~~~Wrześnióweczki 2012~~~

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 207)
  • Autor
    Wpisy
  • #111429

    Anonim

    No to czas przyszedl na Wrzesniowe mamy:D

    Poraz kolejny zakladam watek i mam nadzieje ze tym razem bedzie inaczej:)

    Dzisiaj wyszla mi pozytywna beta i test z II kreseczkami:Wow!::Wow!::Wow!:

    Wstepny termin na 13.09. a z synkiem mialam termin na 7.09. wiec obym dotrwala tym razem do konca i co czekam na was dziewczyny:D wylaniajcie sie powoli z ukrycia:Kciuki:

    #5030375

    ahimsa

    Gratulacje!:))))) Fajnie, że założyłas wrześniowy wątek:)

    No zobaczymy- może i ja dołączę?:Fiu fiu:



    #5030376

    olesia

    Gratuluję!
    Już wrzesień założony? Ale ten czas pędzi :Kciuki:

    Powodzenia !!!

    #5030377

    donia2007

    To się ujawniam:Wow!:
    U lekarza jeszcze nie byłam, wg kalkulatora internetowego wychodzi 7 wrzesień:)

    #5030378

    kasiek28

    Kika gratuluję :Hura!::Wow!::Hura!: i :Kciuki: za szczęśliwy finał. Tym razem musi się udać.

    #5030379

    Anonim

    Dziekuje dziewczyny i prosze o kciuki na te najblizsze dni bo chociaz raz chcialabym wytrwac do wizyty u gina bez zadnych plamien i krwawien:Stres:

    Donia witaj:Hura!:no to jestesmy we dwie poki co:Wow!: a w jakim wieku masz corke? I na kiedy zamierzasz umowic pierwsza wizyte?

    Ja sie umowie do gina jezeli do Wtorku nic sie nie bedzie dzialo.



    #5030380

    Anonim

    Zamieszczone przez ahimsa
    Gratulacje!:))))) Fajnie, że założyłas wrześniowy wątek:)

    No zobaczymy- może i ja dołączę?:Fiu fiu:

    Mocno zaciskam:Kciuki::Kciuki::Kciuki:aby tak sie stalo:)

    #5030381

    aguq

    Gratulacje dla wrześnióweczek :):Hura!:

    ale ten czas leci:Wow!:

    życzę wszystkim spokojnych i nudnych 9 miesięcy !!!!!!:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

    #5030382

    donia2007

    Zamieszczone przez Kika28
    Dziekuje dziewczyny i prosze o kciuki na te najblizsze dni bo chociaz raz chcialabym wytrwac do wizyty u gina bez zadnych plamien i krwawien:Stres:

    Donia witaj:Hura!:no to jestesmy we dwie poki co:Wow!: a w jakim wieku masz corke? I na kiedy zamierzasz umowic pierwsza wizyte?

    Ja sie umowie do gina jezeli do Wtorku nic sie nie bedzie dzialo.

    Witaj:)

    Oleńka ma 2,5 roku, urodziła się w maju 2009.
    Do lekarza wybieram się za dwa może trzy tygodnie, chciałabym zobaczyć serduszko:Kocham: ale już nie mogę się doczekać.

    Jestem pewna, że nic złego Cię nie spotka i razem dotrwamy do końca:)

    #5030383

    Anonim

    Donia no ja z synkiem mialam termin na 7.09.2009. ale ze mialam CC to w Sierpniu urodzilam. Och jakie w tedy bylo upalne lato a i z wielkim brzuchem sie czlapalam:Śmiech:ale najwazniejszy byl synus a nie moja wygoda;)

    Problem tylko jest z lista, kto bedzie ja prowadzil:Hmmm…:bo ja nie mam czasu na jej prowadzenie a tak pusto bez niej na watku bedzie:Fiu fiu:

    Moze znajdzie sie jakas chetna do listy:Hyhy:



    #5030384

    anka332

    gratulacje dziewczyny 🙂

    czekajcie na mnie to poprowadze nam liste 🙂

    #5030385

    kkurka

    witam wrzesnioweczki!!!! spokojnej ciazy życze 🙂
    (myslałam ze dolacze ale jednak NIE…) chociaz okaze sie w środe….;)



    #5030386

    basik85

    Gratulacje dla wszystkich Wrześniówek !!! Trzymam kciuki !!!

    #5030387

    donia2007

    Zamieszczone przez anka332
    gratulacje dziewczyny 🙂

    czekajcie na mnie to poprowadze nam liste 🙂

    Czekamy:Hyhy:

    bo ja chyba nie mam takich talentów:Wstyd:

    Znikam na kolację i spać.

    #5030388

    Anonim

    Dziekujemy dziewczyny za gratuacje:)

    Aniu czekamy:Kciuki:kiedy bedziesz testowac?

    Donia masz jakies objawy? Bo ja powiekszone piersi i lekko tkliwe i brzuch ciagle pobolewa co mnie ciagle martwi:( i sikam jak glupia;)

    Zdrzemnelam sie godzine i moge o snie zapomniec i w ogole emocje tez robia swoje:Fiu fiu:

    Ciekawa jestem ile dziewczyn jeszcze do nas dolaczy:)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 207)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close