wakacje juz tuz tuz!!!!!!!!1

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #44945

    somalia

    ja dosc mam juz Warszawy a wy? nie marzy sie was-mamuski plaza i szum morza ?!!!!!!!!!!!! no i moje pytanie bardzo chetnie wyjechalabym z moja rodzinka do Kolobrzegu moja Jula -5 lat uwielbia morze ale czy moj Kamilek nie bedzie za maly wowczas bedzie mial 6 m-cy to wczesniaczek na szczescie bez wiekszych problemow zatrzymalibysmy sie u mojej przyjaciolki ktora 9.04 urodzila sliczna Sandre wiec moj dylemat to :jak bezpiecznie przewiesc Kamilka (auto zeby nie zawialo a moze pociag no i czy tam nie za ostry dla niego klimat ),moze sa na forum mamy ktore maja juz za soba podobne doswiadczenie buziaki Aga

    #584731

    toeris

    Re: wakacje juz tuz tuz!!!!!!!!1

    Gory gory i jeszcze raz gory. Juz mamy wszystko zaklepane…ale dopiero w sierpniu wiec na razie uciekam z tego miasta na tydzien w las .

    Do zobaczenia po swietach

    Toeris + Ala 14.09.2003

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close