Szczerze odradzam zakupy w firmie DEMAR i nie chodzi mi tu o jakość ich towaru (produkują m.in. kalosze i śniegowce),
bo co do tego nie mam zastrzeżeń, ale o samą sprzedaż wysyłkową.
Zamawiałam tam kilka par kaloszy i śniegowców (dla siebie, siostry i koleżanek). Zamówienie złożyłam 26 września. Miało być zrealizowane w ciągu 5-7 dni roboczych. Prosiłam o maila, gdyby jakiś model byłby niedostępny, żeby ew. wybrać inny.
Po ok.2 tyg. zadzwoniłam zapytać co z moim zamówieniem, bo paczki nie dostałam. Nikt nic nie wiedział obiecali się skontaktować. Po kilku dniach (16 października) dostałam maila, że nie mają śniegowców, ale będą dostępne w ciągu max. 2 tyg. więc do końca października dostanę paczkę.
Nadszedł listopad, a butów jak nie ma tak nie ma. Dzwonię więc znowu. No i czego się dowiaduję?-że moja paczka nadal nie została wysłana, bo nie ma 1 modelu butów i nie wiadomo kiedy będzie. Oczywiście nikt mnie nie raczył powiadomić, chociaż przy zamówieniu wymagają podania maila i telefonu! Facet nawet mnie nie przeprosił, tłumaczył się tylko, że maja dużo zamówień hurtowych bo zima… A co mnie to obchodzi? Jak nie umieją się zajmować sprzedażą detaliczną to niech się nie zajmują w ogóle…
Zrezygnowałam z zamówienia po ponad miesiącu oczekiwania na jego zrealizowanie. Pewnie śniegowce dostałabym jakby już śnieg stopniał…
Znasz odpowiedź na pytanie: