zdretwiale rece- poradzcie!!

Moze ktoras z mam miala podobne objawy, i moze mnie jakos uspokoic i posluzyc rada???Jestem w 37 tygodniu, a moje rece od dwoch tygodni sa napuchniete i zdretwiale, takze bez przerwy cos mi spada na podloge, bo nie mam odpowiedniej koordynacji palcami. moja lekarka powiedziala, ze to normalne w ciazy, bo zbiera sie woda, uciska, i stad to zdretwienie, dostalam konska dawke magnezu do zazywania, ale boje sie, ze jesli po porodzie mi to nie przejdzie, to nie bede sie mogla wlasciwie opiekowac dzidziusiem, bo niemiec czucia w rekach nie nalezy do przyjemnosci.Prosze o porade dziewczyn, ktore moze sie z tym spotkaly lub mialy do czynienia, moze istnieje jakis sposob-cud? z gory wielkie dzieki agat i brzuszek

3 odpowiedzi na pytanie: zdretwiale rece- poradzcie!!

iwonas2004-06-24 19:46:55

Re: zdretwiale rece- poradzcie!!

Mi w ciąży drętwiał jeden palec :)). Po porodzie jednak nie przeszło. Minęło dopiero po kilku masażach. Hmm…..polecam… Drętwieniem się nie przejmuj. Przejdzie na pewno jak urodzisz. Trzymaj się!
pozdrawiam

Iw. i Mati (25.11.2003)

efik2004-06-24 20:22:09

Re: zdretwiale rece- poradzcie!!

nie wiem, czy Cię pocieszę….. mnie drętwiała całą dłoń do nadgarstka….. przeszło dopiero jakieś 3 miesiące po porodzie:( ale ja sporo przytyłam i nie tak od razu odblokowały sie pouciskane nerwy….

nie martw się jednak na zapas, nie będzie to przeszkadzało później w opiece nad maluchem, ja sobie w kazdym razie radziłam, zaraz po porodzie nieco sie to zluzowało i potem juz z każdym dniem było lepiej… a z tego co wiem cudów tu nie ma:(

uszy do góry:)) bedzie dobrze!!!

pozdrawiam efik i Stefek (14 lipca)

k8-772004-06-25 04:53:54

Re: zdretwiale rece- poradzcie!!

ja tez tak mialam, jak ogladam swoje zdjecia sprzed porosu. to moje rece wygladaja jak lapki kreta;) ginek powiedzial: przeczekaj, bedzie ok. przeczekalam, bylo ok.
pozdrawiam, szczesliwego rozwiazania

k8 i Adaśko (30.04.04)

Znasz odpowiedź na pytanie: zdretwiale rece- poradzcie!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
płaska główka - co robić?
Drogie mamusie, wpadam w przeogromną psychozę z powdu mojego synka - a mianowicie tył jego główeczki zaczyna robić się płaski. Mam problem z Tymusiem od dawna, bo nienawidzi leżeć na boczku
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
raid elektric p. komarom
zastanawiam sie czy urządzenia typu raid elektric przeciw komarom są bezpieczne.słyszałam kiedyś że są podzielone opinie,jedni boją się oddziaływania bo to w końcu jakaś chemia rozgrzewana prądem a inni bez
Czytaj dalej