wielkie dzieki Kiuiku !!!!

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #37331

    juik

    Chciałam ogłosić wszem i wobec ,że dzięki zachęcie i wsparciu Kiuika , zastosowalam metode nauki samodzielnego zasypiania i mój syneczek śpi i zasypia teraz jak aniołek a ja odzylam,bo wcześniejsze noce przypominały horror. Dziękuje

    Juik z Piotrusiem 12.04.03

    #486768

    emalka

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    bo z kiuika to fajna babka jest :):):)
    chociaz w zasypianiu mojego dziecka nikt i nic nie jest w stanie pomoc 😉
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur.21.04.03



    #486769

    iness

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    Proszę podzielcie się swoim doświadczeniem. Jak Dawid wyzdrowieje i wyjdą ząbki, chciałabym również nauczyć moje dziecko samodzielnie zasypiać.
    Marzy mi się w końcu spokojniejsza noc.

    Pozdrawiam

    Agnieszka i Dawidek (17.03.03)

    #486770

    aitb77

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    podzielcie się tą metodą bo my też chcemy przesypiać całe noce i Julia mogłaby sama zasypiać bo do tej pory to totalna klapa

    Agnieszka mama Ani (16 08 1994)i Julci(06 02 2002

    #486771

    juik

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    Niestety nie jest to żadna nowa super metoda, tylko wzięta z ksiązki „uśnij wreszcie ” lub „kazde dziecko mozna nauczyć samodzielnego zasypiania” i ma tyle samo zwolenników co przeciwnikow,

    Juik z Piotrusiem 12.04.03

    #486772

    iness

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    Po ilu dniach Piotruś nauczył się samodzielnie zasypiać i czy bardzo protestował na początku?

    Agnieszka i Dawidek (17.03.03)



    #486773

    Anonim

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    Ja juz kiuikowi dziekowalam ale moge zrobic to jeszcze raz.Chociaz ostatnio u nas cosik sie popsulo….ale mam nadzieje,ze to tylko przejsciowe….

    Nelly i Hubert

    #486774

    kiuik

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    o masz…
    juz spieklam raka hihi
    to jednoczesnie b mile i troche…hmmm..wprawiajace w zaklopotanie (nie wiem czemu moze ze tak publicznie ;)))
    i chcialam powiedziec – tak wszem i wobec ;))) ze nic takiego nie zrobilam…tak sobie tylko rozmawialysmy……

    kiuiczycaZjasiemUboku(21.02)

    #486775

    kiuik

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    nie tylko z kiuika – bo to forum wogole w przewadze sklada sie z fajnych babek hihi (to tak w ramach slodzenia/buziaczkowania i wogole a co ;)))

    a jak u was wyglada zasypianie? opowiedz kiuikowi dr kiuik doradzi hihi

    kiuiczycaZjasiemUboku(21.02)

    #486776

    bergman

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    o rety, ale ci zazdroszcze, u nas z zasypianiem coraz gorzej, nieprzespane nocki też się trafiają, a kiedyś było tak dobrze, ładnie spała z przerwami na cyca
    a Piotruś bardzo protestował?
    my chcemy z mężem zastosować tą metodę, ale wiemy że protest będzie wielki, a jeszcze większy ze strony dziadków z którymi mieszkamy…
    już się boję, ale w każdym razie gratuluje serdecznie…
    a kiuiku może prześlesz te pozytywne fluidy i do nas???

    pozdrawiam serdecznie
    Iza, mama Liwii (ur. 10.02.2003)



    #486777

    callipso

    Re: wielkie dzieki Kiuiku !!!!

    Szanowna Pani Dr Kiuik
    Zwracam sie z ogromną prośbą o poradę w sprawie usypiania mojego syna Igora. Osobnika tego w ciągu dnia udaje mi się zmusic do spania bujając wózkiem na prawo i lewo przez ok. 15 min (o stanie technicznym wózka nie wspomnę)…w ciągu dnia śpi dwa razy po około godzinie….po wieczornej kąpieli zasypia w trakcie kolacji lub zaraz po niej i trzeba niesamowitych akrobacji, zeby delikwenta ułożyć w łóżeczku, tak zeby sie nie obudził … rano budzi się ok. 4.00…oczy jak spodki, uśmiech od ucha do ucha…nie ma mowy o dalszym spaniu…probowalam klasc go poźniej, też nic z tego…wstaje i tak o 4.00…co Pani Dr Kiuik radzi w takim wypadku?;-)))))))

    Ola i Igorek 25.03.2003

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close