uczulenie od duphastonu?-ważne!!

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #101050

    awo82

    Witajcie Kobietki!
    Biorę od 3 tygodni Duphaston 2×1. Od wczoraj zaczęła mnie swędzieć skóra. Wieczorem miałam wielkie czerwone bąble, takie jak od ugryzienia komara, okropnie swędzące. dzisiaj rano jak wstałam to uczulenie i swędzenie pojawilo się na twarzy, dodatkowo cała twarz mi spuchła! Poszłam do szpitala, lekarz (strasznie gburowaty) kazał mi odstawić Duphaston (w ulotce jest napisane że jdenym z działań ubocznych leku jest wysypka, świąd, ogólnie alergie skórne) i zalecił branie wapna. Czy któraś z Was miała takie objawy przy braniu Duphastonu? Czy rzeczywiście powinnam odstawić Duphaston, skoro od początku ciązy go biorę, a 5 miesięcy temu poroniłam? Proszę o pomoc!!!

    #2752466

    anir

    skonsultuj to z ginekologiem może zamieni Ci na luteine, ja bym sama nie odstawila i pij wapno



    #2752467

    kasiejka

    biorę od 5 miesięcy duphaston w początkowych tygodniach po 6 dziennie.Nic takiego nie mam ale wiem jak ważne jest branie duphastonu lub innego zamiennika więc absolutnie nie odstawiaj bez zamiennika jeśli lekarz nic takiego nie zasugeruje.Poszłabym do innego kompetentnego żeby powiedział dokładnie co robić jeśli ten gburowaty i nie upewnił Cię.

    #2752468

    awo82

    Dzięki dziewczyny! Idę na 11.40 do swojego lekarza ginekologa. Mnie też wydaje się, że jak zaczęłam brać duphaston to nie powinnam go odstawić, jak jestem w 8 tygodniu ciąży. Tak do konca to też nie wiadomo czy to uczulenie które dostałam jest rzeczywiscie od duphastonu, a nie od czegoś innego.

    #2752469

    wykalaczka

    Zamieszczone przez awo82
    Dzięki dziewczyny! Idę na 11.40 do swojego lekarza ginekologa. Mnie też wydaje się, że jak zaczęłam brać duphaston to nie powinnam go odstawić, jak jestem w 8 tygodniu ciąży. Tak do konca to też nie wiadomo czy to uczulenie które dostałam jest rzeczywiscie od duphastonu, a nie od czegoś innego.

    witam! według mnie ,gdyby to uczulenie spowodował dupek to pojawiło by się wcześniej,bo przecież bierzesz go już 3 tyg.
    i tak jak dziewczyny radzą idź do gina i pij wapno:)a może coś zjadłaś co spowodowało uczulenie :Hmmm…:

    #2752470

    Anonim

    ja na Dupka nie mam uczulenia, ale miałam o dziwno na zwykły kwas foliowy Folik,tzn na składnik, nawet lekarze sie dziwią



    #2752471

    awo82

    Byłam u swojego lekarza. Powiedział, że nie mogę odstawić duphastonu i raczej uczulenie nie jest od niego, choć pewne małe prawdopodobioeństwo jest, że to może być od leku. Gin stwierdził, że teraz na tym etapie najważniejsze jest branie duphastonu, nawet jak jest uczulenie. A co do diferganu, który mi przepisał dzisiaj rano ginekolog ze szpitala (ten który kazał odstawić duphaston), to absolutnie w I trymestrze nie można go brać! Dobrze że poszłam do swojego lekarza, bo mogłoby być niedobrze, gdybym posłuchała tego gbura ze szpitala! Dzięki dziewczyny za odpowiedzi!

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close