wózek mutsy

Siemka! Znam forum dopiero od 2 dni, a już tyle ważnych rzeczy się dowiedziałam!!! :-))))) Ja i moja Dzidzia kończymy już 32 tydzień i zastanawiamy się na zakupem wózka. Tata obstawia Emmaljunga, ale my wolałybyśmy coś bardziej “odlotowego”. Bardzo podoba nam się Mutsy i mamy pytanko czy polecacie ten wehikuł na pierwszy pojazd dla Dzidzi???? (w wersji 3- funkcyjnej). Mi wydaje się, że gondolka jest mała, ale może to moje wrażenie… Pomóżcie, Mamusie i Tatusiowie- użytkownicy Mutsiaków! Dziękujemy bardzo za porady! Marta i majowa Amelka

18 odpowiedzi na pytanie: wózek mutsy

alina Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Masz rację. Mutsy jest mniejszy od innych wózków. Z tego co pamiętam gondola ma chyba 67cm a dla porównania inne mają ok. 80cm.
Ja też jestem zafascynowana tym wózkiem. Trzeba przyznać, że jest baaaardzo drogi ale wspaniały.
Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja mam trochę problem z dostaniem wózia. Już wprawdizie jest zamówiony….no właśnie ZAMÓWIONY, bo cięko dostać od ręki taki jak się chce. Będzie czekał na mnie w połowie kwietnia w Poznaniu a ja mieszkam za Zieloną górą czyli ok. 200km. Nigdzie bliżej go nie było.
Pozdrawiam Alina 14.04.04cc

agathea Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

POSŁUCHAĆ TATY!!!
Nie ma co porównywać tych dwóch wózków, to tak jak byś porównywała Volvo do sportowej fury. Wózek kupujesz dla dziecka a nie dla siebie i to jemu ma być w nim wygodnie. Pójdź do sklepu z tymi dwoma wózkami i porównaj ich jakość “na żywo” – myślę, że nie będziesz miała wątpliwości, co warto kupić dla maluszka.
Zwróć uwagę na:
1. wielkość i wykonanie gondoli
2. cichość składania budki
3. komfort maleństwa w gondoli
4. parę innych atrybutów
Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru

ika Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Cóż, powiem Ci, ze my też zasnanawialismy się nad tymi dwoma wózkami Kasę na to wyłożyła babcia, która chciała by wnuk miał komfortowy pojazd ) i Mężowi bardziej podobał się mutsy, ale po uważnym obejrzeniu : koszyk – krórego praktycznie nie ma w mutsy, maleńka gondola, mała spacerówka i wcale nie mały ciężar( emmaljunga też nie jest lekka). Jakość wykonania ( choc teleskopowa rączka w mutsy nam się bardzo podobała) Rozważyliśmy wszystko i synkowi sprawili jednak Emmaljungę. Podwozie classic ( ze względu na możliwość ustawienia amortyzacji) nadwozie edge – ze względu na bardziej nowoczesne wykonanie, kolorystykę i możliwości. Chyba najlepiej jednak zrobicie jak sobie obejrzycie oba wózki i wtey zdecydujecie. My też uważamy, że komfort dla maluszka większy jest w emmaljundze.
Pozdrawiam ciepło

ika z syneczkiem Igorem marcowym lub kwietniowym

yovanka Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Cześć! Mnie też ten wózek b. się podoba. Nie kupiłam go jednak, bo prawdą jest ,ze gondola jest b. mała. Robiłam w sklepie próby z synkiem mojej siostry ( 5 miesięcznym) i miescił się w gondoli ” na styk “(dzieci holenderskie są ponoć drobniejsze od naszych ) . Takie dziecko jeszcze nie bardzo nadaje się do spacerówki ( nie siedzi ), więc może powstac problem. Wydaje mi sie ze spacerówka jest b.nisko. Niby dobrze, bo starsze dziecko może samo wsiadać i wysiadać ale z drugiej stony ma nosek na wysokosci rury wydechowej samochodu !
W końcu zedcydowałam się na Bebecara Trackera- czerwonego jak straż pożarna. też jest odlotowy, niestety trochę droższy ale i gondola większa..
Pozdrawiam
Yovanka + Antek ( 22.03.04)

mai Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Dzieki za rady!
Pozdrówki!
Marta&Amelka

irma Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Moj syn jezdzi w Emmaljundze 11 miesiecy,.W tej chwili juz w spacerowce, ktora jest duza i wygodna do spania ;))) Jezdzilismy tym wozkiem po lesie, piasku i sprawowal sie bez zarzutu.
Mutsy rzeczywiscie jest bardziej odlotowy ale Emmaljunga wygodniejsza i dopracowana w kazdym szczegole ;)))

Elka, Gabi i Jeremi 10.04.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

My kupiliśmy Emmaljunga – wykonanie, jakość porządne! Muttsy ma tylko fajny wygląd niz poza tym i do tego cena z kosmosu. Mąż ma rację.
Pozdrawiamy Monika z Marysią 23. 03.04.

mai Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

No, Tata bardzo się cieszy z Waszych opinii!!!!! A i my powoli zaczynamy się przekonywać…do Emmaljungi!
Dzięki!
M&A

skate130 Dodane ponad rok temu,

Gdzie w Warszaiwe moge obejrzeć wózki Mutsy?

Jestem z Łodzi ale tutaj tych wózków nigdzie nie ma a zdjęcie w internecie mnie do końca nie przekonuje. Co na żywo to na żywo 🙂 Będę teraz w Warszawie na usg to bym sobie obejrzała. Aha, wyczytałam, że gondola jest krótsza niż w innych wózkach. zadzwoniliśmy z mężem do importera i otrzymaliśmy odpowiedź, że gondola ma 80 cm, każda. Czyżby nas oszukali?

kotek15 Dodane ponad rok temu,

Re: Gdzie w Warszaiwe moge obejrzeć wózki Mutsy?

musty jest w sklepie w W-wie na ul dzwigowej 51 tel 666-37-08 sprawdz link [Zobacz stronę] mnie też ujął ten wózek. A dużo wózków jest teraz małych koleżanka ma bebe confort i dziecko urodzone w pażdzierniku ledwo w lutym sie w niego zmieścilo.
pzdr M

mai Dodane ponad rok temu,

Re: Gdzie w Warszaiwe moge obejrzeć wózki Mutsy?

Hejka! Najłatwiej chyba będzie Ci trafić do sklepu w centrum, przy Al. Solidarności 78. Są też w Świecie dziecka przy Puławskiej 2 i takim samym sklepie przy Górczewswkiej 212 (Centrum handlowe Hit)
Pozdrawiam!
Marta

skate130 Dodane ponad rok temu,

Juz widziałam Mutsy i jednak zostaje przy Bebecar

Udalo mi sie znalezc Mutsy w Łodzi ale nie wiem czy mieli jakis inny model czy co, bo nie wyglądał absolutnie jak na zdjęciu. Cena wózka razem ze spacerówką 2400 a pani sprzedawczyni nie chciało się nawet pofatygować i dokładnie pokazać ten wózek i rozebrac go na części. Nie wiem czy jej postawa to sprawiła ale odechciało mi się tego wózka i zostaję przy pierwszym wyborze serca 🙂 Bebecar Style At Active i już chyba zdania nie zmienie 🙂 Także już w Warszaiwe szukać ich nie będę tylko pojadę prosto do Godexu. Dziekuje Wam za pomoc 🙂

mai Dodane ponad rok temu,

Re: Juz widziałam Mutsy i jednak zostaje przy Bebecar

Ja też byłam absolutnie zdecydowana na Bebecara od dawna- dlugo zanim zaszłam w ciążę ten wózek był moim faworytem. Później wybrałam nawet model- Tracker. Kiedy jednak doszło do faktycznego wyboru nie spotkałam się z pozytywnymi opiniami na jego temat w żadnym sklepie! (a trochę ich odwiedziliśmy z mężem…) Na początku byłam zła, ale coś chyba w tym musi być, skoro wszyscy opowiadają, że wózki te przeraźliwie skrzypią i niestety nie da się z tym nic zrobić i mają problemy z hamulcem. Skrzypienie słyszałam na własne uszy w mijających mnie bebecarach na ulicy, jak z tymi hamulcami nie wiem. Ale to spowodowało, że przestaliśmy brać ten wózek pod uwagę jako pierwszy wehikuł dla naszej Dzidzi. Nie odradzam Ci go absolutnie, ale popytaj jeszcze.
Pozdrawiam!
M&A

skate130 Dodane ponad rok temu,

Re: Juz widziałam Mutsy i jednak zostaje przy Bebecar

No byc może, ja chce kupic Style AT, a jaeśli chodzi o inne wózki to absolutnie żaden mi się nie podoba. Mutsy podobał mi się do momentu jak nie zobaczyłam go na żywo. Wygląda moim zdaniem jak traktor, Emmaljung jak wózek w którym ja jako dziecko jeździłam dwadzieścia parę lat temu. Jest za mało nowoczesny. Wszystkie wózki polskie stanowczo odpadają bo ta wisząca torba z przodu jest okropna, bardzo mi się kształt tych wózków nie podoba. Chicco, Graco nie chcę ze względu na małe podwójne kółeczka, i właściwie oprócz Bebecar’a nic do wyboru nie zostaje. Chcąc nie chcąc liczy się pierwsze słowo i ten wózek pomimo wszystko kupię. Nie spotkałam się zresztą z negatywnymi opiniami od osób które te wóżki mają a jedynie od osób które ich nie kupiły. Także ciężko stwierdzić. Spotkałam kiedyś panią z bebecarem i chwilę z nią rozmawiałam, była bardzo zadowolona.
Już chyba oglądałam wszystkie wózki jakie mogłam i raczej juz zdania nie zmienię. Style AT spełnia moje wyobrażenia o wózku i pod względem kształtu i kolorystyki 🙂
Pozdrawiam

mata-hari Dodane ponad rok temu,

Re: Juz widziałam Mutsy i jednak zostaje przy Bebecar

A oglądałaś może wózki polskiej firmy Arti? Co o nich sądzisz? Nie mają żadnej torby wiszącej z przodu. Mają natomiast super hamulce, rewelacyjne amortyzatory, oczywiście przekładaną i regulowaną na wysokość rączkę, duże koła itp., itd. Poza tym z tego, co się zorientowałam, są nielicznymi, które można bujać również na boki (są na paskach).

Nie żebym Cię namawiała, tak tylko pytam.

Joanna i malutki mężczyzna (03-05-2004)

skate130 Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Yovanko i jak sprawuje sie Bebecar? Ja co prawda zdecydowalam sie na Style AT ale firma ta sama wiec pewnie i wykonanie. Juz robilam przymiarki do wszystkich innych wóżków ale jednak Bebecar niezmiennie mnie przekonuje do siebie. Wszyscy mi odradzają ze względu na ciężar (wózek będzie mąż nosił), skrzypienie i wadliwe hamulce ale jakoś nie mogę w to uwierzyć, boe przecież wózek jest drogi i jak może się takie coś dziać. Pociesz mnie i utwierdź w przekonaniu, że Bebecar to najlepszy wybór 🙂

yovanka Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

Z inauguracją jeszcze czekam. Antek ma się pojawić dopiero za kilka dni, wózek więc sobie spokojnie stoi i czeka. Moja siostra ma taki wózek, wozi w nim już drugie dziecko i zdecydowanie w 100 % się sprawdza. Nic się z nim nie dzieje, jest super. Ja zdecydowałam się na niego pod jej wpływem.
Pozdrawiam serdecznie !!!!
Yovanka + Antek ( 22-25.03.04)

Dodane ponad rok temu,

Re: wózek mutsy

gondolka mała, spacerówka bardzo wąska;
wadliwy stelaż “łamany”

ale za to jest baaaaaaaaaardzo ładny !!!
szkoda, że tylko tyle…

[i]Ewa i Krzyś (15 mies.)

Znasz odpowiedź na pytanie: wózek mutsy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
kojec - za i przeciw
jestem ciekawa jakie macie zdanie na ten temat czy sa tu mamy które sie zdecydowały na ten sprzęt? krzyś juz zaczyna sie rpzemieszczać ..mamy małe mieszkanie i spory problem zeby pomieszczenia były
Czytaj dalej
Książka kucharska
Zapiekanka
Wlasnie z serwisu mniam mniam dostalam przpesi na bardzo ciekawa zapiekankę wydaje mi sie być łatwa i smaczna :)))))) Moze ktos sprobuje a moze ja bede pierwsza:) [całe, usmażone jajka w
Czytaj dalej