Widziałyście to ? Leżę i kwiczę :):):)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #108165

    aggi

    Nie wiem ile w tym prawdy, to chyba fotomontaż, ale czy to ważne :Wow!::Wow!::Wow!:
    [źródło:

    #4533921

    dotina

    fajne 🙂



    #4533922

    zinke

    Tak ,to parodia ślubu Wiliama,można się pośmiać:):)

    #4533923

    anulkam

    reklama chyba telefonikomórkowej, o ile dobrze pamiętam

    #4533924

    gevalia2006

    :Śmiech::Śmiech:

    #4533925

    stokrotka22

    fajne 🙂



    #4533926

    marchewkowa
    #4533927

    joannam

    Fajne to jest ale niestety pomysl zerzniety ze slubu innej pary sprzed roku…

    #4533928

    nusiak

    Zamieszczone przez JoannaM.
    Fajne to jest ale niestety pomysl zerzniety ze slubu innej pary sprzed roku…

    pamiętam to
    🙂
    gdyby u nas takie śluby były:):):)

    #4533929

    muxa

    Zamieszczone przez JoannaM.
    Fajne to jest ale niestety pomysl zerzniety ze slubu innej pary sprzed roku…

    Widziałam to już kiedyś i nie wiem czemu, ale teraz to oglądając lekko się wzruszyłam.
    Fajnie by było mieć takie wejście na ślub, żałuję, że tak nie zrobiliśmy:Hyhy:

    A ślub księcia na youtubie to parodia, fotomontaż.



    #4533930

    joannam

    Zamieszczone przez Muxa
    Widziałam to już kiedyś i nie wiem czemu, ale teraz to oglądając lekko się wzruszyłam.
    Fajnie by było mieć takie wejście na ślub, żałuję, że tak nie zrobiliśmy:Hyhy:

    A ślub księcia na youtubie to parodia, fotomontaż.

    Oczywiscie, ze fotomontaz rodzinie krolewskiej nie przystoi takie za chowanie ;).

    A co do tego oryginalnego slubu to tez baaardzo mi sie podoba i naprawde rozwazam cos w podobnym stylu (moze nie w kosciele ale np wchodzac do lokalu). Znajomi napewno by chcieli wziasc w tym udzial :Hyhy:

    #4533931

    superbasiek

    widziałam to kiedyś, też się ubawiłam 🙂

    Pozdrówki 🙂



    #4533932

    Anonim

    O ile książęca parodia mało mnie bawi, o tyle ten drugi świetny 🙂
    Tylko jakos sobie nie mogę wyobrazić takiego w naszym krajowym KK…
    Profanacja jak nic 😉

    #4533933

    joannam

    Zamieszczone przez majowamama
    O ile książęca parodia mało mnie bawi, o tyle ten drugi świetny 🙂
    Tylko jakos sobie nie mogę wyobrazić takiego w naszym krajowym KK…
    Profanacja jak nic 😉

    Wlasnie dlatego mysle o takim wejsciu do lokalu no chyba, ze ktos rzeczywiscie zna wyluzowanego ksiedza (a wierze, ze pewnie by sie taki i PL znalazl).

    #4533934

    kantalupa

    takie sluby sa w modzie od dobrych dwoch lat
    pelno w necie super fajnych aranzacji
    sa z jajem, chcialabym kiedys zobaczyc taki na zywo

    edytuje

    a to widzialyscie?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close