Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Jutro o godzinie 9,30 odbędzie się bezpłatna, pokazowa lekcja angielskiego wg Helen Doron dla rodziców z maluchami w wielu od roku do 2 lat. Kto jest tym zainteresowany, moze zapisać się na takie spotkanie pod nr 351-84-64. Lekcja odbędzie się przy Legnickiej, w biurowcu obok Kauflandu, środkowe wejście, 2 piętro. Zajęcia trwają 30 minut.
Ja z moją córa się tam wybieramy, bo juz czas na kontakty z rówieśnikami, a tam gdzie mieszamy innych dzieci brak 🙁

Joanka i Jagoda – która kończy dzisiaj 17 miesięcy!

24 odpowiedzi na pytanie: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Asiu, napisałam na prive’a, odezwij sie do mnie

Monika i Basia (22.09.2003)

gwiazdeczka2 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Oj…..a ja nie moge przyjsc . A moglabys sie dowiedziec, czy i kiedy beda jeszcze prowadzone takie zajecia u Helen Doron? Opowiedz potem jak to wygladalo, chociaz dla nas takie zajecia to chyba za drogie by byly


Ewcia z Mają(20 miesięcy)

izulka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

nas też nie bylo-a szkoda,może będzie jeszcze jakieś tego rodzaju spotkanie????

Iza+Igusia 23.11.2003

fab Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

A ja za późno przeczytałam posta:((((
Pozdrowienia

Anita i Filip ur.25.09.03

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

ja byłam-choć się spóźniłam
Miła młoda dziewczyna śpiewała piosenki przy pomocy magnetofonu, pokazywała dzieciom zabawki i zachęcała do zabawy, dzieci były stremowane, ale to chyba z powodu pierwszego spotkania. Generalnie ok; dla mnie nie tyle istotna byłaby nauka angielskiego co kontakt z innymi dziećmi, bo tego nam wciąż mało. lekcje odbywaja sie raz w tygodniu i trwaja 30 minut, kazdego dnia trzeba dziecku puszczac kasete z piosenkami i powtarzac zabawy w domu. jedna lekcja kosztuje 25zł, do tego dochodzi koszt tornisterka (sorki, ale zapomnialam tego akurat), w ktorym są książeczki i 2 kasety. Zajecia na legnickiej zaczynaja sie od 3 marca, beda w czwartki o 17,10.
ja chyba sie zdecyduję, choć niestety, z powodu godziny i miejsca chyba wybiorę Helen Doron na Skarbowców-jutro bede tam dzwonic, dowiem się, czy i kiedy bedzie mozna sie tam zapisac, dam znać.
Mam nadzieje,ze Joanka5 dopisze swoje uwagi.
Asiu, miło było wreszcie cię poznać !

Monika i Basia (22.09.2003)

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

To daj znać o Skarbowców, bo to bliżej dla mnie. Mi również bardziej chodzi o kontakt z rówieśnikami, bo takiego nie mam, ale nie wiem cz 14 miesieczne dziecko też może brać już udział

Aga i Martynka 18.12.2003

gwiazdeczka2 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Hm…a nie wiesz gdzie jeszcze sa prowadzone te zajecia? Bo nam zadna z tych lokalizacji za bardzo nie pasuje. Nie wiem czy dawac Majke na takie zajecia, ale chyba jeszcze poczekam . Na razie wystarczy nam Lippy&Messy w Tv


Ewcia z Mają(20 miesięcy)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Sekretariat czynny jest od 15,30-zadzwonie i napiszę.
Na lekcji pokazowej pani mówiła właśnie,że pracę zaczynają z dziećmi 14-miesięcznymi.
Może się umówimy w ramach tego kontaktu międzydzieciowego? Tylko że ja jestem mamą pracującą i mogę od 18.

Monika i Basia (22.09.2003)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

spisuję z ulotki:
Bardzka
Mińska
Legnicka
Plac Strzelecki
Skarbowców
Sempołowskiej

Monika i Basia (22.09.2003)

joanka5 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Moniko, nie rób mi tego i przychodźcie z Basią na zajęcia przy Legnickiej. Mam egoistyczną nadzieję, że na Skarbowców nie będzie takiej fajnej grupy. A jak się zrobi cieplej, to mogłybyśmy po lekcji jeszcze pospacerować z dziewczynkami w pobliskim parku, albo podjechać do Rynku – fajnie by było 🙂

Pozdrawiamy
Joanka i Jagoda (04.09.2003)

joanka5 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Na lekcji pokazowej był 14-miesięczny chłopczyk, który prawdopodobnie będzie chodził na zajęcia przy Legnickiej. Szkoda, że to dla Ciebie nie po drodze 🙁

Joanka i Jaga

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Asiu
wobec takiej argumentacji zadzwoniłam i zapisałam się na zajęcia na Legnickiej. Szef urwie mi głowę, ale co tam.
Tak czy inaczej wisisz mi kawę
Buźka dla pięknej i dużej Jagódki

Monika i Basia (22.09.2003)

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Może umówimy sie na jakimś placu zabaw?? Na świdnickiej taki jest, tylko niewiem jak tam sie rezerwuje miejsca. Namówimy inne mamusie, bo na zajecia na legnicką to dla mnie za daleko

Aga i Martynka 18.12.2003

lodka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

jak bedziecie sie umawiac to dajcie znac, my tez chetnie przyjdziemy!!!!
a tak przy okazji to ja odkryłam dzisiaj fajne miejsce dla maluszków(przed-przedszkole)we Wrocławiu. Mozna oddac dzieciaczka by pobawiło sie z innymi i ma zapewniona dobra opieke(mam nadzieje ze dobra , bo jeszcze nie byłam ale przez telefon pani zrobiła dobre wrazenie) My w każdym bądz razie się wybieramy.
zalezy mi na tym, by Fifcio pobawił sie czasem z dziecmi a ja bym tez miala pare chwil dla siebie i wydaje mi sie ze dobrze trafiłam.
a poza tym bedzie to dobre przygotowanie do przedszkola.
lekcje j.angielskie tez są ale nie wiem jaką metodą
pozdrawiam

Madzia i Fifcio 19.01.2003<img src=”http://foto.onet.pl/upload/22/31/_408696_n.jpg”>

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

A gdzie jest to przed przedszkole?

Aga i Martynka 18.12.2003

lodka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

przedPrzedszkole znajduje sie na ul Jaworowej

[Zobacz stronę] – znalazłam dzisiaj!!!!
fajną piosenke mają w tle strony.spodobała nam sie i od dzisiaj spiewamy

Madzia i Fifcio 19.01.2003

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Jest coś takiego podobnego na Oporowie [Zobacz stronę]. Ale tam nie przyjmuja takich maluchów jak moja Martyna

Aga i Martynka 18.12.2003

lodka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

oto własnie chodzi, ze szukałam czegos gdzie przyjmuja dwulatki albo nawet i młodsze.
zobaczymy jak bedzie !

Madzia i Fifcio 19.01.2003

agusek22 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Tam na oporowie przyjmuja dwulatki! Wydaje mi się ładniejsze niż na jaworowej. Tam za godz. 7 zł.
Pozdrawiam

Aga i Martynka 18.12.2003

izulka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

dziewczyny dajcie jeszcze raz namiary na te spotkania naszych dzieciaczków-czy jest cos w okolicach Psiego Pola???

Iza+Igusia 23.11.2003

izulka Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Ja tez zapisalabym moją córcię-i też po 17.00-bo też pracuję

Iza+Igusia 23.11.2003

nela Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

HEJ
Ja też tam byłam,bardzo mi się podobało.
Widziałam Cię ,kojarzyłam twarz ,ale za nic nie mogłam skojarzyć skąd Cie znam,ale dziś zagladając na Forum doznałam oświecenia ,rzadko tu niestety bywam (nie mam netu)
Po długim zastanowieniu jednak nie zapiszę Hanki na te zajęcia ,ponieważ tak samo jak i ty myślałam raczej o zapewnieniu rozrywki dziecku a nie nauce -wydaje mi się ,że to tylko oswojenie z językiem a nie faktyczna nauka.
A dla samej rozrywki to jednak trochę za dużo kasy,może się mylę co do tej nauki ,niewiem
Może jest na forum jakaś mama która chodzi na takie zajęciai z dziecięciem już od dłuższe czasu ?

Nela z Hanią (29.12.2002)

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

OOO, to Ty jesteś Mamą tej ślicznej dziewczynki z kucykami
Kasa jest koszmarna , zwlaszcza za te materiały, ale joanka5 tak mnie nakręciłą…chyba ja obciążę kosztami

Monika i Basia (22.09.2003)

joanka5 Dodane ponad rok temu,

Re: Wrocławianki – do mam 1-2 latków

Drogie Panie, uważam, ze przyszła najwyższa pora, aby zacząć się przyzwyczajać do wydawania coraz większej kasy na dzieci. To taki mały trening przed czekającymi nas wydatkami na przedszkole, szkołę, basen, języki, jazdę konną, naukę tenisa, gry na gitarze itp, itd. 🙂

A grupa przy Legnickiej liczy sobie teraz już 6 osób.
Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na 3.03.

Joanka i Jaga (04.09.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Wrocławianki – do mam 1-2 latków?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
MOJA MAMA :)))
wczoraj Młody przytulił się do mnie, objął mnie za szyję i powiedział moja mama [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] ależ się wzruszyłam [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] [b]Paula i Borys[/b][img]http://foto.onet.pl/upload/39/42/_412699_n.jpg[/img][b]1,5roku[b]
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Przemyt mięsa i ryb
Jak go dokonujecie? Mam na myśli mamy niejadków - wybrzydzaczy. Ostatnio Mati ma naprawdę długie zęby na mięso, a ryb nie lubił w zasadzie nigdy i trochę się z nimi poddałam...
Czytaj dalej