Z jasnego blondu do swojego naturalnego koloru!

Witajcie! Piszę do Was bo mam problem i zastanawiam się nad powrotem do swojego naturalnego mysiego koloru z jasnego blondu ale… wiem ze wlosy rosna mi wolno i nie wiem jak bedzie wygladal moj odrost po 3-4 mc czy nie bedzie zbyt rudy boo tego chyba nie zniosę. Udalo Wam się powrocic do tego koloru? moj naturalny kolor to ciemny blond. byl naprawde ladny ale zaczelam robic pasemka rozjasniaczem potem balejaz potem farba na same odrosty ale i tak nigdy nie bylam ani nie jestem zadowolona, bo po 3-4 myciach pozostaje odcien zolty albo rudawy i dlatego zastanawiam się czy dalabym radę wytrzymac kilka lat az mi calkowicie wlosy odrosna. Poradzcie cos:)

4 odpowiedzi na pytanie: Z jasnego blondu do swojego naturalnego koloru!

kaktus2014-11-10 15:45:42

Zamieszczone przez nelly1988:Witajcie! Piszę do Was bo mam problem i zastanawiam się nad powrotem do swojego naturalnego mysiego koloru z jasnego blondu ale… wiem ze wlosy rosna mi wolno i nie wiem jak bedzie wygladal moj odrost po 3-4 mc czy nie bedzie zbyt rudy boo tego chyba nie zniosę. Udalo Wam się powrocic do tego koloru? moj naturalny kolor to ciemny blond. byl naprawde ladny ale zaczelam robic pasemka rozjasniaczem potem balejaz potem farba na same odrosty ale i tak nigdy nie bylam ani nie jestem zadowolona, bo po 3-4 myciach pozostaje odcien zolty albo rudawy i dlatego zastanawiam się czy dalabym radę wytrzymac kilka lat az mi calkowicie wlosy odrosna. Poradzcie cos:)

Ja po prostu, po osiągnięciu jakoś 3 cm odrostu ścięłam włosy na krótko. Miałam trochę jaśniejsze końcówki, ale przy krótkiej fryzurce wyglądało to ok.

nelly19882014-11-10 20:26:38

ale malowalas na jasny blond? jak Ci odrastaly nie robily sie zolte? ja na krotko nie zetne bo zle sie czuje w krotkich:/

usianka2014-11-11 19:30:55

Nelly 🙂 dobierz farbe zblizona do Twojego naturalnego, pomaluj i tyle. Kilka razy bedziesz musiala na pewno pomalowac, ale przy farbie ciemniejszej i zblizonej do naturalnego koloru nie bedziesz miala zloto-rudego odrostu. Rozwazalam o ton ciemniejszy ton i fryzjerka zrobila mi wyklad 😉 No ale zostalam przy tym jasnym blondzie (ja niestety musze juz farbowac).

nelly19882014-11-12 08:35:46

kiedys mi fryzjerka przyciemnila wlosy ale po 3 myciach mialam zlote;/ niestety wlosy rosna mi wolno i dopiero mam 1cm odrost. pojde do fryzjerki i zapytam moze cos mi doradzi. Dzięki:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Z jasnego blondu do swojego naturalnego koloru!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kupię
Białą sukienkę r. 116/122
Poszukiwana biała sukienka rozmiar 116 w porywach do 122 na szczuplaka do stroju aniołka :) ma ktoś coś na zbyciu?
Czytaj dalej
A-psik: moje dziecko jest uczulone…
Ropny katar
Witam, pisze tutaj, bo potrzebuje pomocy, moja córka lat 8 jest alergikiem, jest to alergia krzyżowa, dodatkowo ma wycięte wszystkie migdały, dziecko nie choruje ale teraz okazuje sie, że
Czytaj dalej