Zaczynam monitoring

Zaczynam kolejny monitoring
Mam nadzieję że tym razem się uda i wszystko sie powiedzie

pozdrawiam

Madzia czekająca na cud
gg 292168

5 odpowiedzi na pytanie: Zaczynam monitoring

miyu Dodane ponad rok temu,

Re: Zaczynam monitoring

Trzymam kciuki za tłuściutkie dwie krechy 🙂
Przyjemnych i owocnych starań 🙂

Miyu
+ moja tempka
[Zobacz stronę]

asiucha Dodane ponad rok temu,

Re: Zaczynam monitoring

To i ja sie dopisuję i życzę owocnych obserwacji i skutecznego działania 🙂

Asia
[Zobacz stronę]

elpio Dodane ponad rok temu,

Re: Zaczynam monitoring

Witam, Ja również dołączam sie do trzymania kciuków za Ciebie, miłych i co ważniejsze-przyjemnych starań, papa

vievioorka Dodane ponad rok temu,

Re: Zaczynam monitoring

cześć Madziu.
Ja też mam znów monitoring, biorę tabletki i czekam co dalej.
A jest juz maj. Pamiętasz naszą umowę??
Nie wiem jak się to wszystko teraz rozwinie ale jakby co to liczę na rękaw w który będę mogła się wypłakać

Trzymam kciuki za ciebie, oby się nam udało.

rrenya

ps. A w którym dniu cyklu jesteś?? Ja w 10…

suminka Dodane ponad rok temu,

Re: Zaczynam monitoring

Dziewczyny dzięki serdeczne ale znowu nic z tego

Byłam w piątek u ginki i okazało się że w 8 dniu cyklu jajeczko 24 mm a endo 6 wieć na inseminację za małe endo.
W sobotę jajeczko 30 mm a endo dalej 6-7 więc wymuszenie pęknięcia aby cycsta się nie zrobiła
I kicha z tym cyklem a już miałam taką nadzieję ale nic trzeba dalej czekać

Pamiętam naszą umowę będę Ci co nieco zabierać.

A co do mnie to jak nie urok to ….
bo w lutym było wszystko ok u mnie to M spanikował jak on sie nastawił to moja ginka wyjwechała i się samo wyjajeczkowało wcześniej i nie było z czym jechać a teraz to.
Z lekami dam sobie spokój i spróbuję “naturalnie” tzn . jak będiz ewszystko ok to jedzeimy i już.

pozdrawiam i trrzymam kciuki za wszystkie starejące

Madzia czekająca na cud
gg 292168

Znasz odpowiedź na pytanie: Zaczynam monitoring?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
coś go ugryzło....
Na spacerze ugryzl Pawełka jakis owad...muszka, w każdym razie nie komar...ma 5 sladów, 2 na skroni, trzy na dłoni, sa to twarde krostki...ale martwie się, bo minął juz tydzień...a one
Czytaj dalej
Polecam
Znowu aparat cyfrowy
...znowu pytanie o aparat cyfrowy ale trochę z innej beczki moim marzeniem jest robienie dobrych zdjęć ale funkcje wypisane przy aparatach nic mi nie mówią np. programy tematyczne , zoom
Czytaj dalej