zmiana „rodzaju” ruchów 27 tydz.??!!

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #38616

    k8-77

    ja nie wiem, czy to ogolnie jakis tydzien „dolasty”, ale ja tez zaczelam miec dola;((((( wlasnie mija prawie miesiac od mojej ostatniej wizyty i zaczynam panikowac. a nastepna dopiero 4 lutego;(
    jestem w 27 tyg. od 2 dni odczuwam cos w rodzaju zmiany ruchow malego. tzn. ruchy sa inne, ja je czuje inaczej – tak jakby kopal bardziej od wewnatrz, a nie w powloki brzucha. czy to normalne/ czy to znaczy, ze zmienil pozycje?
    a, i wczoraj kopnal tak, ze sie zgielam z bolu – tak jakby w szyjke, nad szyjka czy cos.
    jak ktos mial podobne doswiadczenia, niech napisze, prosze
    pzdr
    k8 i A.

    #504863

    alina

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    Moja dzidzia też od wczoraj ma lenia. Kopie bardzo mało ale silnie. Może nasze dzieciątka też mają „chumorki” w zależności od pogody?
    Alina 21.04.04



    #504864

    mst997

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    Co do kopania „od wewnątrz” to ja też tak czasem mam. Czuję słabiej takie ruchy i czuję je jakby w dole z tyłu. Jestem w podobnym momencie ciąży co Ty i sądzę , że nasze dzidzie mają jeszcze na tyle sporo miejsca w brzuszku, że się wiercą. A co do bolesnego kopania w szyjkę, to moja dzidzia takich wrażeń mi nie dostarczała, ale czytałam na forum, że niektóre dziewczyny tak miały i to jest rzeczywiście dokuczliwe, ale niegroźne. Nie martw się, na pewno wszystko będzie dobrze!

    Pozdrowionka,

    Marta i Majowa Madzia (9.05.2004)

    #504865

    kaccha

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    Ja jestem w 25 tc i też od kilku dni czuję ruchy inaczej. Tak jakby moje dziecko zmieniało pozycję, bardzo się wierci. Tydzień temu byłam na USG i lekarz powiedziałmi, że dziecko ma teraz jeszcze dużo miejsca i cały czas zmienia pozycje.

    #504866

    gosik

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    hej panikaro

    Ja martwię się tym samym….od niedawna zmianiło sie nasilenie i częstotliwość ruchów mojego bubu, ma dni ,,gorsze i lepsze” (przez co ja oczywiście dostaję szału, bo wydaje mi się że albo za mało tych ruchów, albo za dużo
    Też czasem czuję że boksuje ,,gdzieś tam w środku” odwrócony do mnie centralnie tyłkiem
    A co do szyjki – mój dzidziuś też dostarcza mi tych atrakcji….na razie to ból w stylu ,,nieprzyjemno-bolesno-dziwnym”, ale wspomnienia z poprzedniej ciąży – pocieszę cię – to jeszcze nie wszystko ci nasze dzieci potrafią Kopniaki w szyjkę potrafiły naprawdę spowodować, że zabrakło mi tchu….
    A niektóre mamusie pozbawione sa tej przyjemności

    pozdrawiam i nie martw się -do 4 lutego niewiele zostało….

    GOSIA i Maleńki Majowy Cud

    #504867

    k8-77

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    …zastanawiam sie, czy to nie pogoda przypadkiem. mamy w pieknym krakowku przesilenie totalne – wsobote rano snieg do kolan, w poniedzialek rano – zero sniegu. zastanawiam sie, czy maly moze byc meteopata, tak jak matka – panikara;))
    juz za niedlugo do ginka, cale szczescie. mam tak dlugo liste pytan, ze pewnie wyjde po paru godzinkach;))
    pozdrawiam
    k8 i A.



    #504868

    meffka

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    o rany dziewczyny…widze, ze jeszcze duzo przede mna…poki co jeszcze zadnych uderzen w szyjke moj rozrabiaka przewaznie kopie duzo i silnie…ale raczej wyzej…ostatnio jego rozrywka jest jazda samochodem….jak tylko wsiadam…bez wzgledu na to czy jako pasazer czy kierowca to natychmiast moje dziecie kopie pod dolne zebra – przewaznie z lewej strony – prowadzenie samochodu jest naprawde uciazliwe w takiej sytuacji. A dzisiaj w nocy moj maz przez koldre (!!!!) czul jego kopniaczki – i sie cieszyl oczywiscie…ja troche mniej bo znowu jestem niewyspana…
    Myslicie, ze nadaktywnosc mojego rozrabiaki jest normalna?? bo ja juz sama nie wiem…a do lekarza ide dopiero 19 lutego….

    pozdrawiam,

    meffka i majowy mezczyzna

    #504869

    agniesia22

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    Dobrze, ze nie tylko ja tak panikuje!Moje malenstwo kopie jak szlone-az lekarz stwierdzil ze jest jakies nerwowe-nie mogl mi zrobic USG tak kopal w kamere.Nie wiem jakie to uczucie dostac kopa w szyjke bo i skad mam wiedziec.MAluszek kopie mnie wszedzie moze w szyjke tez bo niektore kopiniaczki bardzo bola-ale lepiej niech kopie bo jak ma gorszy dzien to ja panikuje.Buziak

    Agniesia+majowa niespodzianka(09.05)

    #504870

    gosik

    Re: zmiana \”rodzaju\” ruchów 27 tydz.??!!

    Może twój bobo leży główką w dół skoro kopie pod żabra, bo mój o każdej porze kopie w inne miejsce. Nie wiem czemu boję się, że główką w dół wogóle nie będzie chciał się ustawić…
    Wydaje mi sie, że one wcale nie są ,,nadaktywne” – teraz mają tak dużo miejsca i szaleją póki mogą
    A my przy okazji z nimi

    p.s. no taka słodka ta jego buźka, że nie wytrzymam!!! PRZEPIĘKNY SYNEK CI ROŚNIE

    GOSIA i Maleńki Majowy Cud

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close