VII.2007

1602 odpowiedzi na pytanie: VII.2007

majka781 Dodane ponad rok temu,

wow, aż mnie dreszczyk przeszedł 🙂 super wyszło … Ala widzę Jeremiego stojącego koło tych małych drzewek 🙂

lotos Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:wow, aż mnie dreszczyk przeszedł 🙂 super wyszło … Ala widzę Jeremiego stojącego koło tych małych drzewek 🙂

🙂 Ciesze się, że mamy nasze brzdące na jednej fotce 🙂 Ale by było super jakby sie naprawdę spotkały 😀

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:wow, aż mnie dreszczyk przeszedł 🙂 super wyszło … Ala widzę Jeremiego stojącego koło tych małych drzewek 🙂
O- ciekawe, bo ja nie!;) jeszcze nie wysłałam zdjęcia…

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Ale ogólnie super, suuper!!!!:)))))))) piękna lista!
na serio nie mam nic co by się nadało! wszystko albo w wózku albo na rękach…jutro mu cyknę i wyślę.

majka781 Dodane ponad rok temu,

a co to moja Martyśka ma wianek na głowie?????????? wow 🙂 suuuuuuper 🙂

znalazłyśmy wczoraj zgubionego sandałka 🙂

majka781 Dodane ponad rok temu,

Lotosku może dopisz w tytule wątku, że to pierwsze urodziny co??????
czy chciałaś żeby było tak oryginalnie, inaczej 😉 ?????????????

majka781 Dodane ponad rok temu,

To Twój młody to wielki facek 11 kg i 80 cm 😮

Martynka do roczku ma jeszcze prawie miesiąc teraz ma 8820g i 74 cm 🙂

ciachola Dodane ponad rok temu,

Lotosku,
bardzo fajna odsłona:)
A ja mam wrażenie, że Mikuś to jeszcze taki dzieciuch w porowaniu do innych hmmm

martkasm Dodane ponad rok temu,

Fajna lista, widze, że i mój Olus się znalazł 🙂
Olek dzis idzie na szczepienie…z tata bo ja mam anginę, więc po południu podam aktualne wymiary Olka, ale cos czuję, ze ponad 12 kg, a ciuchy na 92 kupujemy, wiec zobaczymy ile mierzy
pozdrawiamy

ciachola Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez martkasm:Fajna lista, widze, że i mój Olus się znalazł 🙂
Olek dzis idzie na szczepienie…z tata bo ja mam anginę, więc po południu podam aktualne wymiary Olka, ale cos czuję, ze ponad 12 kg, a ciuchy na 92 kupujemy, wiec zobaczymy ile mierzy
pozdrawiamy

Marta,
ZDRÓWKA!!
Angina strasznie boli, prawda? i szybko mozna sie zarazic 🙁 Mati mial angine 2 razy po urodzeniu Mikusia i na szczescie nam sie udalo i nie doszlo do zarazenia!!

3maj sie!!

BARDZO SIE CIESZE, ŻE JESTES Z NAMI 🙂

lotos Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:Lotosku może dopisz w tytule wątku, że to pierwsze urodziny co??????
czy chciałaś żeby było tak oryginalnie, inaczej 😉 ?????????????

A wiesz, pomyślałam,ze juz za miesiąc by sie tytuł zdezaktualizował 😉 A tak to bedzie uniwersalnie 😉 😀

lotos Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:a co to moja Martyśka ma wianek na głowie?????????? wow 🙂 suuuuuuper 🙂

znalazłyśmy wczoraj zgubionego sandałka 🙂

Aco, niech ma 🙂 Spodobała mi się w wianeczku – w podpisie ma wianeczek 🙂

violaa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lotos:


Lotosku lista jest śliczna…… tylko przy zdjęciu Milenki jest błędna data… nie 6 lipca tylko 7 lipca 🙂

lotos Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Violaa:Lotosku lista jest śliczna…… tylko przy zdjęciu Milenki jest błędna data… nie 6 lipca tylko 7 lipca 🙂
a nie sierpnia?

martkasm Dodane ponad rok temu,

tak więc u nas po szczepieniu:
Olek był z tatą, mąż stwierdził, ze kupa roboty z tym Olkiem i był cały spocony bo przez 40 min musiał zabawiac syna w poczekalni, a potem ważenie i mieżenie Olka było ciekawe, bo jest taki zywy, ze pani doktor najpierw ważyła męża…potem ich razem i dopiero wyszła waga Olka: 12,7kg. Z mierzeniem też było cięzko, więc razem zmiezyli z męzem, ze w granicach 80-85 cm ma.
Na koniec wizyty Olek dostał nalepkę dzielnego pacjenta, bo pomimo 2 kłuć nie płakał 🙂

Ciachola:
tak angina jest masakra zaczeła mi się w niedzielę i aż prawie płakał z powodu bólu gardła…i czekałam do pn na wizytę u lekarza, a w nocy miałam 39 stopni, cała się trzęsłam, 2 kołdry i koc, a mi zimno…tak wogle to już daaaawno gorączki nie miałam, a tu mnie tak wzięło. No ale dzis jest lepiej, dostałam (raczej musiałam zapłacić) antybiotyk 3 tabletki za 50zł, i dziś już lepeij, gorączki tylko 37 st, i o wiele mniejszy bol gardła…

a już dziś jestem spowrotem sama z Olkiem w domu, bo wczoraj został z nim mąż, bo bym się z łóżka nie zwlekła, mam nadzieję, że Olek się nie zarazi, dziś był badany i czysto…a jeszcze mam psa rodziców na tydzień…także musiałam się wziążć już w garść i chorować na “chodząco”

Pozdrawiamy Was wszystkie ciepło !

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Mówicie o powtórzonej dawce hib? czy już o MMR?
Nie wiem kiedy dać te przypominającą dawkę hiba bo młody 3 szczepienie miał dopiero ze 3 mies. temu!

violaa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lotos:a nie sierpnia?
tak sierpnia….. 🙂
teraz to ja zakręcona jestem ha ha ha bo 7 lipca jedziemy juz nad morze…i tym teraz żyjemy ha ha ha :):):)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Jeszcze chwila i mnie trafi! J. wyje od 2h…NIC go nie uspakaja.

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Jeszcze chwila i mnie trafi! J. wyje od 2h…NIC go nie uspakaja.
pewnie zęby idą 🙂

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lotos:A wiesz, pomyślałam,ze juz za miesiąc by sie tytuł zdezaktualizował 😉 A tak to bedzie uniwersalnie 😉 😀

ok. rozumiem 🙂

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lotos:Aco, niech ma 🙂 Spodobała mi się w wianeczku – w podpisie ma wianeczek 🙂

gdzie w podpisie ma wianeczek??????????

a zajarałam, na zdjęciu w podpisie 😉

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez martkasm:tak więc u nas po szczepieniu:
Olek był z tatą, mąż stwierdził, ze kupa roboty z tym Olkiem i był cały spocony bo przez 40 min musiał zabawiac syna w poczekalni, a potem ważenie i mieżenie Olka było ciekawe, bo jest taki zywy, ze pani doktor najpierw ważyła męża…potem ich razem i dopiero wyszła waga Olka: 12,7kg. Z mierzeniem też było cięzko, więc razem zmiezyli z męzem, ze w granicach 80-85 cm ma.
Na koniec wizyty Olek dostał nalepkę dzielnego pacjenta, bo pomimo 2 kłuć nie płakał 🙂

Ciachola:
tak angina jest masakra zaczeła mi się w niedzielę i aż prawie płakał z powodu bólu gardła…i czekałam do pn na wizytę u lekarza, a w nocy miałam 39 stopni, cała się trzęsłam, 2 kołdry i koc, a mi zimno…tak wogle to już daaaawno gorączki nie miałam, a tu mnie tak wzięło. No ale dzis jest lepiej, dostałam (raczej musiałam zapłacić) antybiotyk 3 tabletki za 50zł, i dziś już lepeij, gorączki tylko 37 st, i o wiele mniejszy bol gardła…

a już dziś jestem spowrotem sama z Olkiem w domu, bo wczoraj został z nim mąż, bo bym się z łóżka nie zwlekła, mam nadzieję, że Olek się nie zarazi, dziś był badany i czysto…a jeszcze mam psa rodziców na tydzień…także musiałam się wziążć już w garść i chorować na “chodząco”

Pozdrawiamy Was wszystkie ciepło !

Dzielny z niego chłopak i duży jest ;)ale się tatuś musiał nagimnastykować, nono 🙂

Tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia, i fajnie że wróciłaś do nas :):):)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:pewnie zęby idą 🙂
Wczoraj miał klasycznego wkurwa…dostał czopa i Ibufen ale to nic nie dało. Po prostu się wściekł. Poszedł spać ostatecznie o 22.30! I potem jakby nigdy nic za 15min wrócił do domu mój mąż…w domku cisza, spokój, dzieci śpią. Nie miał pojęcia co się działo jeszcze 15min. temu! i gdzie tu sprawiedliwość?

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Wczoraj miał klasycznego wkurwa…dostał czopa i Ibufen ale to nic nie dało. Po prostu się wściekł. Poszedł spać ostatecznie o 22.30! I potem jakby nigdy nic za 15min wrócił do domu mój mąż…w domku cisza, spokój, dzieci śpią. Nie miał pojęcia co się działo jeszcze 15min. temu! i gdzie tu sprawiedliwość?

Martyśka tak miała cały zeszły tydzień i do tego apetytu brak, apetyt wrócił, humorek też a zęba nie widać …

… a jeśli chodzi o powrót męża, to tak bywa … cały dzień matka wychodzi z siebie, a jak tatusiek wraca, dziatki jak aniołki 🙂

majka781 Dodane ponad rok temu,

Gdzież jesteś Anney????????????

STO LAT DLA LU :))))))
NIECH CI ROŚNIE ZDROWO 🙂
NIECH PRZYNOSI CI RADOŚĆ KAŻDEGO DNIA 🙂
STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM 🙂 🙂 🙂

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:Gdzież jesteś Anney????????????

STO LAT DLA LU :))))))
NIECH CI ROŚNIE ZDROWO 🙂
NIECH PRZYNOSI CI RADOŚĆ KAŻDEGO DNIA 🙂
STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM 🙂 🙂 🙂

Pewnie roczek świętują! STOO LAT!!!:)

majka781 Dodane ponad rok temu,

A DLACZEGO NIE JESTEŚMY PRZYKLEJONE NA SAMEJ GÓRZE???????????

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:A DLACZEGO NIE JESTEŚMY PRZYKLEJONE NA SAMEJ GÓRZE???????????
Bo to chyba już tak tutaj nie działa…

ciachola Dodane ponad rok temu,

STO LAT, STO LAT… dla LU 🙂

Spełnienia marzeń, dużo radości i szczęscia!!

violaa Dodane ponad rok temu,

100 lat dla LU !!!!!!!!!!!!!!
WSZYSTKIEGO NAJ, NAJ, NAJ…..

Dodane ponad rok temu,

bardzo dziekuje 🙂

dzisiaj z polski wrocilismy, takze przepraszam za wszelie opoznienia.
zdjecie jeszcze mozna doslac?

dzikeuje za zyczenia! niech sie spelniaja!!!!!

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Bo to chyba już tak tutaj nie działa…

szkoda … więc trzeba robić wszystko aby na górze być 😉

majka781 Dodane ponad rok temu,

No to czas na następne lipcowe maleństwo:
Olu 🙂
Mikołajku 🙂
STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM 🙂 🙂 🙂

ROŚNIJ DUŻY I ZDROWY I PRZYNOŚ RADOŚĆ RODZICOM I BRATU KAŻDEGO DNIA 🙂

DUŻŻŻA BUŻKA!!!

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:No to czas na następne lipcowe maleństwo:
Olu 🙂
Mikołajku 🙂
STO LAT! STO LAT! NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM 🙂 🙂 🙂

ROŚNIJ DUŻY I ZDROWY I PRZYNOŚ RADOŚĆ RODZICOM I BRATU KAŻDEGO DNIA 🙂

DUŻŻŻA BUŻKA!!!

STO lat dla Mikołajka! Niech rośnie zdrowy licowym cioteczkom i no i MAMIE:)

martkasm Dodane ponad rok temu,

I my również dołanczamy sie do zyczonek dla Lu i Mikołaja, rosnijcie nam zdrowo chłopaki i sprawiajcie mamom jak namniej trosk dajac jednboczesnie jak najwiecej radosci i usmiechu!!!!
STO LAT!!!

Ahimsa:
u nas Olek był szczepiony teraz na różyczke świnkę i chyba odre, a dokupilismy mu jeszcze na ospę wietrzną,takze mial 2 klucia w remie, kolejna dawke hib (chyba to 3 dawka juz bedzie) ma w listopadzie

ciachola Dodane ponad rok temu,

Dziękuje w imieniu Mikusia za życzenia 🙂
Zdówko Mu się teraz przyda najbardziej.
Mikuś ma infekcje gardla!
Zaczynamy juz 2 antybiotyk!
Wychodzi na to, że Zinnat na niego nie działa 🙁

Pozdrawiam serdecznie 🙂

majka781 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciachola:Dziękuje w imieniu Mikusia za życzenia 🙂
Zdówko Mu się teraz przyda najbardziej.
Mikuś ma infekcje gardla!
Zaczynamy juz 2 antybiotyk!
Wychodzi na to, że Zinnat na niego nie działa 🙁

Pozdrawiam serdecznie 🙂

ojej, to przede wszystkim ZDRÓWKA, ZDDRÓWKA I JESZCZE RAZ ZDRÓWKA !!!!

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciachola:Dziękuje w imieniu Mikusia za życzenia 🙂
Zdówko Mu się teraz przyda najbardziej.
Mikuś ma infekcje gardla!
Zaczynamy juz 2 antybiotyk!
Wychodzi na to, że Zinnat na niego nie działa 🙁

Pozdrawiam serdecznie 🙂
O kurcze…a to najlepszy antybiotyk jest:(

majka781 Dodane ponad rok temu,

Jak tam Ola świętowaliście roczek? Czy imprezka dopiero przed Wami?

ciachola Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Majka781:Jak tam Ola świętowaliście roczek? Czy imprezka dopiero przed Wami?

Spotkanie rodzinne będzie dopiero w drugi weekend lipca, prawdopodobnie 13 lipca. Moja Mama jest w szpitalu po operacji usuniecia macicy. Czekamy jak wyjdzie i troszke dojdzie do siebie.

Znasz odpowiedź na pytanie: VII.2007?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
Najmłodsze dziecko odpieluszone
To nie ranking, ani ankieta. Proszę, powiedzcie kiedy zaczęlyście odpieluszanie? Chodzi mi o bliźniaków, mają ponad półtora roku, jest słoneczko, czyli pasowałoby pozbyć się pieluch.;) Ale nie wiem,czy mam w ogóle szanse na
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Sanatorium-choroby górnych dróg oddechowych
Czy był ktoś z dzieckiem w sanatorium z powodu nawracających chorób górnych dróg oddechowych? Jeżeli tak, to w jakiej miejscowości, jakie zabiegi były przeprowadzane? Gdzie składa się skierowanie, czy długo się
Czytaj dalej