Widzieliśmy

Dziś pierwszy raz nie tylko czułam ale i widziałam jak maleństwo rusza się w brzuszku. Mój mężuś był zachwycony

Paulina i z małym mieszkancem (-ką) brzuszka – 9 pażdzierika :-))))

4 odpowiedzi na pytanie: Widzieliśmy

kicia1 Dodane ponad rok temu,

Re: Widzieliśmy

no to super my narazie widzieliśmy maly pęcherzyk ale juz nie możemy doczekać sie kolejenej wizyty:))
podrawiamy

Kicia1 i Fasoleczka (03.01.2004)

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: Widzieliśmy

To musi być fantastyczne!!!
pozdrawiam gorąco

Marta i Groszek (30.grudnia)

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: Widzieliśmy

Gratuluję!!! To jest naprawdę niesamowite wrażenie, łamie każde serduszko

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i chyba Albercik (7.09.03)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Widzieliśmy

buuuuuu, ja też chce….. !!!! ależ Ci fajnie, to musi być wspaniałe uczucie :)))))) pozdrawoam serdecznie Ciebie, Męża i Dzidzie 🙂

Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: Widzieliśmy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
Bakteria ratunku!!
Dziewczyny ratujcie, odebrałam wynik wymazu z jamy macicy i znaleziono u mnie enterokoki. Z tego co znalazłam jest to bakteria jelitowa, która w pewnych warunkach może być groźna! (ale nie
Czytaj dalej
Dla starających się
Testosteron-PILNIE
Mama pytanko . Choruje na PCOS mam poziom testpsteronu 208 a norma to od 10-110. Czy udało sie wam zajsc w ciaze w takim przypadku lub podobnie.Jestem zalamana i wykonczona.???????????????Chyba
Czytaj dalej