Wrześniątka 2009 wkraczają w DRUGI roczek

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 4,576)
  • Autor
    Wpisy
  • #105539

    koli

    Nasze Skarbeczki mają już roczek :Wow!:
    teraz era chodziaczków, buntowników i gadułek :Wow!:

    #3799014

    wasyl


    #3799015

    malinka82

    Witam i ja:)za tydzień oficjalnie

    #3799016

    anka

    Ja też sie melduje w nowym wątku:)

    #3799017

    szyszaa

    ja tez sie melduje, w nienajl;epszym nastroju ale zawsze…

    ja dopiero 1 raz przechodze chorobe mojego dziecka,…. wiec panikuje…
    angina ropna
    powiedzcie czy mam ciagle zbijac goraczke ..teraz ma38,2… ale dostal juz 4 dawki ibufeny w tej dobie (a norma jest 3)… bierze antybiotyk od wczoraj… a temp nadal jest.. jak przekraczala 38,5 to dawalam ibufen.. teraz od 20min znowu wzrosla do 38,2 i nie wiem czy moge znowy zbic.
    makabra:Stres:

    #3799018

    szyszaa

    a najlepsze .. ze mam problem z podaniem antybiotyku…
    nawet strzykawka… polowe mi wypluwa, silna bestia z niego, jak za plytko wleje wypluje jak za gleboko to wymiotuje ze tralala jak z wiadra… horror normalnie:Boje się:



    #3799019

    Anonim

    heloł

    Zamieszczone przez szyszaa
    ja tez sie melduje, w nienajl;epszym nastroju ale zawsze…

    ja dopiero 1 raz przechodze chorobe mojego dziecka,…. wiec panikuje…
    angina ropna
    powiedzcie czy mam ciagle zbijac goraczke ..teraz ma38,2… ale dostal juz 4 dawki ibufeny w tej dobie (a norma jest 3)… bierze antybiotyk od wczoraj… a temp nadal jest.. jak przekraczala 38,5 to dawalam ibufen.. teraz od 20min znowu wzrosla do 38,2 i nie wiem czy moge znowy zbic.
    makabra:Stres:

    38,2 to nie jest temperatura do zbijania, zbija się taką powyżej 38,5

    jeśli doda Ci to otuchy to napiszę, że Mikołaj przechodząc trzydniówkę miesiąc temu miał temperaturę 39,8

    Zamieszczone przez szyszaa
    a najlepsze .. ze mam problem z podaniem antybiotyku…
    nawet strzykawka… polowe mi wypluwa, silna bestia z niego, jak za plytko wleje wypluje jak za gleboko to wymiotuje ze tralala jak z wiadra… horror normalnie:Boje się:

    a nie możesz z herbatką rozrobić i dać do picia, nawet na kilka razy np. w przeciągu pół godzinki

    #3799020

    martkasm

    Witam sie i ja w roczniakowym watku!!!

    Zdrowka dla wszystkich zaziebionych wrzesniatek!!
    I najgoretsze zyczenia roczniakowe dl Antka i M&M BLIZNIAKOW!!!

    Melduje, ze Tosia chodzi juz na calego!!! i doszly nam 2 dowe zebt, w sumie ma juz, a moze dopiero 6.

    ja tez nie zalapalam sie na zdjecia nelly.

    wieczorem, jak syn usnie, dorwe sie do stacjonarnego kompa (na razie okupowany przez Olka, ktory jest namietnym wielbicielem „sasiadow”) i postaram sie cos wrzucic z roczku.

    #3799021

    martkasm

    Zamieszczone przez szyszaa
    a najlepsze .. ze mam problem z podaniem antybiotyku…
    nawet strzykawka… polowe mi wypluwa, silna bestia z niego, jak za plytko wleje wypluje jak za gleboko to wymiotuje ze tralala jak z wiadra… horror normalnie:Boje się:

    ja Olkowi antybiot podawalam z mala iloscia kubusia ( ze smoczkiem od kaszki), od razu do wypicia, bo jak dluzej stalo, to przechodzilo smakiem antybiotyku i tez nie dalo sie mu wcisnac

    #3799022

    wasyl

    Zamieszczone przez szyszaa
    ja tez sie melduje, w nienajl;epszym nastroju ale zawsze…

    ja dopiero 1 raz przechodze chorobe mojego dziecka,…. wiec panikuje…
    angina ropna
    powiedzcie czy mam ciagle zbijac goraczke ..teraz ma38,2… ale dostal juz 4 dawki ibufeny w tej dobie (a norma jest 3)… bierze antybiotyk od wczoraj… a temp nadal jest.. jak przekraczala 38,5 to dawalam ibufen.. teraz od 20min znowu wzrosla do 38,2 i nie wiem czy moge znowy zbic.
    makabra:Stres:

    Szyszka, przy takiej temperaturze, to możesz go schładzać. lód w worek i pieluszką owiń, albo ręcznikiem i na wątrobę, albo główkę. Zbijanie temperaturki powinno się zaczynać od schładzania, potem leki, jak to nie działa.
    Buziaczki i trzymaj się:)



    #3799023

    Anonim

    hej babki i ja sie melduje 🙂 zapracowana na maxa:)

    #3799024

    magnesik

    zaglądam…. a tu nowy watek – to i ja się melduję :Wow!:

    WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA JUBILATÓW :Hura!::Hura!::Hura!:



    #3799025

    Anonim

    Zamieszczone przez Wasyl
    Szyszka, przy takiej temperaturze, to możesz go schładzać. lód w worek i pieluszką owiń, albo ręcznikiem i na wątrobę, albo główkę. Zbijanie temperaturki powinno się zaczynać od schładzania, potem leki, jak to nie działa.
    Buziaczki i trzymaj się:)

    no co Ty? kocie…
    38,2 to nie jest temperatura do schładzania lodem!!!

    #3799026

    wasyl

    Zamieszczone przez Mikusiowa
    no co Ty? kocie…
    38,2 to nie jest temperatura do schładzania lodem!!!

    W szpitalu mnie tak pielęgniary uczyły…I ja tak robiłam i przy jednej i przy drugiej małolacie…dopiero od 38,5 zbijałam lekami.

    #3799027

    malgosiab

    Ja jestem….. Michaś niestety musi posiedzieć do końca tygodnia, bo ma zapalenie gardła. Więcej kaszle i jest zaglucony na maxa. Znowu jest u Babci, od jutra ja też będę u mojej Mamy, żeby z nim być. Humorek mu dopisuje, ale ma tyle syropów, kropelek, kropli, że już się można pogubić.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 4,576)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close