wygląd pępka

Dziewczyny podobno jak spodziewasz się dziewczynki to masz pępek wklęśnięty, jak chłopca wypukły. U mnie to się sprawdza mam mieć dziewczynkę i mój pępek jest wklęsły. Jak to jest u was piszcie!
Ewa i Kaja (26.09.2003)

14 odpowiedzi na pytanie: wygląd pępka

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Ja spodziewam się chłopca i mój pępek jest spłycony i lekko wklęsły

Pozdrawiamy,

Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

munia Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Lekko czy cały, bo mój cały wklęsły
Ewa i Kaja (26.09.2003)

marzena2929 Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

A ja myśle,że bedzie dziewczynka (wiem to z USG)
a pępek mam wypukły.
Marzena 29 lat i 33 tyg.Fasolka

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Mój pępek jest wklęsły i wiem, że w brzuniu mam moją córeczkę, bo widziałam dokładnie.
Są jednak odstępstwa od tej “zależności” pępek – płeć.

Pozdrawiamy,
Aga i Martynka – 15.08.’03.

rita25 Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Ja będę miała córeczkę , a pępek tak wystaje, ze widać go nqawet przez spodnie i bluzkę.Także u mnie się to nie sprawdza.
rita25(14.07.2003)

gabcio Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Ja mam bardzo wypukły, a wiem że bedzie dziewczynka.

Gabcio i dziewczynka (19.07)

onka Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

niedawno byl podobny watek na forum,
jezeli to sie u kogos sprawdza to jest to czysty przypadek a szansa, ze sie sprawdzi wynosi przeciez 50 %
u mnie pepek jest wklesly a spodziewam sie mezczyzny ,

onka – 01.09.03

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka – nie u mnie:-)

U mnnie też jest wklęsły:-) Tyle, że ja mam podobno na 100 % faceta:-)
Nie wierzę w TE rzeczy:-)))
Pozdrawiam:-)

JoannaR i (21.09.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

ten watek byl niedawno poruszany tu, na forum i zdania byly podzielone. U mnie to sie zgadza: pepek mi sterczy i bedzie chlopak:-)))
Ula i lipcowy Adaś

sylwia77 Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

Ja na 100% mam mieć dziewczynkę i mam pępek wklęśnięty:) Zobaczymy czy się potwierdzi – zostało mi jeszcze 6 dni:)

agnes75 Dodane ponad rok temu,

Bzdura 😉

Będę mieć chłopca i mam wklęsły pępek. To żadna wskazówka.

Agnieszka i Bartosz (28.06.03)

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: Bzdura 😉

POPIERAM AGNES TO BZDURA I JEST TO DLA MNIE NAJŚMIESZNIEJSZY PRZESĄD CIĄŻOWY

LESZCZYNKA I FASOLKA 8.10

tamara Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

w pierwszej mojej ciąży mój pępek był całkowicie na wierzchu a mam dziewczynkę,a teraz jeszcze mi nie wyszedł a myślę że to kwestia czasu

tamara,Alicja 6 lat,i Ktosiek 6.11.2003

ava131 Dodane ponad rok temu,

Re: wygląd pępka

hejka Muniu!!!
moj pepuszek jest tez caly czas wklesly i jak wiesz bedzie coreczka ;-DDD

caluski!

Ania i wrzesniowa corcia 26.09.03

Znasz odpowiedź na pytanie: wygląd pępka?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
skarpetki?!?!?! o co chodzi?!
moze ktos mi wyjaśni - bo ja nie rozumiem.... na każdym kroku widuję dzieci w wózkach, takie "niechodzące", lekko ubrane ale ......... w skarpetkach!!! rozumiem, że jeśli dziecko już chodzi i nosi
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
odebrane wyniki
Właśnie odebrałam wyniki mojego synka ze szpitala, ma zapalenie gardła, podwyższoną temperaturę (do 38 stopni), obecnie jeszcze ząbkuje i boli go lewa rączka(nie można dotknąć jego nadgarstka i paluszków, kończynę
Czytaj dalej