Wrześnióweczki 2014

Po dziesięciu latach powracam na forum oczekujących

pozdrawiam Was wszystkie cieplutko i wpisujcie się

57 odpowiedzi na pytanie: Wrześnióweczki 2014

nati2014-01-27 12:56:01

Zamieszczone przez anet:Po dziesięciu latach powracam na forum oczekujących

pozdrawiam Was wszystkie cieplutko i wpisujcie się

GRATULUJĘ! Trzymam :Kciuki: za całą ciążę!
Nareszcie pierwsza wrześniówka się pojawiła!

katharinka2014-01-27 12:58:51

Zamieszczone przez anet:Po dziesięciu latach powracam na forum oczekujących

pozdrawiam Was wszystkie cieplutko i wpisujcie się

gratuluje :Wow!: Już wrześnióweczki 😀

Spokojnej ciąży :Kciuki:

maszula2014-01-27 13:11:46

Wielkie gratulacje od wrzesniowki 2011.
Moze mnie jeszcze z dawnych czasow pamietasz? Spokojnej ciazy!

cukierkova2014-01-27 18:00:14

Witam sie 🙂 pozwole sobie dolączyc 🙂 dziś potwierdzona fasola u lekarza. 🙂

kamila19852014-01-27 18:15:48

Ale super, że już wrześniówki, a nie tak dawno zakładałam sierpniówki :Hura!:
Oczywiście :Kciuki: :Kciuki: żeby wszystko było jak najlepiej, niech Wasze maleństwa rosną zdrowo

anet2014-01-28 07:09:22

Zamieszczone przez Cukierkova:Witam sie 🙂 pozwole sobie dolączyc 🙂 dziś potwierdzona fasola u lekarza. 🙂

no to na razie jesteśmy dwie:)
ja jeszcze nie byłam u lek. – jakoś opornie idzie mi to umawianie się na tę pierwszą wizytę,
Test zrobiłam tydzień temu ale chyba do tej pory jakoś ciężko mi uwierzyć, że jestem w ciąży
A jak się czujesz? bo ja praktycznie przez cały czas mam mdłości, na szczęście takie znośne, a do tego straszną ochotę na ogórki
konserwowe czy kiszona kapustę… hmmm czy to nie za wcześnie?:)

kamczika2014-01-28 07:52:50

Pozdrawiam wrześnióweczki, póki co dwie. Życzę zdrowych i spokojnych ciąż, umiarkowanych mdłości, przesłodkich kopniaków i braku zgagi 😀

kwietniówka 2014

szalotka2014-01-28 08:21:50

gratuluje wrześniówką i mam nadziej że będzie was dużo
spokojnych ciąż WAM życzę !

cukierkova2014-01-28 14:47:47

Zamieszczone przez anet:no to na razie jesteśmy dwie:)
ja jeszcze nie byłam u lek. – jakoś opornie idzie mi to umawianie się na tę pierwszą wizytę,
Test zrobiłam tydzień temu ale chyba do tej pory jakoś ciężko mi uwierzyć, że jestem w ciąży
A jak się czujesz? bo ja praktycznie przez cały czas mam mdłości, na szczęście takie znośne, a do tego straszną ochotę na ogórki
konserwowe czy kiszona kapustę… hmmm czy to nie za wcześnie?:)

Dolegliwosci brak. jedynym objawem jest brak @ i wielkie piersi. tak mi urosly ze obecnie mam 2 staniki w ktore je mieszcze 🙂

wszystko co najgorsze z mozliwych dolegliwosci przechodzilam w 2 ciązy. zaczynając od mdlosci, bole pleców, opuchlizne,pryszcze na calej twarzy, szyji, dekolcie, zmiany humorów z placzliwej niewiedzącej co chce rozhoisteryzowanej baby we wscieklą na caly swiat babe, ktora na wszystkich warczala po wielką wage w ciązy ( chociaz i w pierwszej przytylam duzo ).

teraz jest lajcik.

anet2014-01-28 15:05:55

no mi tez urosły:) ale to już biorę za normę, poprzednio też tak miałam

a w jakim wieku masz dzieci? mówiłaś już im o maleństwie?

ja swoim jeszcze nie, poczekam, ale wiem że córcia będzie b b b zadowolona,
czasem kiedyś wspominała, że chciałaby mieć siostrę – no bo z kim będzie rozmawiać przez telefon – hmmm to taki
przykład ze mnie bo ja mam dwie siostry i non stop gadamy ze sobą:):):)
swoja drogą jak przypominam sobie jak to mi mama powiedziała o przyszłym rodzeństwie – zachwycona nie byłam…
teraz nie wyobrażam sobie jakby mogło być inaczej

cukierkova2014-01-28 17:42:16

Dziś powiedzialam chlopakom. I Oskar sie ucieszył, zapytal kiedy ta dzidzia bedzie, na wiesc ze pod koniec wakacji dopiero stwierdzil ze jakos wytrzyma 🙂 No i ze on chce siostre 🙂

Filip stwierdzil ze ja koniecznie musze dwojke dzieci jeszcze urodzić. Nie wazne czy osobno czy razem, ale nieparzysta liczba nie moze byc 😀

Filip ma 9 lat, Oskar 5.

anet2014-01-29 12:13:28

oj fajne masz dzieciaczki:) mają super pomysły – zwłaszcza teorią z liczbą nieparzystą:):):)

a ja jeszcze zaczekam z wieściami, postaram się umówić na wizytę do gin. w przyszłym tyg.
a póki co męczą mnie te mdłości – jak długo to będzie trwać do II trym?, masakra, nawet w nocy potrafię obudzić się z tego powodu i potem praktycznie tez tak samo przez cały dzień, no nie fajnie…

a na kiedy masz termin? pewnie początek września?

cukierkova2014-01-29 13:29:34

według @ to na ok 6 wrzesnia. Ale gin na wielkosc pęcherzyka powiedziala ze na 26 wrzesnia. No na moje oko nie mozliwe, bo wiem kiedy z chlopem swoim moglismy zmajstrowac.

xmadziuniax2014-01-30 10:06:42

Witam dziewczyny ja też mam na wrzesień byłam już u lekarza, ciąża potwierdzona, tylko serduszko jeszcze nie bije:(:( bardzo się martwię tyle się o tym pisze w internecie pęcherzyk z ciałkiem żółtym jest za 2 tygodnie mam sie pojawić jestem na poczatku 6 tygodnia

anet2014-01-30 10:41:08

Zamieszczone przez xmadziuniax:Witam dziewczyny ja też mam na wrzesień byłam już u lekarza, ciąża potwierdzona, tylko serduszko jeszcze nie bije:(:( bardzo się martwię tyle się o tym pisze w internecie pęcherzyk z ciałkiem żółtym jest za 2 tygodnie mam sie pojawić jestem na poczatku 6 tygodnia

nie martw się, jest jeszcze wcześnie, ja dlatego właśnie ociągam się z ta pierwszą wizytą
w I ciąży to wiadomo: szaleństwo:) wiec wizyta natychmiast po teście, w II ciąży gin delikatnie zaproponował zaczekać do 10 tyg
Teraz tez zapytam czy poczekać trochę czy nie, ale póki co dodzwonić się do niego graniczy z cudem
Będę trzymać kciuki, będzie dobrze

kamila19852014-01-31 13:31:13

Zamieszczone przez anet:nie martw się, jest jeszcze wcześnie, ja dlatego właśnie ociągam się z ta pierwszą wizytą
w I ciąży to wiadomo: szaleństwo:) wiec wizyta natychmiast po teście, w II ciąży gin delikatnie zaproponował zaczekać do 10 tyg
Teraz tez zapytam czy poczekać trochę czy nie, ale póki co dodzwonić się do niego graniczy z cudem
Będę trzymać kciuki, będzie dobrze

Dokładnie, ja byłam na pierwszej wizycie dokładnie w 10 tygodniu i maluszek już był fajny, nie taka kropeczka jak na samym początku, i serduszko już biło.

bejka2014-01-31 13:40:12

Zamieszczone przez anet:Po dziesięciu latach powracam na forum oczekujących

pozdrawiam Was wszystkie cieplutko i wpisujcie się
anet, serdeczne gratulacje !! Uważaj na siebie i rośnij zdrowo.

Ps. od dwóch lat też jestem “wrześniówką” 🙂

bejka2014-01-31 13:49:05

Zamieszczone przez Cukierkova:Witam sie 🙂 pozwole sobie dolączyc 🙂 dziś potwierdzona fasola u lekarza. 🙂

Cukierkova, gratulacje !

anet2014-01-31 14:32:26

Zamieszczone przez bejka:anet, serdeczne gratulacje !! Uważaj na siebie i rośnij zdrowo.

Ps. od dwóch lat też jestem “wrześniówką” 🙂

no to gratulacje!!!!!!!!!!!!! nie wiedziałam, nie zaglądałam na forum od kilku lat
czasem coś na Stycznikach 2004 coś skrobnęłam, ale rzadko
dzięki i buziaki dla Was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cukierkova2014-02-01 06:38:51

Zamieszczone przez bejka:Cukierkova, gratulacje !

Dziekuje 🙂

esmena2014-02-01 09:24:51

Wszystkim wrześnióweczkom, obecnym i przyszłym, życzę radosnej, zdrowej i bezproblemowej ciąży :Kciuki:

picaporte2014-02-01 09:44:38

Gratulacje dziewczyny!!! :Wow!:
We wrześniu rodzą się fajne dzieci 🙂 Spokojnych ciąż i bezproblemowych porodów :Kciuki::Kciuki::Kciuki:

Wrześniówka 2010

anet2014-02-05 10:47:58

dziewczyny dzięki na cieplutkie słowa!

ja dziś idę na 1 wizytę, oby były same dobre wieści

roza832014-02-05 15:18:10

Dziewczyny czy moge do was dolączyć.Termin mam na 16 pazdziernik ale tam strasznie pusto.
Wczoraj sie dowiedziałam 2 dni przed spodziewaną @.

anet2014-02-06 06:36:22

Róża witaj:) pewnie że dołączaj – nas też niewiele więc będzie raźniej:):):)

ja po I wizycie, serducho bije i jest OK
dostałam kupę badań do wykonania, plus badania prenatalne (jestem po 40ste) i tym martwię się najbardziej …

wczoraj powiedziałam dzieciakom, nie mogły uwierzyć, myślały że tak po prostu żartuję
Agniesia ze wzruszenia popłakała się, ucieszyła się bardzo bo uwielbia małe dzieci i często mówiła mi, że chciałaby mieć młodsze rodzeństwo. Potem razem z Adrianem od razu przeszli do kwestii technicznych, kto z kim w którym pokoju, no i najważniejsze … imię
to było miłe poznać taką reakcję swoich dzieci
Zresztą chyba do końca życia nie zapomnę reakcji Agniesi jak wróciłam z Adrianem ze szpitala – poprzednio była zbyt mała aby zrozumieć że jestem w ciąży, że będzie miała brata, więc kiedy go zobaczyła zaczęła tak piszczeć z radości że aż w uszach piszczało, chciała go brać na ręce – ciężko było sobie z nią poradzić:)

roza832014-02-06 16:00:05

Dziękuje Anet.
Ja mam 31 lat i mam już 5 letnią córeczkę. Na razie czuję się dobrze ale to dopiero 4 tydzień , do lekarza ide 13 lutego na sprawdzenie czy ciąża jest w tym miejscu co powinna, bo 2,5 roku temu zaliczyłam ciąże pozamaciczną.Bardzo stresuje mnie ta ciąża a tak nie miało być.U mnie domownicy jeszcze nie wiedza poczekam do momentu pojawienia sie serduszka.

anet2014-02-07 06:16:53

Róża będzie dobrze:)
ja na bad prenatalne umówiłam się 14 marca więc też postresuję się trochę, a może i dłużej bo z tego co wyczytałam to jest kilka etapów takich badań w zależności od tyg. ciąży. (potem to juz wogóle przestałam czytać)
Ja czuję się fatalnie, cały czas jest mi niedobrze, przychodzę z pracy i od razu kładę się na łóżko, dobrze, że są u nas teraz ferie więc dzieciaki nie wymagają tyle uwagi, ale takiego luzu jeszcze tylko tydzień.

zuzadar2014-02-07 19:29:55

Anet ją się tak zastanawiam czy ja Cie dobrze kojarzę. Nie moglam sie tutaj pojawić jako “stary” Zuzik.
ja tez wrzesnioweczka/pazdziernikówka. Zobaczymy co bedzie dalej 🙂

xmadziuniax2014-02-10 09:51:04

Witam dziewczyny będzie dobrze nie martwcie się, ja jutro mam drugą wizytę na ostatniej w 5 tygodniu serduszko jeszcze nie biło bardzo się stresuje mam nadzieję że jutro będzie już wszystko dobrze

kamila19852014-02-10 16:17:43

Zamieszczone przez xmadziuniax:Witam dziewczyny będzie dobrze nie martwcie się, ja jutro mam drugą wizytę na ostatniej w 5 tygodniu serduszko jeszcze nie biło bardzo się stresuje mam nadzieję że jutro będzie już wszystko dobrze

Nie masz powodu do obaw, w 5 tygodniu to troszkę za wcześnie na serduszko, tak więc nie masz się czym martwić, naprawdę.

anet2014-02-11 07:26:29

Zamieszczone przez zuzadar:Anet ją się tak zastanawiam czy ja Cie dobrze kojarzę. Nie moglam sie tutaj pojawić jako “stary” Zuzik.
ja tez wrzesnioweczka/pazdziernikówka. Zobaczymy co bedzie dalej 🙂

gratulacje
wiesz ja od kilku lat na forum już nie zaglądałam, wiec czasem mam przebłyski i kogoś sobie przypomnę – a najprędzej to po dzieciach:):):)
pamiętam watek na oczekujących styczeń 2004 – wtedy nawiązałam wiele przyjaźni i nawet poznałam parę dziewczyn w realu
Teraz widzę, że na forum raczej mało osób
a na kiedy masz termin, byłaś już u gin-a???

ania19892014-02-12 14:12:33

Witam 🙂 ja również pozwolę sobie dołączyć 🙂 nasz mały Okruszek ma już 8 tygodni – termin gdzieś na połowę września 🙂 pozdrawiam wszystkich

xmadziuniax2014-02-13 14:16:05

Ja wczoraj byłam u lekarza serduszko mojej fasolki bije ma 1 cm termin na 27. 09.2014:):) Terz mnóstwo badań do zrobienia

anet2014-02-17 06:35:05

dziewczyny i jak samopoczucie?
ja nadal mam mdłości, a do tego potworne bóle głowy, poza tym jestem taka zmęczona, że po pracy padam i kładę się od razu do łóżka.
nie wiem jak sobie z tym poradzić?
jutro odbieram wyniki badań (różyczka trochę dłużnej), ale drugą wizytę mam za 2 tyg.
a jak u Was?

xmadziuniax2014-02-17 10:03:34

Witam dziewczyny ja się bardzo dobrze czuje nic mi nie ma tylko spać mi się chce cały czas, jutro idę na badania a za tydzień we wtorek do lekarza z wynikami,ale myśle że chyba nic złego się nie przytrafi

ania19892014-02-17 19:16:16

Ja również czuje się dość dobrze jedyne co mi dokucza to dość częste bóle brzucha, które zawsze bardzo mnie niepokoją no i huśtawki nastrój :/ Jeśli chodzi o zmęczenie, to popołudniowa drzemka zwykle bardzo pomaga i wcześniejsze chodzenie spać:) za dwa tygodnie idziemy na badania prenatalne i mam nadzieję, że usłyszymy same dobre wieści

xmadziuniax2014-02-17 19:49:19

no ja ogłólnie cały czas sie denerwuje ze cos ojdzie nie tak ze cos sie stanie, no ale taka juz jestem hehehe a oki co to rasowalam i okronie lecy mnie bola

ania19892014-02-17 19:53:01

Grunt to pozytywne myślenie 🙂 choć wiem sama po sobie, że to wcale nie jest takie proste :Niepewny:

katia8512014-02-18 07:41:23

Gratuluję ania1989!!! 🙂 Życzę nudnej ciąży!!! 😀

Pozostałym również gratuluję!

anet2014-02-18 10:08:43

Zamieszczone przez ania1989:Ja również czuje się dość dobrze jedyne co mi dokucza to dość częste bóle brzucha, które zawsze bardzo mnie niepokoją no i huśtawki nastrój :/ Jeśli chodzi o zmęczenie, to popołudniowa drzemka zwykle bardzo pomaga i wcześniejsze chodzenie spać:) za dwa tygodnie idziemy na badania prenatalne i mam nadzieję, że usłyszymy same dobre wieści

z jakiego powodu robisz badania badania prenatalne? – ja mam dopiero za m-c i powiem szczerze siedzę jak na szpilkach:(

Znasz odpowiedź na pytanie: Wrześnióweczki 2014?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę nawiązać kontakt z innymi rodzicami
Mamy z Tomaszowa Mazowieckiego i okolic
Hej :) Mieszkam pod Tomaszowem i nie mam w okolicy żadnej koleżanki z dzieckiem żeby np. latem spotkać się na -placu zabaw na pogaduchy ;) Może jakaś mama jest na forum z
Czytaj dalej
Szkolniaki
Lakierowanie/Fluoryzacja zębów
Hej, rodzice! NAsze dzieci wchodzą w wiek szkolny - wraz z tym rozpoczyna się tak zwana szkolna fluoryzacja zębów. Sama pamiętam, jak bardzo, gdy ja byłam w szkole, przeżywałam ten zabieg.
Czytaj dalej