w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)
  • Autor
    Wpisy
  • #80392

    Anonim

    jak w tytule?
    dziekuje za odp.

    POZDRAWIAM 馃檪 bruni

    #1107034

    lilavati

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    Prze艣led藕 w膮tek o najwcze艣niejszych i najp贸藕niejszych II kreseczkach, moim zdaniem nie marto robi膰 przd terminem spodziewanej @
    POWODZENIA

    Pozdrawiam
    Ania
    Mati (kwiecie艅 2004) i drugi SYNek (32tc)



    #1107035

    Anonim

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    dzieki aniast:)

    POZDRAWIAM 馃檪 bruni

    #1107036

    kaja26

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    dzie艅 spodziewanej @, powodzenia!

    #1107037

    dorotka1

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    powodzenia!
    dziewczyny juz odpowiedzialy

    a co z prac膮? szybki powrot do „opierdalania?:)”

    Szymon 10.02.03 i Micha艂 20.06.06

    #1107038

    Anonim

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    nie:) bede zasuwac w ciazy:)

    POZDRAWIAM 馃檪 bruni



    #1107039

    dorotka1

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    wiedzialam
    jeszcze raz trzymam kciuki!
    zobacz, udaje sie coraz wiekszej ilosci z nas – czas i na Ciebie

    Szymon 10.02.03 i Micha艂 20.06.06

    #1107040

    heksa

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    Moim zdaniem mozna juz zaryzykowac 2 dni po implantacji czyli 10-12 od owulacji i staran. Niektore testy sa bardzo czule i wykrywaja juz 15 jakis tam jednostek hCG … na ale na takie „zabawy” trzeba miec pieniazki (bo oczywiscie test trzeba powtorzyc kilka dni pozniej), liczyc sie z jego niewiarygodnoscia i konsekwencjami tak wczesnego testowania, bo wiadomo ze na tak wczesnym etapie duzo rzeczy sie moze wydarzyc. Ale gdzies czytalam, ze taki bardzo czuly test powniniem pokazac juz cos dwa dni po implantacji, tylko najpierw trzeba byc jej swiadomym.

    Powodzenia. Trzymam kciuki.

    Luiza, Sophie (3 latka) … i siostrzyczka (28tc)

    #1107041

    Anonim

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    Ja robilam 9 dni po ovu testem, ktory rzekomo wykrywa juz 6 dniowa ciaze i tylko sie zdenerwowalam, bo kreseczka wyszla jedna 馃檨 Drugi raz testowalam w dniu @ i byla blada druga krecha 馃檪 Chyba przed spodziewana @ nie ma sensu – szkoda nerwow moim zdaniem. POWODZENIA! 馃檪

    Agnieszka, Ole艅ka (1.09.2003r.) i Kubu艣 (24.07.2006r.)


    http://www.dzieciaczki.prv.pl/

    #1107042

    mati2

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    Ja jestem z tych niecierpliwych i zaczynam testowa膰 od 11-12 dpo. Nie jest to zbyt m膮dre ale ja lepiej si臋 czuj臋 jak nawet zobacz臋 jedn膮 kreseczk臋 ni偶 jak bij臋 si臋 z my艣lami, 偶e a mo偶e test ju偶 by wyszed艂 馃檪 Druga strona medalu to ta, 偶e 2 razy wysz艂y mi blade kreseczki a p贸藕niej przychodzi艂a @ 馃檨
    Bruni polecam Ci stronk臋 http://starania.webd.pl/
    a testy zar贸wno owu i jak ci膮偶owe kupuj臋 u za艂o偶ycielki forum, nick na allegro ewa.analityk
    Powodzenia!!!

    Marta i Kornel 7.10.2004



    #1107043

    maduxia

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    Mi test sikany pokaza艂 dwie kreski jakie艣 2 tygodnie PO terminie miesi膮czki, wcze艣niej same pojedy艅cze. a teraz jestem w 25. tygodniu :-))))
    pozdrawiam, m.

    Anto艣 24.11.03 i Sta艣 13.12.06

    #1107044

    Anonim

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    ja przez wiele cykli nie kupi艂am nawet 1 testu!!
    bylam cierpliwa do b贸lu, no i zawsze okazywa艂o sie to s艂uszn膮 decyzj膮, bo nie uszczupla艂am bez sensu finans贸w kupujac testy:(
    teraz jako艣 inaczej, mam co艣 w rodzaju przeczucia, ale…
    nie chce sie nakrecac.
    Jako 偶e ostatni cykl w og贸le mialam kosmicznie kr贸tki 25/26 dni przy moich cyklach grubo ponad 30 dniowych, to … og艂upiona troche jestem…
    \dzis moj 24 dc i gdybym brala pod uwage ostatni cykl, to niby ju偶 mog艂abym testowac, ale normalnie to powinnam chyba jeszcze co najmniej tydzien poczekac…
    poza tym podejrzewam , ze mog艂am zaskoczyc na samym poczatku owulacji, zanim sie jeszcze sama zorientowalam, ze nadchodzi, bo jako takiej potem nie spostrzeglam, tzn (uwaga, bede dos艂owna) – nie spostrzeglam 艣luzu…
    wiec ja ju偶 nic nie wiem….

    POZDRAWIAM 馃檪 bruni



    #1107045

    poldas

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    witam ja robilam test na tydzien przed spodziewana i wyszlo ze jestem.ale to bylo rok temu dzisiaj sama czekam do 29 i robie tescik nie moge sie juz doczekac.

    izabela

    #1107046

    Anonim

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    dzis 25 dc – pobolewa艂o mnie w dole brzucha. Jest mi przykro i jestem z艂ej mysli, my艣le ze to na miesi膮czke. Smutno mi, ale wcia偶 gdzies tam mam nadzieje na iskierke nadziei.

    Tym razem chyba skapiltuluje. Szczerze – juz d艂uzej tak nie mam si艂y. Dzi艣 mam kiepski dzien, mo偶e dlatego wszystko to tak czarno widze:(

    POZDRAWIAM 馃檪 bruni

    #1107047

    kaja26

    Re: w kt贸rym dc najwczesniej jest sens robic test?

    bruni czekaj ciepliwie i nie schizuj, nastr贸j masz jak przy 100 cyklu , daj spok贸j ,napewno szybko Ci si臋 uda! powodzenia!!!

Post贸w wy艣wietlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 19)


Musisz si臋 zarejestrowa膰 lub zalogowa膰, 偶eby odpowiedzie膰

Close