Zainauguruję nowy kącik

Fajnie, że jestem pierwsza :))) Nati w poniedziałek, obserwując mnie w łazience – mówi “Mamusia, Tamusia teś cie MAKIJAŚ” hihihi
Nati mówi na siebie “Tami” lub ostatnio częściej “Tamusia” 🙂

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

10 odpowiedzi na pytanie: Zainauguruję nowy kącik

klucha2004-01-21 07:53:44

Re: Zainauguruję nowy kącik

hihi, Zuzia też maluje się razem ze mną, gdy ja nakładam sobie fluid, laska wyciąga swój krem i idzie do lustra w przedpokoju…
Małe kobietki

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

kleeo2004-01-21 07:57:40

Re: Zainauguruję nowy kącik

a moja jeszcze nie mowi tak dobitnie, ale za to nosi stanik i buty na obcasach 🙂


kleeo i Natalia (18m) gg 4443668

2004-01-21 08:00:18

Re: Zainauguruję nowy kącik

hihihi
jestem ciekawa co Polahola na to :))) (pamiętasz jej posta o królewnach?)

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

2004-01-21 08:03:11

Re: Zainauguruję nowy kącik

hihihihi :))) Natka też zakłada sobie mój stanik i majtki na głowę!

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

ika-762004-01-21 11:14:31

Re: Zainauguruję nowy kącik

Hihi, moja też majtki na głowe, chociaz ostatnio probowala normalnie 😉 Czasem wchodzi w moje kapcie i sweterek, wyglada w tym zabójczo 🙂

Pozdrowienia

Iwona i Krysia (4.05.2002)

czarna2004-01-21 16:53:17

Re: Zainauguruję nowy kącik

robie obiad , w domu jakos tak cicho sie zrobilo patrze a ewa siedzi w kacie i trzyma sie za brzuch
pytam
ewusiu co sie stalo
a ona z usmiechem na twarzy mowi
mamo odejdz …mam okres!!!

powiedzonka Ewci:mamo odejdz…mam okres

japanka2004-01-21 17:36:58

Re: Zainauguruję nowy kącik

ha ha ha a mój syn kiedy zbiera ochrzan woła KONIEC MAMA !!!!!!!!!!!! aż mnie zatyka 😉 ze mna sie nie maluje ale uwielbia nakładac żel na włosy.

Ania mama 26 miesięcznego Michała

dronka2004-01-21 19:14:06

Re: Zainauguruję nowy kącik

No to i ja cos dodam.
Moj maly obzartuszek wczoraj tak prosil o chipsy:
“tylko jeden i bedzie swiety spokoj!”


Iwona i Karolinka (01.26.02)

2004-01-22 07:20:50

Re: Zainauguruję nowy kącik

hihihi nieźle!!! Zeby tak Nati chciała coś zjeść…. ale chudzielcem nie jest więc nie martwią mnie te jej okresowe braki apetytu 🙂

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

2004-01-22 07:21:46

Re: Zainauguruję nowy kącik

hihihihi REWELACJA!

Kaśka z Natusią (22 miesiące 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Zainauguruję nowy kącik?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
ubrania ciążowe
Dzewczyny z Trójmiasta, czy znacie jakieś fajne sklepy z odzieżą ciążową? Ja zupełnie sie nie orientuję. Bardzi proszę o info, będę wdzięczna. Pozdrawiam:) Milena z kruszynką [img]http://foto.onet.pl/upload/46/17/_199223_s.jpg[/img]
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Witamy!
Witam również! mam nadzieję, że też szybko się tutauj zapełni. Mój Radek niedawno miał drugie urodziny, więc meldujemy się u "dwulatków". Halina i Radek (05.01.2002r.)
Czytaj dalej