Wyniki rehabilitacji!

A wiec tak!Musze rehabilitowac Huberta bo ma asymetrie,oraz wzmozone napiecie miesniowe.Rehabilituje go dopiero a moze az miesiac.Hubi nawet lubi te cwiczonka,chociaz czesto protestuje przy cwieczeniu prawej strony.Tydzien po piewszej rehabilitacji zaczal przewracac na lewy bok, a potem na brzusio.Teraz bylismy i w poniedzialek i mowie ze na prawy bok nie przewraca sie wogole.Pani pokazala mi cwiczenia.Dzis Hubi z trudem przewrocil sie na bok …..PRAWY.Nie wiem czy to wynik tego cwiczenia czy poprostu Hubi “dojrzal”do tego aby sie przewrocic,ale i tak jestem z niego dumna.Poza tym coraz slabiej jest widoczne to ze prawa strona jest krotsza od lewej.Bardzo sie z tego powodu ciesze.Aha Hubi ma skonczone 4 miechu i jest z niego maly gadula,na widok wszystkiego co mu sie podoba macha energicznei nozkami i raczkami,smieje sie bardzo glosno i jest najwspanialszym mezczyna w moim zyciu(za nim od razu jest moj maz).
Ale sie rozpisalam ale musialam sie z Wami podzielic ta wiadomoscia.

Nelly i Hubert:)

10 odpowiedzi na pytanie: Wyniki rehabilitacji!

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

to super ze hubi robi takie postepy :)))
oby tak dalej :)))
a z jasia to sie zrobil ostatnio maly spiewak ;))))

kiuiczycaZjasiemUboku (21.02)
[Zobacz stronę]

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

To chyba aż miesiąc rehabilitacji…………….

Fajnie, że zaczął się przewracać na prawą strone……..

A to zdjęcie na dole, kiedy było robione? Ile wtedy miał Hubert? Super wygląda……….i ta minka……..

Julka i Karolek (rok i pięć dni)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

Nelly, bardzo się cieszymy… ja to chyba powinnam zacząc taką rehabilitację…

Lea i Mateuszek (14.03.03)

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

No to świetnie.
Mój synek był rehabilitowany z podobnych powodów, co Twój i też wyszło mu to bardzo na zdrowie. Do tej pory ćwiczymy pod opieką rehabilitantki. Najważniejsze, że dla niego jest to zabawa, a nie cierpienie. W dodatku jest to zabawa bardzo potrzebna i pełna korzyści.

Kasia, mama Łukasza (20.12.2002)

szaszka Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

Julcia z pasją od 10dni przewraca sie z pleców na brzuch – nie można już zostawić jej samej np.na łóżku czy przewijaku, też ją rehabilitujemy (wzmożone napięcie pleców) moze to dlatego??? a moze to juz czas poprostu?!


szaszka i Julcia 02.03.03.

beatap Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

super że są efekty, nawet się nie oglądniesz jak Twój spiewak zacznie biegać
Pozdrawiam

Beata z Patryczkiem (ur.17.02.2002)

Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

Zdjecie bylo robione jak Hubi mial miesiac.To jest moje ulubione.:)

Nelly i Hubert:)

olaka Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

A ja wczoraj bylam w poradni rehabilitacyjnej i musze z mala cwiczyc, bo tez ma asymetrie ulozenia. Ciesze sie, ze cwiczonka przynosza efekty, oby tez tak bylo u nas. Pozdr.

Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

olaka Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

A jakie cwiczenia wykonujecie i od kiedy? Moze metoda Vojta?

Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

Dodane ponad rok temu,

Re: Wyniki rehabilitacji!

Szczerze mowiac to nie wiem jaka to metoda.Nie sa to typowe cwiczenia.Mamy porostu rozciagnac prawa strone ciala.Cwicze z nim za kazdym razem jak go przewijam i jak sie z nim bawie.Tak wiec dosc czesto.Polegaja one na specyficznym przewracaniu sie,trzymaniu sie itd.Maly nawet je lubi,

Nelly i Hubert:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Wyniki rehabilitacji!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
gimnastyka po cc- kiedy i jak?
Mamusie po cc mam pytanie do Was...od kiedy można zacząć ćwiczyć po operacji i od jakich ćwiczeń zacząć..jakich nie powinno się wykonywać...może znacie jakieś strony w necie na ten temat...
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
malinka
no wlasnie moje kochane jasiatko tak ssie swoja lapke (szczegolnie przy lezeniu na brzuchu) ze juz ma spora malinke...wampirek jeden... szkoda mi go klasc przez to na brzuchu bo od razu
Czytaj dalej