wyniki hormonów

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #92933

    nadii

    Dziewczyny odebrałam dziś wyniki hormonów.

    Progesteron: 50,17 nmol/l
    TSH: 2,710 uU/ml
    fT4: 1,21 ng/dl, 15,6 pmol/l
    fT3: 3,04 pg/ml, 4,67 pmol/l

    zakres referencyjny
    TSH: 0,27-4,20
    fT4: 0,93-1,70 ng/dl, 11,96-21,87 pmol/l
    fT3: 2,57-4,43 pg/ml, 3,95-6,80 pmol/l

    Będę wdzięczna jak spoglądniecie na te wyniki i utwierdzicie mnie, że wszystko ze mną w porządku . Badanie robiłam w 21 dc.

    #1790378

    alice82

    Zamieszczone przez nadii
    Dziewczyny odebrałam dziś wyniki hormonów.

    Progesteron: 50,17 nmol/l
    TSH: 2,710 uU/ml
    fT4: 1,21 ng/dl, 15,6 pmol/l
    fT3: 3,04 pg/ml, 4,67 pmol/l

    zakres referencyjny
    TSH: 0,27-4,20
    fT4: 0,93-1,70 ng/dl, 11,96-21,87 pmol/l
    fT3: 2,57-4,43 pg/ml, 3,95-6,80 pmol/l

    Będę wdzięczna jak spoglądniecie na te wyniki i utwierdzicie mnie, że wszystko ze mną w porządku . Badanie robiłam w 21 dc.

    hej Nadii z tymi zakresami referencyjnymi jest różnie ja dzisiaj odebrałam wyniki tsh ft3 i ft4 ponieważ mam niedoczynność biore euthyrox..kiedy w zeszłym roku w lisopadzie okazało się że mam niedoczynność to tsh miałam 7,8 a dzisiaj 3,44 a jak miałam w maju 4,4 to lekarz powiedział że nie mam się martwić że możemy starać sie o dzidzie
    ft4 mam 1,7 a zakres na wyniku mam do 1,9 a ft3 gdzieś wynik posiałam i nie widze jak znajde to napisze



    #1790379

    mala5-mi

    Zamieszczone przez nadii
    Dziewczyny odebrałam dziś wyniki hormonów.

    Progesteron: 50,17 nmol/l
    TSH: 2,710 uU/ml
    fT4: 1,21 ng/dl, 15,6 pmol/l
    fT3: 3,04 pg/ml, 4,67 pmol/l

    zakres referencyjny
    TSH: 0,27-4,20
    fT4: 0,93-1,70 ng/dl, 11,96-21,87 pmol/l
    fT3: 2,57-4,43 pg/ml, 3,95-6,80 pmol/l

    Będę wdzięczna jak spoglądniecie na te wyniki i utwierdzicie mnie, że wszystko ze mną w porządku . Badanie robiłam w 21 dc.

    Nie wiem Nadii, moim zdaniem jest ok 🙂 Buziol

    #1790380

    ginginek

    Wygląda na to, że hormony tarczycy masz w porządku. A progesteron nawet bardzo ładny 🙂

    #1790381

    nadii

    Dzięki dziewczyny :). Cieszę się bardzo, że wyglada że wszystko oki z tymi hormonkami :). Po @ musze udać się do gina, zobaczymy co mi poradzi.
    Może orientujecie się jaki koszt jest badania nasienia?

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close