Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Miłe Panie,

od jakiegoś czasu (już pisałam o tym na formum) odczuwam dziwny ból w okolicach wzgórka łonowego. Zauważyłam, że dokucza mi on jak długo chodzę, stoję natomiast nic mi nie jest gdy jestem w pracy i siedzę za biureczkiem albo leżę w domku. Ostatni zaodserwowałam że to miejsce gdzie odczuwam ból jest jakby napuchniete, powstaje takie małe bolesne wybrzuszenie. Nie wiem czy powinnam sie tym martwic czy poprostu mniej chodzic. Do lekarza idę za tydzień.

Poradźcie coś, proszę.

Paulina i Majeczka 9.X

8 odpowiedzi na pytanie: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

mszcz Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Nie mam pojecia co to moze być, ale napewno się o to nie martw. Na twoim miejscu skontaktowałabym się z lekarzem.
Ale juz jesteś gurbiutka
Pozdrawienia dla Ciebie i Maleństwa

Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

A może to są objawy wstawiania główki??? tez tak mam i jakby mniej czuję Malucha, a jeśli czuję to jakoś dziwnie…. ale niech odezwą się bardziej doświadczone oczekujące…:)

Aba i prawdopodobnie Jaś 🙂 (27.10.03)

ciapa Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Ja też mam takie dolegliwości od jakiegoś miesiąca. Byłam u lekarki i ona powiedziała że to są normalne objawy, że główka dziecka uciska w tamto miejsce.
Tak jest u mnie, na wszelki wypadek zapytaj o to lekarza. Niezbyt pocieszające może być to, że ten ból sie stopniowo będzie nasilał

Kaska i Mikołaj (11.09)

nautica Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Ja się podobnie martwiłam…Najpierw byłam pewna, że to mięśniak, ale na USG lekarz stwierdził, że tam jest główka, ażadnego mięśniaka nie widać (mnie boli zaraz poniżej pępka) i że prawdopodobnie stąd ten ból. Pogodziłam się z tym, choć boli już 2 tygodnie, jak nacisnę to miejsce, lub jak “stawia” mi się brzuch.

nautica i nureczek (22.12.03)

frytka Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

co to znaczy że “stawia” ci brzuch??

Pozdrawiam
Marta + fasolka (7.01.2004)

nautica Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

To znaczy, że napina się, twardnieje, to są lekkie skórcze. Lekarz powiedział mi, że w 21 tygodni, to zjawisko w normie o ile nie prowadzi do skracania szyjki. Ja to konttroluje co 2 tygodnie, biore tez magnez i no-spe.

nautica i nureczek (22.12.03)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Nautico, jakie masz dawki magnezu i nospy?
pozdrawiam 🙂

Usianka i Bąbelek co chyba będzie babeczką 😉 (9.XI.2003)

nautica Dodane ponad rok temu,

Re: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości

Magnez 3 x 1 (Magvit) cały czas, No-Spe miałam 5 dni 3×1, 5 dni 2×1, a od kilku dni biorę tylko jak czuję częściej “napięcie”.

nautica i nureczek (22.12.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Znowu pytanie o dziwne dolegliwości?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Leczenie niepłodności
długie cykle
Mam cykle po 60 dni. Jak narazie żaden lekarz nie wymyślił nic mądrego. Ładowali we mnie progesteron ale wiadomo że przed owulacją to mogą go sobie do butów wsadzić.
Czytaj dalej
Dla starających się
poranne mdłości
ehhh...niestety nie spowodowane ciążą , ale niepochamowanym apetytem na kiszone ogórki tesciowej /mniam -pychotka!! / wszamałam cały słoik wczoraj wieczorem. Jeżeli któras z Was ma ochotę na objawy zastępcze to bardzo
Czytaj dalej