Wreszcie z wami Mamuski !

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #34752

    pam-24

    Cześć Dziewczynki tu niesforma Pam!! Już mam nareszcie przy sobie tą spóźnialska! jest cudna, grzeczna, i wogóle wiecie…..poród jakos przeżyłam, choc koncówka była nieciekawa dla nas (zaklinowała sie- taka szeroka w barach:) ale juz ok, teraz lezy w łożeczku, spi jak anoiłek, troche pogryzła maminego suta ale jakos przezyje, Mam kilka podstawowych pytanek, jakbym miala czas to bym poszukala na formu bo pewnie o tym wszystkim było , ale wiecie jak to jest na pocztku… Pomózcie mi uspokoic nerwy i odpowiedźcie w maire możliwości
    1. co zrobic by sie wysr….? mija 5 doba, a mnie sie nie chce, czopek glicerynowy nie pomaga,a jak w szpitalu powiem że jeszcze niec..to bedzie draka
    2. pokój 23St.C Mala w kaftaniku,pajacyku, cienki i gruby kocyk opatulona i czapunia cienka, ok? o wydaje mi sie że ma chłodna buźkę, ale tez niechce jej przegrzac
    3. Kicha przy przewijaniu, a co bedzie przy myciu , jezu strach pomysleć!!! Normalne?
    4. Co na strup na sutku oprócz bephantenu?
    5. Jak to jest z nabiałem? serki homo mozna jesć, a kawka z rana???
    6. pic juz jakies hernatki żeby Niuni lepiek było? może profilaktycznie?? jakies koperkowe czy co?
    7. Baby w nosku, wyciagac czy nie? zakraplam sól ale niewykichuje ich? co zrobic by sie ich pozbyc , bo ponoc na gruszkeza wczesnie
    Znowu was umeczyłam, ale im szybciej to z krzyża zdejme tym mniej wam bede głowki zawracac. Pomózcie młodej niedoświadczonej mamusi

    3Dzieki i Wielka Buzka za wszystkie trzymane za nas Kciuki przy porodzie- przydały sie!

    Pam & i wreszcie Karolcia 13-12-2003

    #455713

    wasia

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Hej!! Nareszcie się doczekałaś!! Szukałam wczoraj na oczekujących jakiegoś info, ze jesteś już po porodzie…
    1. spróbuj kompotu z jabłek albo w ogóle rozgotowanych jabłek-mnie super pomogło 🙂
    2.temperatura ok, kaftanik i pajacyk oki, jeden kocyk wystarczy-po co czapeczka?? (ale to wg mnie tylko…)
    3. normlne że kicha (choć wg mojej mamy nie normalne 😉 ), oczyszcza sobie nosek
    4. oj, nie pomogę, ja nie miałam problemów…
    5. homo może nie… ale twarożek jak najbardziej, kawusia też, ale słaba
    6. Hipp dla kobiet karmiących-na razie wystarczy… najwyżej potem, ja będzie trzeba zadziałasz mocniej
    7. jak sól nie pomaga to może Sterimar albo Marimar? a potem na brzuszek, zeby wypłynęło.

    Cieszę się, że jesteście już z nami!
    Pozdrawiam!

    Asia i Ola (10 m-cy!)



    #455714

    kas

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Witaj Pam 24, założycielko tajemniczego pustego wątku
    1. Nie wiem, nie miałam problemu…
    2. Patrz głównie na karczek, jak karczek ciepły, to znaczy, że dziecku jest ciepło, jak spocony to trochę rozbierz. Na oko mała ubrana jest raczej ciepło
    3. Zuzka też kichała, to raczej normalne, Katar jest wtedy gdy wyraźnie dziecku cieknie z nosa, lub są gluty, napewno poznasz 🙂
    4. Znowu nie wiem
    5. Ja jadłam i było OK, spróbuj, w niewielkich ilościach… Cienka kawa z niewielką ilością mleka nie powinna zaszkodzić
    6. Nie piłam… A jak później zaczęłam, bo Zu miała kolki to i tak nie pomagałao. A właściwie piłam, ale mlekopedne (tam też jest koper o ile mnie pamięc nie myli)
    7. A spokojnie oddycha? Jesli tak to wystarczy ta sól, bo pewnie jej spływa do gardła wszystko.

    Uuuu to chyba wszystko. Spokoju i wypoczynku życzę i żeby Karolcia nie dała Ci się we znaki :))

    Kaśka
    I buzi od Zuzi (16.10.02)

    #455715

    martra

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Gratulacie:) Witaj wśród mam
    Sprubój suszonych śliowek ja zjadłam pół paczki i pomogły lepiej niz czopki a Emilkowi nie zaszkodziły , najleprza tem . dla dziecka to 24st C ale 23 tez jest o.k nie zapomij nawilżać i wietrzyć pokoju , bo dla takiego maluszka jest to bardzo ważne szczególnie teraz jak grzeją ….
    To że mała kicha to całkiem normalne , oczyszcza się w ten sposób z resztek wód płodowych
    oprucz bephantenu możesz sprubowac Purelan
    kawa o.k ,( słaba) serki tez ale z umiarem
    herbatki jak najbardziej koperkowa , rumiankowa
    a zwyciąganiem bab to ja mam problem do tej pory , trzeba mieć dużo cierpliwości mąż robi to za mnie

    Gorąco pozdrawiamy :)))
    Marta z Emilkiem
    29/09/03

    #455716

    ellenka25

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    witaj po drugiej stronie i gratulacje!!!
    1- a moze pomoga suszone sliwki?
    2-a po co az dwa koce i czapka? lepiej zeby ciut zmarzła niz zeby sie spociła i ją lekko zawiało
    3-icha bo pewnie jakiś paproszek się w nosku zawieruszył małe dzieci często kichają – oczyszczają sobie nosek
    4-własne mleko, poważnie, spróbuj
    5 -na początku ostroznie, pomalutku wprowadzaj nowości w swojej diecie
    6- jesli bedzie miała kolki -odpukać- mozesz pic hippa, mozesz tez te mleczkopędne herbatki pic
    7 -kiedy widziam w nosku coś wielkiego lekko moczyłam pałeczkę w solifizjol i troszkę wkładałam do noska – byle nie głeboko!!! pomagało
    pytaj jeszcze

    pozdrawiam i powodzenia w tych pierwszych dniach poznawania smaków macierzyństwa

    Ola z Natalią- 6miesięcy

    #455717

    lea

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Oj łezka mi poleciała
    witaj u nas!
    Dziewczyny juz sporo napisaly, nie o wszystkim wiem, rodzilam inaczej…
    jadlam jogurty, u nas nic sie zlego nie dzialo…
    dziecko masz ubrane raczej cieplo a 23 to juz bardzo duzo! moze nie za duzo, ale optymalnie jest niby 21
    w szpitalu mialam 18 i nagrzewalam farelką, a lekarz mi powiedzial ze tak ma byc i ze przegrzewam
    po farelce bylo 21 i uwazali ze jestem głupia 😉 ze to za duzo! 🙁
    sprawdzaj karczek a przy przebieraniu – pod paszkami – czy jest spocona.. pod paszkami czesto na poczatku są odparzenia
    kawy nie pije od ciazy, przerzucilam sie na Inke
    nosek taki lekko zapchany moze byc i 3 miesiace, to nie jest choroba.. zakraplaj przed jedzeniem, dziecko ssają bedzie wciągalo tez katarek i polykało.. brzmi fatalnie ale tak zalecaja lekarze
    no i mozna klasc na brzuszek po zakropleniu, ale nie kazde dziecko lubi

    Gratulacje raz jeszcze!

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #455718

    pam-24

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Wielkie dzieki dziewczynki, jak zawsze jestescie nieocenione !!!!! ale czy suszone śliwki nie zaszkodza Małej? i czy jak mnie brzuch boli, (cos tam furczy) to i ja bedzie bolał? poza tym jej sie nie odbija po jedzeniu, nosze ją n aramieniu i noszę i nic ;( bąki sadzi, wiec może sie nic nie stanie, co? i czy za każdym razem smarowac pupcie Sudocremem, czy moze czym innym jeszcze?

    Pam & i wreszcie Karolcia 13-12-2003

    #455719

    dorota27

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    witamy..
    co do pytan..widze ze to samo dopadlo cie co i mnie…nie moglam sie zalatwic przez tydz!!..a potem prawie drugi porod…ale przezylam…ni emartw sie ty tez..
    23 st. to niby ok..podreczniki zalacaja nizsza temp..ale nas tez taka..a nawet wyzsza
    co do kichania..normalka..mozna powiedziec..ze dobrze ze kicha..
    na sutki mailam specjalna masc z lanolina..srednio pomagalao..po miesiacu przeszlo..bo sutki sie przyzwyczaily
    nabial jadlam..kawy nie pilam
    codziennie pilam koperkowa..1 szk..pomagga na kolki ..
    ja gruszki nigdy nie stosuje..ponoc moze uszkodzic sluzowke..mocze patyczek do ucha..i probuje wygrzebac..przewaznie sie przyklei..jesli nie ..poloz mala na brzuszek..czest same tak powychodza..
    mam nadziekje ze sie przydalam..
    pozd

    claudia / prawie 7 miechow!/

    #455720

    lea

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Słuchaj… Mati tez nie musial odbijac… nie odbijalo mu sie i nie ulewal – i to jest najwazniejsze
    dopiero potem, jak mial ponad 2 miesiace, musialam czasami mu pomoc
    ja mało smarowałam masciami, wole puderek i u nas on najb. pomagał
    co dziecko, to inne upodobania, inna skóra
    musisz iestety sama wyczuc, co najbardziej odpowiada córeczce
    synek mojej kolezanki w ogole nie lubil zadnych masci ani chusteczek higienicznych i podmywac go mogli tylko samą wodą

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #455721

    kas

    Re: Wreszcie z wami Mamuski !

    Zu czasem odbijała, a czasem nie a jak chciała to ulewała i korelacja ulewania z odbijaniem nie była prosta. Czekałam około 10 minut i jak nie odbiła to odkładałam…

    Kaśka
    I buzi od Zuzi (16.10.02)

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close