zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #26401

    kata

    dwie noce temu przyśniło mi się coś baaaaardzo fajnego, a mianowicie mój własny brzuszek z fasolką w środku i to nawet już trochę widoczną, znaczy podrośniętą, jejku jak ja lubię te sny, od pewnego czasu w moim cyklu „sny o byciu w ciąży” zmienia się scenariusz, już nie tylko w nich wiem że jestem w ciąży ale też i brzuszek rośnie. Uważam to za dobry znak i …chłopaczki już czekają, może nawet oblegają moją komóreczkę, kto wie? Życzę wszystkim takich snów i żeby się w rzeczywistość jak najszybciej zamieniły :-))))))))

    potencjalna mama polako-latynosa

    #351449

    riiba

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    Ale fajny sen. Mnie się śniły dwie śliczne krechy na teście tak ze dwa tygodnie temu. To był ładny sen…Życzę Ci spełnienia snu szybciutko.

    riiba
    http://circles2.fertilityfriend.com/home/300cb



    #351450

    okulanka

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    u mnie gdy snie ze jestem w ciazy albo widze kobiete ciezarna oznacza ze w najblizszym czasie dowiem sie jakiejs nowiny i najczesciej okazuje sie ze dowiaduje sie o nastepnej zaciazonej kolezance , moze kiedys wysnie siebie :))) Tobie tez tego zycze !!!!!!!:))))))
    Pozdrawiam Aga

    Agnieszka
    wykresik.

    #351451

    kata

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    ja też Tobie życzę tych krech, i sobie też życzę i wszystkim starającym życzę, wprawdzie moje starania ledwo co się zaczęły ale przeżywanie ich na tym forum zmienia postać rzeczy i wszystko wydaje się lepsze, niech nadzieja będzie jak te nasze jajeczka – co miesiąc niech dojrzewa nowa ( ale oczywiście niech nie pęka :-D) pozdrowionka

    potencjalna mama polako-latynosa

    #351452

    kata

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    DZięki i nawzajem 🙂 hehe, a ja dziś obudziłam się z mdłościami i zawrotami, o czym informuję oddzielnym postem

    potencjalna mama polako-latynosa

    #351453

    ami7

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    Kata,
    mam nadzieję, że Twoje sny się spełnią i to już w tym cyklu. Zaciskam kciuki !

    ami7
    mój wykresik



    #351454

    nowinka

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    Wiesz co mi sie przysnilo kiedy bylam w ciazy ? Ze urodzilam… kota… Mowie Ci, ale mialam pietra :)))))))

    (Oby Dobra ) Nowinka

    #351455

    kata

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    o jejku, kota???? a przypomniał mi się film p.t. Mucha z Goldblumem, nie wiem czy oglądałaś, ale główna bohaterka zacięzyła z gościem któy się genetycznie zmieszał z muchą i śniło jej się że urodziła coś straszliwego, błeeee…
    życzę rychłego zafasolkowania
    Kaśka

    potencjalna mama polako-latynosa

    #351456

    kata

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    dzięki i ja też trzymam kciuki za nasze przyszłe fasolki :-))))))

    potencjalna mama polako-latynosa

    #351457

    alicja23

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    Ja bym chciała trochę sobie chociaż pośnić-bo choć tempki jeszcze wysokie to objawy typowo przedmałpkowe!
    Pozdrawiam!

    Alicja
    Mój wykresik http://circles2.fertilityfriend.com/home/2eabe



    #351458

    nowinka

    Re: zapomniałam Wam powiedzieć co mi się śniło

    No wiesz..typowo przedmalpkowe to typowo ciazowe… A tempke masz wysoka.. Dopoki nie spadnie…ciesz sie, co Ci szkodzi :))).

    (Oby Dobra ) Nowinka

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close