Zastrzyk anty……

Chodzi mi o zastrzyk antykoncepcyjny ten na 3 m-ce czy któraś brała???Jak się po nim czujecie czy macie jakieś skutki uboczne???.Pytam z tego względu ze wczoraj spotkałam koleżankę która już jest po 3 miesiącach i odradzała mi go dlatego ze zrobiła się po nim bardzo nerwowa a najgorsze co mi pokazała ze wypadły jej włosy na zakolach to bardzo mnie szokneło bo wyglądała okropnie dobrze ze grzywkę obcieła i dała na czoło bo troszkę to przykryła.
Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

11 odpowiedzi na pytanie: Zastrzyk anty……

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Poszukaj w wyszukiwarce forum “depo provera”.
Sporo mam korzystało, były raczej zadowolone, choć ten zastrzyk, szczeg. bez badań hormonalnych, to ryzyko o tyle, ze w razie skutków ubocznych nie mozna go sobie z ciała wyjąć, tylko trzeba przeboleć.

Cenowo wychodzi taniej niz cerazette.

Lea i Mateuszek (14.03.03)

Edited by Lea on 2004/07/02 18:26.

magdawroc Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Nie używałam,ale koleżanka sobie chwaliła. Jedyne co zauważyłam po roku stosowania to,że nieco się zaokrągliła. Jej mama podsumowała obcesowo:”wyglądasz, jak po 2 porodach” ale trochę przesadziła. Rzeczywiście, z osoby dziewczęcej urody zmieniła się w bardziej kobiecą.

Madzia z Igą ( 8 lat) i Filem (5)

Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

ja mam dobre doświadczenia – nie miałam żadnych skutków ubocznych, o których piszesz,ani innych (niektóre dziewczyny po Depo-Proverze krwawią). Rozdrażniona byłam 1-2 dni po zastrzyku.

Kaśka z Natusią (2 lata + 3 miesiące 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

fakt… może nie przytyłam znacznie, ale w ogóle nie mogłam schudnąć (wzięłam jeszcze jedną dawkę już po zakończeniu karmienia piersią)

Kaśka z Natusią (2 lata + 3 miesiące 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

na temat depo-provera nie moge sie wypowiedziec,..ale te włosy to jej na pewno nie od tego wypadły…ogolny spadek chormonow i kondycji, zmaczenie, dieta..ja bym stawiala na to.Zastrzykow si ebalam…jesli organizm zle na nie zareaguje…to trzeba czekac 3 miesiace na poprawe.

Mola i Antoś

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Mówisz ze nie od tego lekarz jej własnie powiedział ze tak,(choć nie wiem przepisał jej zastrzyk a nie zrobił badań!!!) moze powinna się wybrac na jakies badania,ja tez nie mam doswiadczenia co do tego zastrzyku,a co na przykład z nadmiernym krwawieniem???bo niektóre tez krwawią wiesz coś na ten temat???
Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

munia Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Ja nie mam żadnych skutków ubocznych, jestem zadowolona


Ewa&Kaja(ur. 28.09.2003)

monikachorzow Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

kilkakrotnie juz o tym pisałam i napisze jeszcze raz.nie byłam zadowolona z depo-provery,całe szczęście zaaplikowałam sobie tylko jeden raz.po pierwsze ciągle miałam mniejsze lub większe plamienia,czasem wręcz krwawienia,ciągle byłam głodna przez co nie potrafiłam pozbyć się ani grama z nadliczbowych kilogramów.wzmogła się moja alergia i ciągle miałam katar i kichanie ,na co nie pomagały żadne leki.czułam się ogólnie dobrze ale sama świadomość że jestem skazana na ten środek przez 3 miesiące pogarszała mój nastrój.cieszyłam się że skończył działać bo od razu udało mi się zrzucić kilka kilogramów i nareszcie nie mam plamień.pytałam mojego lekarza dlaczego tak a nie inaczej na mnie to podziałało to stwierdził że różnie to bywa,widocznie mój organizm tak na to zareagował.dlatego ja nie polecam, ale jak widzisz zdania są bardzo podzielone i decyzję musisz podjąć sama.

Monika i Marcinek (15.01.04)

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Ta moja koleżanka przytyła po tym 5 kg,a od marca się odchudza była przerażona.Właśnie zdania są podzielone,ale znając swój organizm już decyzję podiełam nie biorę tego,i myślę ze dobrze robie.
Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

Tak..czytałam na forum na temat tego zastrzyku.. i niewiel dziewczyn ma do niego dobre nastawienie wlasnie przeze te skutki uboczne.Mi ginekolog powiedziala, ze jesli wezme cerazette i po niehc bede sie dobrze czula to po depo-proverze tez..ale jednak mam jakies opory..a jak bede chciala nagle zrezygnowac..bo mis ieodwidzi…to co..trzeba bedzie czewkac.Na razie biore cerazette i chyab tak zostanie w kazdej chwili moge je odstwic,Jesli chodzi o ogolne badania..to ginekolog powinien je zlecic matce, ktora zamierza brac taki lek.Morfologie i krzepliwosc krwii.

Pozrdowienia

M i ANtos

Dodane ponad rok temu,

Re: Zastrzyk anty……

No Ty nalezysz do tego maleo grona, ktorym nic nie jest po tych zastrzykach.Nie twierdze, ze kazdy bedzie na cos cierpial biorac je.

Mi Antos(16.10.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Zastrzyk anty……?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
do mam z Gdańska
z racji tego że wybieramy sie tam na wakacje za 2 tygodnie mam 2 pytania 1. Nr tel albo namiary na dobrego pediatrę/lekarza tak w razie czego 2 Gdzie sie mieści h&m
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Do tych co uczyły dzieci spać...
Kupiłam tą książkę ("Każde dzieco może nauczyć się spać") no i zaczęłam dzisiaj. Boże! To było straszne :( On płakał żałośnie a ja nie mogłam do niego iść. Odstępy robiłam
Czytaj dalej