wszystko jest mozliwe :-)

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #24196

    melanie

    Dziewczyny bedac wczoraj na wizycie u lekarza poznalam pewna dziewczyne (29 lat) ktorej kiedys powiedziano ze nie bedzie mogla miec dzieci z uwagi na wiele czynnikow tak z jej strony jak i jej meza, torbiele, zaniki miesiaczki jak i samej owulacji byly na porzadku dziennym … Efekt – obecnie jest w 8 m-cu ciazy ktora przebiega prawidlowo bez zadnych powiklan :-)) Beda mieli malego juniora ktory urodzi sie pod koniec wrzesnia 🙂
    Pomyslalam ze Wam o tym napisze – byc moze te ktore stracily nadzieje badz sile do walki na nowo ja odzyskaja… Ashley (bo tak miala na imie) przyznala sie ze po 3,5 roku leczenia bez wiekszych rezultatow poddala sie tracac nadzieje na jakikolwiek cud… Niespelna miesiac pozniej okazalo sie ze beda mieli dzidziusia – to dopiero byla dla nich radosc :-))
    Z calego serducha zycze wszystkim takiego zakonczenia jakie oni mieli :-)) Nie poddawajcie sie bo zawsze istnieje iskierka nadzieji 🙂
    Buziaki kochane

    Melanie i kruszynka (18 marca)

    #326834

    veraprima

    Re: wszystko jest mozliwe 🙂

    mnie w zeszłym roku w maju taki konował powiedział że nie bede miała dzieci że nie widzi u mnie warunków na ciąże itd. po czym w sierpniu zaszłam w ciąze, co prawda straciłam ją ale z innych powodów na pewno nie związanych z moją budową.
    Ale dzieki za pokrzepiający post i buziaki dla twojego brzuszka

    Wera

    http://circles2.fertilityfriend.com/home/veraprima



    #326835

    melanie

    Re: wszystko jest mozliwe 🙂

    Weruniu prawde powiedziawszy to nie jest pierwsza sytuacja z jaka sie spotykam. W polsce mam znajoma ktorej lekarz powiedzial ze z uwagi na ostra niewydolnosc jajnikow (czy niedroznosc – juz nie pamietam jakiego okreslenia dokladnie uzyl) nie ma co liczyc na ciaze… Kilka miesiecy pozniej okazalo sie ze jest i to nie jedna a dwie fasolki… Niestety ciaze stracila jeszcze przed ukonczeniem 2 -go m-ca… Gdy poszla do lekarza ten bez zadnej litosci powiedzial jej ze to i tak byl cud ze udalo jej sie zajsc w ciaze… Wyszla z placzem … Obecnie jest mamusia 8-mio miesiecznego Filipka :-)))
    Tak jak napisalam – wszystko jest mozliwe 🙂
    Dziekuje za buziaki dla brzuszka 🙂 Zycze Wam wszystkim zbyscie jak najszybciej przeskoczyly pieterko wyzej :-)))
    jeszcze raz buziaki

    Melanie i kruszynka (18 marca)

    #326836

    kiki25

    Re: wszystko jest mozliwe 🙂

    Kochana dziękuję Ci za te słowa muszę przyznać że podniosły mnie na duchu i wiem że nie ma rzeczy nie możliwych!!!!!!!!!!!!!!!!! Uściski i buziaki dla Ciebie i kruszynki!!!!!!!!!

    Kasiek
    moje temperaturki!

    #326837

    riiba

    Re: wszystko jest mozliwe 🙂

    dzięki kochana Melanie za pokrzepiającą wiadomość, dobrze się czyta takie wieści, kiedy samemu już traci się czasem nadzieję…

    Marysia zwana riibą

    #326838

    melanie

    Re: wszystko jest mozliwe 🙂

    Dziewczyny nie traccie nadzieji – niekiedy mam wrazenie ze zycie wystawia nas na rozne proby by pozniej wynagrodzic nam wszelkie cierpienia albo odpowiednio nas do czegos przygotowac … Na kazdego przychodzi odpowiednia chwilka wierze gleboko ze kazda z Was predzej czy pozniej trafi na oczekujace… Z calego serca Wam tego zycze 🙂
    buziaki 🙂

    Melanie i kruszynka (18 marca)



    #326839

    kiki25

    Re:dzięki!:)

    dzięki! wiesz jak dodać otuchy a to bardzo pomaga i takie słowa są nam jak najbardziej potrzebne, buziaki dla Ciebie i dla brzusia!

    Kasiek
    moje temperaturki!

    #326840

    melanie

    Re:dzięki!:)

    To ja dziekuje – jeszcze nie tak dawno to Wy bylyscie dla mnie prawdziwym wsparciem 🙂
    Dziekuje Wam bardzo :-))

    Melanie i kruszynka (18 marca)

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close