Zielona..hm..kupka

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #60541

    gietat

    Dziewczyny, wczoraj zauważyłam, że moja córka zrobiła kupę, która była absolutnie zielona!!dziś sytuacja się powtórzyła. Ma ktos pomysł, co to może być? Dodam, że od dwóch tygodni Ire jest w 100% na Bebilonie Pepti, dostaje też soki i marchewkę. Bardzo się zmarwiłam i zamierzam poradzić się lekarza, ale zapytam jeszcze tutaj: czy to to może być syptom jakiejść choroby, albo alergii? Z góry dziękuję za pomoc


    gietat+Irena

    #771801

    doticzek

    Re: Zielona..hm..kupka

    ja karmie piersia i jak zjem duzo owocow to wtedy tez jest zielona, wiec moze to owoce?
    pozdrawiam

    Doti & Dawid (22.10.04)



    #771802

    usianka

    Re: Zielona..hm..kupka

    Dziecko moze tak zareagowac na zelazo zawarte w mleku. Emilka tak miala po Nan-ie. Ale konsultacja lekarska nie zawadzi.
    I jeszcze mi sie kolacze po glowie, ze utleniona laktoza jest zielona wiec moze nietolerancja laktozy? Ale w tym jestem kompletnie….. zielona.

    Ula – mama Emilki (4.XI.2003)

    #771803

    sysim

    Re: Zielona..hm..kupka

    Po bebilonie pepti taka zielona kupka jest i będzie dopóki nie zaczniesz wprowadzać jakiś nowch pokramów.
    Na początku też byłam przerażona jak zobaczyłam ciemno zieloną błotnistą i w dodatku śmierdzącą kupke.
    Także nie przejmuj się, wszystko jest w normie.

    Jeżeli masz jakieś pytania to pisz, też karmie Matiego tym mleczkiem

    Sylwia i Mati 27.09.04

    #771804

    kasian

    Re: Zielona..hm..kupka

    Moja niuńka zaczeła robić takie zielone i błotniste kupki jak zaczełam wprowadzać jej soczki. Dostała też czerwonych krostek na buzi. Wyczytałam na forum że najprawdopodobniej jest uczulona na jabłko, więc odstawiam na dwa tygodnie i potem wprowadzę ponownie. Zobaczymy co będzie z kupkami no i buźką. Poza tym je moje mleko.

    pozdrawiam
    Kasia i Patusia (08.04.08)

    Kasia i Patusia 04.08.04)

    #771805

    monia26

    Re: Zielona..hm..kupka

    A czy dzieciaczek dostawal cos nowego do jedzenia? bo jesli tak to tak moze sie zdarzyc…przy wprowadzaniu nowych potraw czesto pojawiaja sie zielone kupki. Jesli nie to nalezy zglosic do lekarza a ten zrobi posiew z kalu …rota wirus itd…

    Monia i Laurunia 21 czerwiec 2004

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close