usg a termin porodu

Dziewczyny powiedzcie mi jak to jest Podobno najdokładniej moze określić termin porodu USG robione w I trymestrze ciązy Ja miałm robione dwa pierwsze 8tyg i usg pokazało datę 22.07.04 a drugie w 11,5tyg – 14.07.2004 Więc jak myslicie ktora data jest dokładniejsza?

Jolcia z lipcową dzidzia

12 odpowiedzi na pytanie: usg a termin porodu

kra Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Im wcześniejsze USG, tym dokładniejsze. Ale dziecko i tak może się urodzić 2 tygodnie wcześniej lub później. Ja miałam termin wyliczony co do dnia (no podstawie owulacji, a USG to zawsze potwierdzało), a urodziłam i tak 11 dni później. Więc ten tydzień różnicy w twoim przypadku i tak jest w granicach błędu.

Kra i Wiktorek (19.11.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

u mnie najbliżej daty porodu było usg robione w 11 tygodniu – urodziłam 2 dni po tej dacie. Miałam robione usg co miesiąc i żande inne nie podało tak dokładnej daty 🙂

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Jakie były wymiary Twojej dzidzi w 32 tygodniu?
Pytam się tak dla porównania.
U mnie na przełomie 31/32 tygodnia były:
BPD = 86 mm
HC = 305 mm
AC = 286 mm
FL = 63 mm
OMP = 2200 g

Duża ta moja dzidzia. Tak średnio wyszło na 32,5 tygodnia.

olencja i marcowe maleństwo

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

To tylko troszkę mniejsza Twoja dzidzia 🙂
Ale wiesz, u mnie też dziewczynka.
Z tyłka na główkę zmieniała pozycję trzy dni przed badaniem USG (spryciula ;))
Z ostatniej miesiączki mam termin na 25 marca, potem z USG wychodziło mi, że tydzień wcześniej czyli 18 marca. Ale na tym ostatnim lekarz powiedział, że wielkość dziecka na tym etapie już nie ma wpływu na termin. Oj, kiedy urodzę?

olencja i marcowe maleństwo

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

skate130 Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Kurcze, mój chłopczyk też siedzi na pupie i tez jest troszkę mniejszy zawsze o tydzień, pół ale nie miałam zielonego pojecia ze to ze tak siedzi wplywa na jego wielkosc 🙂 Siedzi na pupie a na usg robi takie ruchy jakby rozdawal karty przy stole 🙂

skate i maleńki chłopiec czerwcowy (12.06.2004)

chilli Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

kzaremba Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

U mnie wszystkie USG podawały date -30-31 pażdziernika. Z OM- 30-ty. A urodziłam …….25-go października.
Wszystkie te daty są tak plus/minus tydzień. Niestety………

Kasia i Sylwia Margareta 25.10.03

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

Ja wlasnie ogladam wydruk z ekranu na ktorym lekarz mierzyl moja dzidzie i tam pisze: 30.04 +- 2 tyg. (z OM 27.04)
Zreszta wymiary sa tak dokladnie zmierzone jak dokladnie lekarz kliknal myszka na ekranie: moja dzidzia w pomiarze robionym w 24 tyg. miala udo dlugosci 49 mm, a dwa tygodnie pozniej juz tylko 48 mm. Odgryzla sobie czy moze ma jedna noge krotsza i najpierw byla mierzona ta dluzsza?
Mnie lekarz powiedzial, ze dopiero jak termin USG rozni sie od terminu z OM o przynajmniej 4 tygodnie to zastanawiaja sie, czy ciaza nie jest starsza lub mlodsza o caly cykl. Inne roznice sie wlasciwie nie licza.

dna Dodane ponad rok temu,

Re: usg a termin porodu

date z om mialam na 13.09
na usg w 11 tygodniu wyszlo, ze urodze 16.09
i kazde nastepne wykazywalo, ze coraz pozniej bo dzidzia byla mala, nawet do 29.09…
urodzilam 23.09 🙂

Dana&Gabi (23.09.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: usg a termin porodu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
o maly wlos i moje dziecko straciloby oko!!PIES WINOWAJCA!!!
niedziela wieczor, zaczelam wyglupiac sie z moim prawie 9-miesiecznym synkiem. zaczelam go bujac w przod i w tyl, on lezal mi na rekach. nagle podszedl nas pies. usiadl i przygladal
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Ach, te choroby...
Dziewczyny, czy Wasze dzieci chorowały już tej zimy? Jak z odpornością u nich? Moja Natalka przeszła zapalenie oskrzeli chyba w październiku, i od tamtej pory nic. Tak się cieszyłam!!! Podawałam jej
Czytaj dalej