Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki

Kochane!

oto wyniki mojego meza. Co mozna o nich powiedziec? Czy ktorejs z was maz mial moze podobne i wam sie udalo?
Staramy sie juz rok…
I nie wiemy co dalej.
Dodam, ze moje podst. badania (HSG i hormony) sa w porzadku. Wiem, ze sa normy, ktore moge sobie obejrzec, ale cenniejsz jest mi doswiadczenie innych, wiec prosze…napiszcie cos..

ilosc: 1,8 ml
pH: 7,5
koncentracja: 33 mln/ml
ogolna liczba w ejakulacie: 59,4 mln
Aglutynacja: zadna
Wiskoz.: 0 cm
Ruchliwosc:
A: 18 %
B: 32 %
C: 10 %
D 40 %
Morfologia: 24 % prawidlowych
67 % patologicznych

Z gory dziekuje
Pikesz

5 odpowiedzi na pytanie: Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki

zuzanna Dodane ponad rok temu,

Re: Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki

ilosc- ciut ciut za malo ale blisko granicy
ph- prawidlowe
koncentracja- jak najbardziej w normie
ogolna liczna- super!!
aglutynacji brak- super!
ruchliwosc obnizona ale jeszcze jaknajbardzie kwalifikuje sie do poczecia naturalnego
wez poprawke ze ekspertem nei jestem i w tym temacie tylkolekarz “prawde wam powie”:)pozdrawiam
acha na pewnow iecie ze pojedyncze badanie nic nei mowi, warto powtorzyc za jakis miesiac, dwa
pozdrawiam

22 cykl starań

witkawitka Dodane ponad rok temu,

Liczba plemnikow

Czesc!! Jak na moj gust wyniki sa OK 🙂 Nic, tylko dzialac :))
A czy ktos moze wie, czy przy 4 % plemnikow klasy A jest szansa na naturalne zaplodnienie? Czasem mi sie wydaje, ze lekarze nie mowia calej prawdy… Kaza probowac, a moze to strata czasu i lepiej by sie wziac za np. inseminacje? Czy ktos w ogole zaszedl w ciaze z takimi wynikami? Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam wszystkie dziewczyny!!

WitkaWitka

ewa1978 Dodane ponad rok temu,

Re: Liczba plemnikow

Moj maz mial 7000 000 w mm3, czyli bardzo malo. Ruchlowosc A 5%, Bchyba 15%, dokladnie nie pamietam. Najpierw mialam puste jajo plodowe, a potem, po 4 miesiacach zaszlam w zdrowa ciaze. Zostalo mi juz tylko 3 tygodnie do porodu.
My badalismy meza tylko raz i byc moze dlatego takie wyniki. Lekarze mowili, ze nie ma szans na naturalne poczecie i ze w ogole zaszlam w ciaze (puste jajo) to cud…

wanda33 Dodane ponad rok temu,

Re: Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki

Jeśli chcesz sprawdzić wyniki męża z normami to zobacz : Wartości prawidłowego nasienia człowieka na tej stronie są wszystkie prawidłowe wyniki do których można porównywać inne. Pozdrawiam!

wanda

gablysia Dodane ponad rok temu,

Re: Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki

Twój mąż ma dobre wyniki Pikesz. Naprawdę. Wychodzi ci A i B 50 %. Mój mąż ma 17% i szansa na naturalną ciążę podobno jest.
Jedyne do czego mogę się przyczepic to ilość. Ale wiadomo musiał się biedaczek bardzo stresować, może mu się trochę wychlapało poza kubeczek. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o zdolności tych plemników do zapłodnienia, zrob sobie (a raczej mężowi) HOS. Szkoda że nie powiedzieli ci tego od razu, bo biedaczyna będzie musiał drugi raz podchodzić do badania.
No i szkoda że w badaniu nie ma poziomu leukocytów, bo nie wiadomo czy jakiś bakteryj nie ma w spermie. Ale to można zrobić posiew nasienia.

Nie musisz oczywiście robić tych wszystkich badań, ale my mieliśmy chyba już wszystko badane. Im więcej badań tym więcej chorób wychodzi, ech.

Adenomioza, Endometrioza, PCO,Bromergon- to już ponad 2 lata

Znasz odpowiedź na pytanie: Zajrzyjcie i poradzcie….chodzi o plemniki?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Jak to jest z tymi fotelikami sam.???
Hej dziewczyny! Postanowiłam rozejrzeć sie za fotelikiem sam. ponieważ będzie mi niezbędny ale też chciałabym kupic cos w miare tanio. Nie znam się na tym i liczyłam na fachowa
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
witam-wlasnie sie zalogowalam
wlasnie sie zalogowalam-po roku podczytywania forum ;) od 22 stycznia jestem mama zuzy zwanej zuzlem :D witam wszystkich serdecznie ps.jak umiescic zdjecie zuzla w podpisie?
Czytaj dalej