w któym tyg. mdłości?

Witajcie ciężaróweczki i te większe i te mniejsze.
Jestem dopiero w 5 t.c. i zastanawiam się dlaczego nie mam tych popularnych mdłości i wymiotów. Czy to jest zły znak?
Kiedy wam się one zaczęły?
Moje objawy to ciężkie i nabrzmiałe jak cegły piersi. Uczucie zmęczenia po 11 godz. snu 😉
No i delikatnie czuję jak tam rozciąga się macica.
Wg wskazówek lekarza co tydzień robię beta hcg aby sprawdzić czy wzrasta.
Bardzo serdecznie was wszystkie pozdrawiam i życzę najpiękniejszych 9-ciu miesięcy życia.

27 odpowiedzi na pytanie: w któym tyg. mdłości?

ika Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Mnie sie zaczynają zawsze koło 6 – 7 tygodnia i trwają dłuugo w poprzedniej ciazy do 14 w tej potrafi byc niedobrze i teraz..

ika i Igor 01.04.2004 + październikowa nadzieja

kasiex Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

a może nie dopadną Cię mdłości?? to nie reguła, ja w pierwszej ciąży byłam tylko “uczulona” na zapachy, a w obecnej nawet to mnie nie dopadło 🙂
na pewno nie jest to zły znak…
ale często mdłości zaczynają się po 6 tc więc jeszcze nic nie wiadomo…
życzę spokojnej ciąży i szczęśliwego porodu 🙂

Kasia, Kuba (24.01.03) i

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Moje mdłości zaczęły się dokładnie w 7tc i długo mnie trzymały – nie czekaj na nie, bo nie ma na co, to nie jest sympatyczne;-)

Dora 08.08.04
tinyurl.com/czufo

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

w pierwszej ciazy mialam od 9 tyg., w drugiej od 7 tyg.
Naprawdę tak chcesz je mieć, dla mnie to koszmar byl, bo mdlosci przez cała dobę, nawet w nocy i to przez 2 m-ce…


Basia, Anulka 23 m-ce i 7.11.2006

Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Mnie delikatnie mdliło może ze 2-3 razy z Julką i teraz tak samo… to coś okropnego… Cieszę się, że drugą ciążę przechodzę bez tego typu dolegliwości i Tobie tego też zyczę.

Asia, Julia 3 i 9/12

anetal Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Możesz ich nie mieć wcale i tego CI życzę!!!! Mdłości i wymioty to nic przyjemnego. Mi się zaczęły wymioty właściwie już w 5 tyg, po zakończeniu 6 tyg trafiłam do szpitala z wycieńczenia. Było coraz gorzej, wymiotowałam wzystko, co jadłam. Nie życzę więc tego typu dolegliwości. Do dziś wymiotuję i prawie z domu się nie mogę ruszyć.
Trzymaj sie i nie wywołuj “wilka z lasu” 😉
Pozdrawiam,
Aneta i

madamd Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Witaj
Mdlosci na ogol zaczynaja sie gdy zaczyna bic serce dziecku, ale dziewczyno po co Ty o to pytasz ciesz sie ze ich nie masz bo nie kazdy je musi miec, ja lezalam w szpitalu przez wymioty na kroplowkach i innych cudach, takze……….
ania i milenka

marta1979 Dodane ponad rok temu,

Jeszcze pytanko

Nie zrozumcie mnie źle ja się tylko martwiłam że coś jest nie tak skoro wszystkie je mają.
Jeśli nie to ja się bardzo cieszę i wcale mi do tego nie tęskno.
Jeszcze pytanko:
Od którego tygodnia zaczynacie liczyć kolejny tydzień ciąży.
Czy pierwszy tydzień ciąży dla was zaczyna się od pierwszego dnia ostatniej miesiączki (taką teorię ma mój lekarz) czy od dnia zapłodnienia???

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Jeszcze pytanko

mdłości nie są obowiązkowe w ciąży….

wiek ciązy liczy się od pierwszego dnia ostatniej miesiączki

Juleczka 17 m-cy

annabo Dodane ponad rok temu,

Re: Jeszcze pytanko

wiek ciazy liczy sie od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki
mnie tylko dwa razy leciutko zemdlilo, a tak to na szczescie mdlosci i wymiotow nie zaznalam- raz to bylo jakos w 5 tc jak pilam kawe, a drugi jak poczulam zapach czegos smazonego w okolo 7 tc….. duzo dziewczyn w ogole nie ma mdlosci wiec sie nei martw :D:D:D

[Zobacz stronę]

hania27 Dodane ponad rok temu,

Re: Jeszcze pytanko

CZESC!

GRATULACJE!! ;o)

Rozumiem Twoje obawy doskonale! Ale czasami tak bywa, ze poza piersiami nic nie wskazuje, ze jest sie w ciazy ;o) Oby jak najdluzej takie samopoczucie CI towarzyszylo!!

CO do liczenia… Taka jest ogolna “teoria” ( nie tylko Twojego lekarza) , ze pierwszy tydzien ciazy rozpoczyna pierwszy dzien ostatniej miesiaczki ;o) dlatego gdyz czesto trudno jest okreslic dokladny dzien zaplodnienia, wiec takie uogolnienie jest stosowane przez ginekologow i poloznikow.

POWODZENIA!!!

hania27 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Aneciu!
A Ty dalej az tak zle sie czujesz, BIEDACZKO? Mam nadzieje, ze po przekroczeniu 12 tygodniu bedzie choc troszke lzej!!
POZDROWECZKI!!!

agago Dodane ponad rok temu,

Re: Jeszcze pytanko

nie wiem jak to jest z wymiotami, mnie mdliło od 6tc dokładnie przez 10 długich (dla mnie dni), od rana do wieczora było mi niedobrze i wtedy mysląłam, że jakbym honorowao oddała co zjadłam to przynajmniej by mi ulzyło, koszmar nie pomagało nic, zadne suchary przed wstaniem z łózka, morele, coca cola, troche lepiej było po mandarynkach ale tylko na chwile, wiec życzę Ci abyś tego nie przechodziła, niestety znam dziewczyny które miały sensację przez całą ciążę, alebo np. dopadało je to dobiero w drugiej połowie ;o(. Co do terminu to liczysz od pierwszego dnia ostatniej @
powodzenia i oczywiście GRATULACJE

Aga i

bedemialadzidzie Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Witaj!!! Powinnaś się cieszyć, że nie masz mdłości bo to nic przyjemnego niektóre kobiety to mają a inne natura oszczędza i Ty jesteś jedną z nich. To nie jest żaden zły znak. Wręcz przeciwnie. Nie tracisz witamin, i czujesz się lepiej niż ja w 5 tyg. bo ja miałam mdłośći, byłam senna też miałam nabrzmiałe piersi i czułam, że mogę spać 24 h na dobę. Ale ok 11 tyg mi to minęło i teraz czuję się świetnie 🙂 Nie martw się wszystko jest ok. Pozdrowienia dla Ciebie i maleństwa. pa pa pa

anetal Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Haniu 🙂
Mam nadzieje, ze po skonczeniu 12 tyg odetchne od kleczenia nad muszla klozetowa 😉 Przestane brac duphaston wiec to tez moze podzialac dobrze na te wymioty.
Pozdrawiam Cie serdeczenie. Napisz co u CIebie?????
Aneta i

Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

mi zaczęły sie od 5 tc i trwaja do dnia dziesiejszego
jeszcze bedziesz miec ich dosc (oczywiscie oby nie!)

Dorota, Marta 2lata i 11m-cy + 24tc

ika Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

O Matko.. Dorota jestem w 20tc i mam to samo.. kiedy to sie skończy???

ika i Igor 01.04.2004 + październikowa nadzieja

aneta--79 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Cześć, ja do 6 tyg. czułam się dobrze, jadłam co chciałam i nic mi nie było. Pod koniec 6 tyg. się zaczęło… Życzę Ci aby Cię mdłości ominęły, to nic przyjemnego zwłaszcza, że śmierdzi wtedy nawet woda…
Pozdrawiam
A. i maluszek

Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

W pierwszej ciaży miałam mdłości od 8 tygodnia. Teraz jestem w 7 tyg. i już mam, ale zwalam to na fakt, że biorę luteine. O ile się orientuję nie wszystkie kobiety maja mdłości w ciązy, więc może Cię ominą :))

Koralka i Dominika (05.03.2005)

mariola71 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Ja miałam mdłości do 28 tygodnia. Myślałam że nigdy nie miną.Reagowałam na wszelkie zapachy – potrawy , perfumy , a zwłaszcza “pobudzał” mnie zapach lodówki . Kiedy mąż ją otwierał – ja siedziałam w oknie.
Pozdrawiam i żYczę jak najkrótszych mdłości
MARIOLA

marcelinka22 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Marta, jestem w tej samej sytuacji co Ty, też zastanawialam się co ze mną nie tak bo oznak mojej upragnionej ciazy ani widu ani slychu. Licząc od pierwszego dnia ostatniej miesiączki to jestem w 8 tygodniu, ale mój gin mówi że dzieciątko ma 5 tyg. Bardzo jestem senna,śpię ok.14 godzin na dobę, mogę sobie na to pozwolić bo lekarz dal mi L4.,na tym się kończą moje objawy. Pozdrawiam Cię gorąco, zyczę udanej ciąży.

Marcela

marta1979 Dodane ponad rok temu,

Marcelinko halo halo

Witaj Marcelinko.
Ja ostatnią miesiączkę miałam 17 kwietnia. Ja dodatkowo mam rzadkie bo rzadkie ale są skurcze brzucha. A dwa razy w tym tygodniu obudziłam się z bólu w środku nocy. Teraz znów są delikatne.
Poza tym ja sprawdzam beta hcg co tydzień żeby sprawdzić czy rośnie teraz wyszło około 48 000 mlU/ml gdzie tydzień temu było jakieś 9 000 mlU/ml. Usg zrobię dopiero na koniec czerwca, a ty?
A piersi cię bolą bo mnie bardzo.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego naj…….

aruga Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Ja miałam mdłości od 7tc a tydzień później jeszcze wymioty które trwały do końca 4 miesiąca. Nikomu nie życzę
Ciesz się dobrym samopoczuciem
Moja kuzynka ani raz mdłości nie miała

Wojtuś (07.08.2005)

marta1979 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Wielkie dzięki za wszystko teraz walczę z przeziębieniem.
Pozdrowionka słodziutkie.

dorek Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

NIe musisz miec przeciez mdlosci to nie jest regola!! U mnie pojawily sie ok 8…9 tygodnia na okolo 2 tygodnie i tylko z rana. Mdlilo ale nigdy nie zakonczylo sie wymiotami.Wystarczylo cos przekasiac przez wstaniem z lozka.

Dorota i Julia 17 marca

mala2102 Dodane ponad rok temu,

Re: w któym tyg. mdłości?

Witam, ja tez mam okropne mdłosci z którymi nie moge sobie poradzic, jestem w 7 tyc, od 4 dni nie moge patrzec na jedzenie, jedyne co toleruje to woda niegazowana, jak z tym sobie radzic?

marcelinka22 Dodane ponad rok temu,

Re: Marcelinko halo halo

Cześć, co tam u Ciebie slychać? pojawily sie jakieś nowe objawy ? bo u mnie nadal bez zmian, tylko spanie i spanie, pozdrawiam

Marcela

Znasz odpowiedź na pytanie: w któym tyg. mdłości??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze zdjęcia
3 urodzinki!!!
Wczoraj mama zrobiła mi imprezkę urodzinową -gdyż 3 lata temu o 22:35 przyszedłem na świat! Goście nam dopisali, był tort i toasty szamponem -jak to mówi Bartoszek no i super
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Gdansk-Gdynia-Sopot
Dziewczyny pomozcie ;))). Za tydzien wyruszamy na wakacje wlasnie w te okolice (konkretnie samo Wladyslawowo ale bedziemy mobilni), wczesniej nigdy nie bylam na wypadach rodzinnych w tych okolicach a wakacje
Czytaj dalej