo uczuclenia. Wiec nestety nie moge Ci pomoc. Ale wlasnie zawsze bylam przekonana, ze to jedne z mniej uczulajacych kosmetykow.
    A z drugiej strony, w ciazy chyba mozna doswiadczyc roznych reakcji na dotychczas nie szkodzace nam jedzonko, wiec moze to jednak z tym zwiazane?… Moze posmaruj sie jeszcze w jakims innym miejcu, np za kolanem, i poczekaj na efekty?

    kobin,Konciu i



    #610748

    zuzkan

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    ja mialam uczulenie na oliwke J&J, jak przestalam stosowac to mi przeszlo w ciagu tygodnia. Wiec ja obstawialabym J&J a nie jedzenie.

    Zuza + Opiłek 10.VII.2004

    #610749

    edysia

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Witaj,
    Ja uzywam kosmetyków tej firmy a dokladnie tej oliwki w zelu o której piszesz i nie mam na niążadnego uczulenia.
    Ale w ciązy mozna mieć uczulenia na rzeczy które do tej pory uczulajaco nie działały.
    Moze to być ta oliwka lub inny kosmetyk który zmieniłaś ostatnio-pomyśl np. mydło czy proszek??
    Albo od jedzenia…młode ziemniaczki, młoda kapustka…itd…bardzo alergenne są np. truskawki, więc uważaj na nie !!!
    Ja jak zaczełam jeść młode ziemniaczki to np. dostałam rozwolnienie :-))
    Więc nie koniecznie musisz mieć to od oliwki.
    Możesz odczekac kilka dni i spróbować urzyć jej jeszcze raz.
    Buziaczki

    Edysia z

    #610750

    yessa

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Ja mam sporo nieufności do kosmetyków tej firmy. Kiedyś po raz pierwszy umyłam główkę swojego ponad rocznego dziecka szamponem (No More Tears). To było jakieś 10 lat temu co prawda, ale efektów nie zapomnę. Cała skóra główki i szyjka zrobiła sie czerwona – byłam przerażona!

    #610751

    idalka77

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    A nie wystawiałaś tych wysypanych części ciała na słońce?? Ja mam paskudne uczulenie właśnie na słońce, a w ciąży, kiedy skóra jest bardziej wysuszona i bardziej wrażliwa łapię te uczulenia co chwila. A jak się wcześniej jeszcze czymkolwiek posmaruję to jest gorzej. Potem robią mi się jeszcze takie drobne pęcherzyki, skóra zaczyna piec i wogóle idzie wścieklizny dostać…
    Mam nadzieję że ci to szybko przejdzie, pozdrawiam

    Aga & baby



    #610752

    fr-ania

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Ja uwielbiam produkty J&J. Uważam, że są naprawdę dobre, a do tego jestem alergikiem i muszę uważać na skład kosmetyków. Słyszałam jednak, że dużo dzieci ma uczulenie na J&J, więc już sama nie wiem, co o tym sądzić. Trzeba po prostu próbować. Mam nadzieję, że już mniej swędzi i że dochodzisz do siebie. Pozdrawiam.

    Ania

    #610753

    bramka

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Moglo byc to slonce, tylko dlaczego w takim razie uczulenie mam od wewnetrznej strony przedramion i z tylu lydek…? Tych stron nie wystawialam na slonce.
    Najbardziej swiedzi mnie po prysznicu, gdy wycieram recznikiem (ten sam co zawsze, ten sam proszek do prania), wtedy pojawia sie taka czerwona wysypka, potem znika, teraz praktycznie juz jej nie widac i nie swedzi dopoki nie zaczne drapac, wiec nie dotykam tego. Moze zniknie? Jutro zapytam polozna.
    Pozdrowienia
    Bramka

    #610754

    lilianka

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Ja przez bardzo krótki okres czasu uzywałam oliwki J&J niestety dostałam od niej uczylenia. Tylko, że u mnie wysypka pojawiła się w miejscach gdzie się nią smarowałam. Właściwie trudno powiedzieć co u Ciebie spowodowało uczulenie. Być może to rzeczywiście przez tą oliwkę (wprowadzenie kosmetyku zbiegło się z wystąpieniem uczulenia), a mogą też być inne tego przyczyny. Możliwe, że zjadłaś coś na co nigdy nie byłaś uczulona, a teraz sie to zmieniło np: jakies nowalijki, truskawki!!!, młode ziemniaki, kapustka……..niestety mają bardzo wysokie właściwości alergizujące nawet dla organizmu “nieciążowego” . Być może zmieniłas proszek do prania, mydło, szampon albo jakiś inny kosmetyk codziennego użytku. Albo jak któraś z koleżanek pisze wystawiłaś się na słońce? Czasami wystarczy nawet zmiana wody i juz wystepuje alergia.
    Jak widzisz przyczyn uczulenia moze być bardzo wiele, musisz sama do tego dojść metodą prób i błędów. Ja zaczełabym jednak od oliwki i zaprzestała jej używania przynajmniej na jakiś czas, łyknełabym wapno i czekała co z tego wyniknie.

    Pozdrawiam


    lilianka

    #610755

    lilianka

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    A czy zaraz po kapieli nie pojawiają się przypadkiem takie maleńkie swędzące pęcherzyki? Czy woda pod prysznicem nie jest zbyt ciepła? Własnie jak teraz przeczytałam ten Twój post przypomniało mi się, że kiedyś (dawno temu) miałam ten sam problem. U mnie skóra tak reagowała na długie moczenie się w nieco zaciepłej wodzie. Po prostu reakcja na ciepło i wilgoć.

    Pozdrawiam


    lilianka



    #610756

    bramka

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Wiesz, raczej nie, bo prysznic biore chlodniejszy niz przed ciaza, a nie mam zwykle czasu na moczenie i nie trwa to zbyt dlugo.. zel ten sam, szampon ten sam, odzywka tez.. jedynie ta oliwke zastosowalam po raz pierwszy, tylko ze posmarowalam cale cialo, a wysypka wystapila tylko w dwoch miejscach – przedramiona i tyly lydek.. dziwne.

    Bramka

    #610757

    lilianka

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    To rzeczywiście dziwne. Wyglada na to, że jednak należałoby podejrzewać tą oliwkę. Odstaw ja na jakiś czas……..upewnisz się czy to jej wina czy nie.

    Pozdrawiam


    lilianka



    #610758

    k8-77

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    taa…, ja w okolicach piatego miesiaca tez wysmarowalam sobie piersi i brzuch oliwka jj w zelu… wysypke (z ropnymi wysiekami) leczylam prawie 2 tygodnie… od tej pory jak widze produkty tejze firmy to mnie telepie po prostu ze zlosci…
    najgorsze bylo to, ze nie bardzo dalo sie to lczyc, wiec tylko pilam wapno, malutkie fragmenty smarowalam fenistilem, a i mylem sie cala w zelu do higieny intymnej – to lagodzilo swedzenie.
    pozdrawiam

    k8 i Adaśko (30.04.04)

    #610759

    aga33

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    tez to miałam. Swędziały mnie okolice zgięć i miałam okropną wysypkę która leczyłam ponad 2 tyg

    Aga i Kaja 14.05.2004

    #610760

    monia27

    Re: Uczulenie na J&J (??)

    Podobno sporo osob i dzieci ma po nich uczulenie .ja nigdy ich nie stosowalam na moim dziecku ale moja znajoma probowala i bylo uczulenie,szczegolnie oliwki i kremy.

    Monia i Tymonek (08.08.03)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 27)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close