urządzonko do sprzątania

Witam,
mam nadzieję, że nawet jak był ten temat kiedyś poruszony to mnie nie zlinczujecie ale idziemy z techniką do przodu !!!
Chciałam zapytać czy macie takie urządzonko do sprzątania – nie wiem jak sie to nazywa – co samo jeździ po podłodze …
Jakie macie, jak to działa i czy jesteście zadowolone?

25 odpowiedzi na pytanie: urządzonko do sprzątania

chilli Dodane ponad rok temu,

macie roombe od 2007 roku
jedzi, dziala, sprzata
w zeszlym roku wymienilam jej baterie
dosc stary juz model

pieski3 Dodane ponad rok temu,

Rozmumiem, że polecasz.
A nie wiesz czy da rade z sierścią psa (której mam tonę :Strach::Strach::Strach:)

chilli Dodane ponad rok temu,

kiedys gdzies mi sie obilo o oczy ze dziewczyny majace zwierzeta mowily ze na forach zwierzecych polecaja.

smoki ma kota i ma navibota samsunga – jej dopytaj

pieski3 Dodane ponad rok temu,

Ostatnio sie zastanawiam nad takim urządzeniem bo mamy od niedawna psa i nie daje rady juz ze sprzątaniem, wiadomo w domku ciągle się coś wnosi i brudzi ale teraz to już jakieś nieporozumienie. Pomyślałam, że jakbym tak raz dziennie może włączyła … ale wiem, że sporo to kosztuje i nie wiem czy jest sens kupować następne coś do szafy … :Fiu fiu:

swiki Dodane ponad rok temu,

ja napewno kupie, tylko zastanawiam sie czy kupic ten zamiatajacy czy ten myjacy (a w sumie to chcialabym i taki i taki)

chilli Dodane ponad rok temu,

moje kosztowalo 359$ co dalo kwote 750pln owczesnie

samsungi sa po chyba tysiac z hakiem.
jest ich coraz wiecej na rynku wiec i ceny spadaja

roomby za 4500pln w zyciu bym nie kupila

smoki Dodane ponad rok temu,

Od 2 lat moim przyjacielem jest samsung navibot.
Wielbię go równie mocno jak zmywarkę do naczyń.

smoki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:
smoki ma kota i ma navibota samsunga – jej dopytaj

Do kota jest idealny, ale ja mam długowłosego kota, jego sierść jest miękka i zbija się w coś w stylu kłębów kurzu. Za to jak kotu wypadnie wąs, więc długi i twardy włos, to navibot tego nie posprząta. Nie wiem jaką sierść ma Twój pies.

pieski3 Dodane ponad rok temu,

to są albo myjace albo zamiatające???
Tak myślałam, że ok 1000-1500 zł będzie mnie ten interes kosztował.
To golden więc dłuuugą i miękką (więc może da radę)

smoki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez pieski3:
To golden więc dłuuugą i miękką (więc może da radę)

Goldena wg mnie posprząta. Ja Cię rozumiem doskonale. Przy moim kocie 2 razy dziennie latałam z miotłą a i tak pod schodami leżały malownicze kłęby.

Teraz codziennie wychodząc naciskam przycisk w pilocie i gotowe. Fajnie zbiera też piasek, który moje dzieci przynoszą na butach. Nad funkcją myjącą nie myślałam, bo mam drewnianą podłogę.

tosia Dodane ponad rok temu,

Mam od kilku lat iRobota Roomba oraz kota egzotyka. Kłaki z dywanu wyczesuje bardzo ładnie 😉

halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

No dobra dziewczynki, a kąty?
Jak rozwiązujecie sprawy wąskich wnęk, gdzie toto nie wlazi?
Macie tak poustawiane, ze wszedzie sie zmiesci, czy drugi odkurzacz w zapasie?
U nas Pan pokazowy od roombowego powiedzial, że za gęsto mamy w domu :Śmiech:
ale mnie kusi, jako eksperyment 😉
czy z shaggy sobie radzi?

smoki Dodane ponad rok temu,

Halinko- Superdziewczynko – kąty są brudne. Trzeba zmiotką przelecieć:Hyhy:

Pod szafę wjedzie, pod krzesło w kuchni i stół też

pieski3 Dodane ponad rok temu,

A w ile to cudeńko radzi sobie ze sprzątaniem (tak powiedzmy ok 30 m2), rozumiem, że na podłodze nic nie może leżeć (chodzi mi o porozrzucane zabawki lub kabel od laptopa) a jak juz znajdzie to co ominie taką przeszkodę???

A co ze szchodami … trzeba chyba zastawić żeby nie spadł

smoki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez pieski3:A w ile to cudeńko radzi sobie ze sprzątaniem (tak powiedzmy ok 30 m2), rozumiem, że na podłodze nic nie może leżeć (chodzi mi o porozrzucane zabawki lub kabel od laptopa) a jak juz znajdzie to co ominie taką przeszkodę???

Ominie. Gorzej z kablami, bo mogą się wkręcić w szczotkę. No albo drobnicą w stylu małe elementy lego. Znikają na dobre i na złe:Hyhy:

Ile sprząta – nie wiem, bo wychodzę.

halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez pieski3:A w ile to cudeńko radzi sobie ze sprzątaniem (tak powiedzmy ok 30 m2), rozumiem, że na podłodze nic nie może leżeć (chodzi mi o porozrzucane zabawki lub kabel od laptopa) a jak juz znajdzie to co ominie taką przeszkodę???

A co ze szchodami … trzeba chyba zastawić żeby nie spadł
na schody, drzwi etc bramkę się stawia, jest w pakiecie

tosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez HalinaSuperdziewczyna:na schody, drzwi etc bramkę się stawia, jest w pakiecie

Nie trzeba nic stawiać na schody.. Rumba “widzi” przepaść i idzie sobie w drugą stronę 😉

smoki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia…:Nie trzeba nic stawiać na schody.. Rumba “widzi” przepaść i idzie sobie w drugą stronę 😉

O ile jej się to optyczne “cuś” nie zakurzy:Boje się::Boje się::Boje się: Wtedy leci na łeb i na szyję. Od pewnego czasu wierzę w czujniki, ale i tak stawiam wirtualną ścianę:Hyhy:

dotina Dodane ponad rok temu,

my mamy i mówiąc szczerze go nie używam… nie lubie go… wydaje mi sie ze nie wyodkurza wszedzie, wolę sama to zrobić 🙂

pieski3 Dodane ponad rok temu,

Super, coraz bardziej zaczynacie mnie namawiać :Wow!::Wow!::Wow!:
Będe jeszcze upierdliwa i dopytam o to zamiatanie lub mycie … mam na podłodze panele i płytki. Czy ten co myje to najpierw odkurza a później jedzie na mokro czy tylko na mokro – bo przy sierści to byłoby bez sensu :Hmmm…:

pieski3 Dodane ponad rok temu,

Dotina – ale uważasz, że źle sprząta (niedokładnie), czy lubisz zrobić coś po swojemu bo będzie lepiej. Sorry to wogóle nie jest uszczypliwe po prostu staram się wybadać wszystko żeby później urządzenia z kurzu nie odkurzać w szafce :Śmiech:

ciapa Dodane ponad rok temu,

A jest takie cudo co się do mycia paneli nadaje?

tosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez smoki:O ile jej się to optyczne “cuś” nie zakurzy:Boje się::Boje się::Boje się: Wtedy leci na łeb i na szyję. Od pewnego czasu wierzę w czujniki, ale i tak stawiam wirtualną ścianę:Hyhy:

Oddaję ją regularnie mojemu D na przewietrzenie kompresorem 😉

aniuniaw Dodane ponad rok temu,

Babka jakas od paru dni chce sie ze mna umówic na pokaz tego urządzeni (moja kumpela mnie poleciła), oni tak działają, stąd maja klientów. moja znajoma uzywa kilka lat i bardzo sobe chwali, wychodzi do pracy a odkurzacz jeździ i sprząta. Zreszta nie mam porównania bo ona jest wrogiem kurzu i wiecznie ze ściereczką po mieszkaniu chodzi, to druga sprawa.

Cenowo to też kosmos…
ale u mnie się nie sprawdzi, gdyż ciągle cos na podłogach leży, to buty na przedpokoju, to samochodziki syna, kosze na smieci w pokoikach, a to musi miec pzrestrzen…

halinasuperdziewczyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniuniaw:Babka jakas od paru dni chce sie ze mna umówic na pokaz tego urządzeni (moja kumpela mnie poleciła), oni tak działają, stąd maja klientów. moja znajoma uzywa kilka lat i bardzo sobe chwali, wychodzi do pracy a odkurzacz jeździ i sprząta. Zreszta nie mam porównania bo ona jest wrogiem kurzu i wiecznie ze ściereczką po mieszkaniu chodzi, to druga sprawa.

Cenowo to też kosmos…
ale u mnie się nie sprawdzi, gdyż ciągle cos na podłogach leży, to buty na przedpokoju, to samochodziki syna, kosze na smieci w pokoikach, a to musi miec pzrestrzen…
no najlepiej jak jest przestrzen, ale zobacz jak to dziala
u znajomych na shaggy nie dawal rady
pan twierdzil, że on sie musi “nauczyc” takiej wykladziny
u nas nie nial miejsca, ale my faktycznie zagraceni jestesmy
zobaczyc warto
a kupic mozna juz co sie uwaza 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: urządzonko do sprzątania?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
kandydatka na modelke (przerazajace dosc - lojalnie uprzedzam)
Pochodząca z Rumunii przyszła(?) modelka ma 30 lat i niepokojące wymiary: Jej talia mierzy zaledwie 50 centymetrów! A waży tylko 40 kg przy wzroście 171cm. [IMG]http://i96.photobucket.com/albums/l183/szpilki/z11091077Q.jpg[/IMG] [IMG]http://i96.photobucket.com/albums/l183/szpilki/z11091105Q.jpg[/IMG] [IMG]http://i96.photobucket.com/albums/l183/szpilki/z11091122O.jpg[/IMG] [IMG]http://i96.photobucket.com/albums/l183/szpilki/z11091119Q.jpg[/IMG] [IMG]http://i96.photobucket.com/albums/l183/szpilki/z11091123Q.jpg[/IMG] no nie umiem tego skomentowac i mam
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Ubieranie niemowlaka - przegrzenie i przeziębienie
Drogie Mamy, od niedawna sama jestem mamą. Naokoło słyszę mase porad odnośnie tego i owego a jedną z takich rzeczy jest ubieranie dziecka. Ja osobiście nie jestem za takim polskim sposobem
Czytaj dalej