Zajrzałam tu do Was i…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)
  • Autor
    Wpisy
  • #79131

    kamelia

    … jakoś się rozkleiłam… dajcie kopa, albo pogłaszcie po głowie, bo mi smutno…
    Jeden plus jest taki, że nawet nie wiem który to dzień cyklu i w nosie mam…

    Michałek 14.08.2003

    #1075887

    Anonim

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Kamelko, co się dzieje?
    Brak tu Ciebie, ale to Tobie pozostawiam decyzję, czy chcesz się odizolować od starań, żeby odblokować się. Jednak mi się wydaje, ze jest coś nie tak. Pisz kochana, pisz…. wiesz przecież że my tu jesteśmy i na pewno każda coś doradzi, pogłaszcze po główce, albo przyłoży kopniaka na zapęd



    #1075888

    kaja26

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    a ja daje Ci kopa ! mocnego, piszesz że masz w nosie ale najwyraźniej nie masz w nosie, skoro Ci smutno i się rozklejasz, DZIAŁAJ KOBIETO bo Ty jesteś taki typ że musisz działać, wiem jak okropna jest taka bezczynność, to co robimy Kamelia? hmmm

    #1075889

    kamelia

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Co robimy? NIC i może właśnie to mnie tak rozkleiło. Stoję w miejscu i grzebię nogą dołek… 😉 Chyba nic nie mogę zrobić do jesieni… A może mogę? Tylko co? Skoro hsg wyszło OK, to czemu nie zachodzę? Co jeszcze powinnam sprawdzić????!!!!! Owu już nie sprawdzam, może powinnam. Hormony? Tylko jakie? Zaczynać od początku? Tylko, że ja za cholerę nie wierzę, że się uda bez IN-VITRO. Za dużo czasu minęło. Jakby było OK, to bym zaszła naturalnie – mąż ma super wyniki nasionek. Jak nie jest OK, to bez in-vitro chyba już nie zaskoczę… I tak sobie czekam do jesieni… Może wtedy się zdecyduję…

    Michałek 14.08.2003

    #1075890

    kamelia

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Czekanie „niewiadomonaco” – to mnie dobija.

    Michałek 14.08.2003

    #1075891

    kaja26

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    a co na to gin? co jeszcze zaleca zrobić? czy juz wskazuje na in vitro?



    #1075892

    Anonim

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    ja Ci kopa nie dam, bo sama sie rozklejam i drugi dzien co chwile rycze. Bez powodu. Tez postanowilam odpuscis na jakis czas, poki jakies konretne badania czegos nie ppowiedza. Ale co z tego, ze akurat w tym miesiacu sluzik piekny sie pojawil i jak tu odpusciec, jak???
    staram sie nie myslec, nie planowac, nie nakrecac, ale co moge poczac, gdy przychodzac po pracy zaraz wchodze na „mamuski” (to cytat mojego meza).
    No wiec glaskam cie po glowce, bo mi tez smutno…..

    Zaba Monika

    #1075893

    elik

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Ech Kamelia, co tu pisac? Kopa Ci nie dam, bo sama doluje:-( NIe dosc, ze nie moge zajsc, to jeszcze jak sie uda, to trace ciaze:-( Juz mam taka ciazowa paranoje, ze ani nie licze jaki dzien cyklu ani ile sie staram;-)
    Tylko moge przytulic na odleglosc…
    Buziaczki

    Elik i Antek 2,5 latek

    #1075894

    kaja26

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    no to nie odpuszczaj miniś ja tam dwa razy w ciągu 2 lat odpuściłam mimo że szanse według lekarzy są hmmmm małe ale w koncu cuda się zdarzają, dlaczego miałaby sie nie zdarzyć nam, wierzę że się zdarzą, forum to pokazuje! głowa do góry dziewczynki
    buzioleeeeeeeee

    #1075895

    kamelia

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Ponieważ dobry wynik hsg wskazuje, ze niby jest szansa, to zostawił mi decyzję, zasugerował żeby spróbowac naturalnie jakiś czas jeszcze… Ale teraz to ja już zupełnie głupia jestem… Nie wiem co robić. Czy jeszcze coś diagnozować czy nie. Jeśli in-vitro to dopiero jesienią…

    Michałek 14.08.2003



    #1075896

    kamelia

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Cały czas mam głupie myśli, że przecież wszystkiego nie sprawdziłam, ze coś można było zrobić lepiej… 🙁

    Michałek 14.08.2003

    #1075897

    kaja26

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    kamelia jesień już blisko! a może nie bedzie potrzebne! w takim razie faktycznie popróbuj naturalnie!
    trzymam kciuki!



    #1075898

    natusia

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    oczywiscie, ze cuda sie zdarzaja, nawet niedowiarkom:)
    dziewczyny kochane, glowa do gory, dopoki – ze tak powiem – jajniki w Was dopoty nadzieja:)
    chcialabym moc dobrymi myslami czy garscia fluidkow zdzialac cuda…:)

    Natusia + cud:)

    #1075899

    kaja26

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    dopoki co? oj dobre Natusia to powinno być nasze hasło! : DOPÓKI JAJNIKI W NAS DOPÓTY NADZIEJA

    #1075900

    elinka78

    Re: Zajrzałam tu do Was i…

    Dziewczynki!!Jak to dobrze,że jesteście-czytam,wzruszam sie i w 100% podpisuję pod waszymi odczuciami-raz radośc raz smutek(ale wtedy można na Was liczyć).

    Ewelina
    10 cykl starań
    ciążą pozamaciczna styczeń 2005

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close