Znów DUPHASTON!!!

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #27748

    mati2

    Witam,
    chciałam się spytać czy zauważyłayście jakieś skutki uboczne Duphastonu jeżeli chodzi o piersi tzn. czy was bolały i czy urosły? Bądź cokolwiek innego?
    Pozdrawiam,
    Mati

    #368335

    pzb

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    co prawda moja gin powiedziała, że tego typu skutki uboczne nie powinny występować, ale ja miałam po duphastonie nieco pełniejsze piersi, bardzo obolałe przed @.

    PZB
    moje temperaturki



    #368336

    maya

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    Ja w czasie trzech cykli brania duphastonu miałam boleści piersi i zwiększoną ilość oddawania moczu.

    http://circles2.fertilityfriend.com/home/2e157

    #368337

    zuzanna

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    ja zauwazylam ze piersi byly caly czas nabrzmiale i bardziej wrazliwe a przed okresem bolaly znacznie bardziej niz wczesniej

    Zuzanna
    Temperaturki

    #368338

    dosiam

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    Ja też mam bolesne i nabrzmiałe piersi. I jestem strasznie drażliwa.

    Dorota M.

    #368339

    ami7

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    ja biorę luteinę, a chyba jest to niemal to samo. Pierwsi – zero jakichkolwiek objawów, czy dolegliwości… ale za to niemal ciągłe lekkie pobolewanie w dole brzucha, troszkę jak na @ tylko znacznie słabiej… czy to też po leku?….

    ami7
    mój wykresik



    #368340

    magdamal

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    u mnie tylko oolne rozdrażnienie drugiego dnia brania, później mija,
    pozdrawiam
    Magda

    #368341

    mloda

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    ja nic nie zauważylam.

    pozdrawiam

    #368342

    monia26

    Re: Znów DUPHASTON!!!

    Droga Mati, bolace piersi nie jest zadnym ubocznym skutkiem zazywania duphastonu.
    Jest to normalny objaw powstajacy wskutek zmian w organizmie.
    Ja zazywam duphaston dosc dlugo i cierpie na te sama dolegliwosc.
    Gorzej jezeli pojawi sie krwawnienie miedzymiesiaczkowe wtedy najlepiej zglosic sie do lekarza a on najprowdopodobniej zwiekszy dawke.
    Pozdrawiam.

    sreberko

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close