WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 43)
  • Autor
    Wpisy
  • #74086

    Anonim

    No to dziewczynki moje wcale nie jest tak różowo. Nie wiem skąd mój M. wziął te poprzednie wyniki ( podobno mu przez telefon podali)
    Teraz pojechał do Novum i dostał xero i już teraz to będzie to:
    (3 miesiące to trwało, zebym poznała wyniki)
    Uwaga, podaję, ale też czytane przez M po wyjściu z Novum.

    18 mln na 1 ml nasienia
    po upłynnieniu
    o wolnym ruchu – 10%
    o ruchu w miejscu – 15%
    w miejscu 75%
    Plemniki o prawidłowej budowie 13%

    Dziewczyny czy takie nasienie nadaje się do inseminacji?

    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    bambamkowe marzenie

    #972949

    natusia

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    z tego, co wiem, to sie nadaje.
    a w ruchu szybkim ile?



    #972950

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    zero w szybkim

    bambamkowe marzenie

    #972951

    natusia

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    moj tez ma zero w szybkim i na tej podstawie zakwalifikowala nas do iui.
    sluchaj…. a czy on robil te badania po 4-6 dniach asbtynencji, czy wiecej?
    bo u mojego wyszly takie zle, bo dluzej czekalismy….

    #972952

    karolakoj

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    moim skomnym zdaniem lekarze stwierdzą, że naturalnie będzie Wam bardzo cieżko, ale do iui ok.
    Znacznie poprawiają nasienie w wirówkach. U mojego chlopa ….. z 32 ml zrobili 47. Ja wiem, ze nie mam z czym wyskakiwac, bo akurat u nas to nasienie było bomba (nigdy wczensniej nie bylo takie dobre), ale zwróc uwagę na to w jakim znacznym stopniu je poprawili. Nie wspomnę o tym, ze się wczesniej bardzo sklejały plemniki (mąz ma przeciwciala), a potem tylko troszeczkę:)
    Więc powodzenia bambamku

    karkoj

    #972953

    kaja26

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    bambamku tyle już czasu za Wami, czas na iui, wyniki nie są tragiczne
    buźka

    17 cykl starań, 28 listopada – zabieg usuwania żylaków powrózka u mężyka



    #972954

    zabulijka

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    Hej, uszki do gory…
    no rzeczywiscie nie jest super swietnie, zwlaszcza w porownaniu do tych pierwszych….
    ale po pierwsze tragicznie nie jest, i z tego, co pamietam, to od 10 mln na ml juz sie nadaja do inseminacji (norma jest teraz notabene 20 mln, wiec jest niedaleko normy)
    gorzej pewnie z tym ruchem, ale najgorzej z formami prawdilowymi….troche ich malo…a ile zywych?
    poza tym to jest baaaardzo zmienne u mezczyzn, wiec tak naprawde powinien sobie Twoj M. (jesli Ci sie uda :)) jeszcze raz zbadac, tak wlasnie po 3 miesiacach.
    z drugiej strony ja, zeby sie pocieszyc, liczylam sobie ile z tej ilosci plemniczkow jest w stanie dotrzec do jajeczka, wyliczalam procenty, i i tak wychodzilo mi kilka milionow…a potrzebny jest jeden malutki sprawny zdrowiutki plemniczek :))))

    moje cykle i ten udany

    #972955

    iza2307

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    Bambamku nie denerwuj się kochana, z takim nasieniem IUI robią bez problemu. Nie martw się, będzie dobrze na pewno 🙂
    Całusy

    #972956

    samanta

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    Bambamku przykro mi, że mąż ma takie wyniki. Póki co nie zamartwiaj się tylko poczekaj na wizytę w nOvum oni Ci doradzą

    Jeśli chodzi o inseminację to tutaj cytuję:

    W odpowiedzi na:


    W nasieniu po „wypłukaniu” powinno być minimum 1-3 mln ruchomych plemników. Jest jednakże wiele danych wskazujących na to, że rozsądny odsetek ciąż (tzn. taki dla którego stosunek skuteczności do poniesionych kosztów dla inseminacji jest bardziej korzystny niż dla zabiegu in vitro) uzyskuje się dopiero przy 5-10 mln ruchomych plemników. Skuteczność wynosi wtedy 10-15 %.


    *********
    50 cykl :((

    #972957

    nuska

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    Bambamku nie martw się tymi wynikami. Mój mężuś tez nie ma najlepszychwynikó, mimo to 3 razy udało nam sie zaciążyc’ i to naturalnie bez iui…

    Nuśka i 3 Aniołki…



    #972958

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    były robione w 5 dniu abstynencji, nie ma co wymyślać przyczyn, jest nie najlepiej, ale nie poddamy sie i teraz najważniejsze co nam lekarz powie.

    bambamkowe marzenie

    #972959

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    karkojku, na razie się nie poddaję, mam wiarę wielką wiarę że będzie dobrze 🙂

    bambamkowe marzenie



    #972960

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    Kaja, masz rację 🙂 sporo już czasu upłynęło, ale w końcu dotrwam do celu 🙂

    bambamkowe marzenie

    #972961

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    wiesz, zawsze mnie to zastanawiało, dlaczeo przy takiej wielkiej ilości to i tak jest za mało 🙁

    bambamkowe marzenie

    #972962

    Anonim

    Re: WYNIKI M. WCALE NIE TAKIE FAJNE

    mam nadzieję że pozwolą nam na iui

    bambamkowe marzenie

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 43)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close