zaszczepilam

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #85368

    edyta82

    Witajcie cieplutko !!!
    Ostatnio pisalam na forum, bo mialam problem typu: szczepic czy nie szczepic przeciwko pneumokoki. No i wczoraj mielismy stawic sie w przychodni no i zaszczepilam mojego synka ta „glosna” obecnie szczepionka. Jak do tej pory Oskarek nie ma zbyt niepokojacych objawow. Jest troche marudny, ale zawsze tak mial po szczepieniach. Nie wiem czy sluszna decyzje podjelam. Dlugo o tym myslalam i debatowalam i jednak sie zdecydowalam.
    Pozdrawiamy

    Edyta + Oskarek 22.04.2006
    GG 396517

    Edyta + Oskarek 22.04.2006

    #1289528

    jade

    Re: zaszczepilam

    Ja zaszczepiłam Adaśka w listopadzie prenevarem. U nas nie było wogóle widac, że Adaś dostał jakąś szczepionkę, zero efektów ubocznych – czego i Wam życzę.

    Pozdrawiam,



    #1289529

    ja3

    Re: zaszczepilam

    Ja też długo się zastanawiałam i kupiłam. Leży w lodówce i czeka na termin szczepień. Jak wszystko będzie ok to idę 16 lutego. Podiełam decyzję i nie mam odwrotu. Pozdrawaiam.

    Gosia, Julia-1994/12, Oliwia-2002/11 i Konrad-2006/11

    #1289530

    adonay

    Re: zaszczepilam

    no to fajnie,ze masz juz to za soba i maly nie ma zadnych niepokojacych objawow.pozdrawiam

    [obrazek]http://dzieckoinfo.w.interia.pl/inne/dzieci_adonaj.jpg[/obrazek/]
    paulina szymon lidia

    #1289531

    Anonim

    Re: zaszczepilam

    A JA MAM CIĄGLE WĄTPLIWOSCI

    W PONIEDZIALEK SKONSULTUJE Z LEKARZEM

    moon i Franek 04.06.06

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close