Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Drogie przyszłe Mamusie! Z przykeością stwierdzam, ze nie ma już bezpłatnych szkół rodzenia bo NFZ jak mi powiedziano ma od nowego roku ważniejsze wydatki niż szkoły rodzenia – przynajmniej na Śląsku. Czy w Waszych województwach również nie ma już bezpłatnych szkół rodzenia? Chyba mamy pecha, skrócony macierzyński i teraz jeszcze to. I to jest ta polityka prorodzinna…A mój mąż tak bardzo chciał się nauczyć opieki i kąpieli nad noworodkiem od kogoś fachowego. Szkoda…

Pozdrawiam i nie dajmy sie…
Mamisia i dzidzio(9.04.2004)

12 odpowiedzi na pytanie: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

kamak Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

no niestety, ja też myślałam, że sie jeszcze załapiemy za free, ale nic z tego NFZ sie wypięło na ciężarówki…

Kama i Kwietniowa Dziewunia (18.04.04)

karmiza Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

W łódzkim też tak jest. Przynajmniej z tego co mnie wiadomo… Ale wiem tez, szpitale stosują jakieś zniżki jeśli będzie się rodzić w szpitalu, w którym chodzi się do szkoły rodzenia. Ja zpłaciłam 90 zł, ale to jedna z tańszych – bo nie w samej Łodzi. Tam to wydadek ok. 200 zł. Ja jednak polecałabym Ci zapisać się na zajęcia. Może te teoretyczne nic nowego nie wniosą (przeciez jest internet i sporo fachowej prasy), ale warto poznać personel szpitala, w którym będzie się rodzić, zwyczaje tam panujące… No i oczywiście najważniejsze są zajęcia praktyczne, a w tym nauka oddychania przy porodzie. To naprawdę warto poćwiczyć z fachowcem.
Pozdrawiam

Karolcia i majowa Tosia

zuzkan Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Ja w Krakowie zapisalam sie na maj do szkoly rodzenia przy szpitalu, pytalam pani czy jest platna od tego roku, ale one powiedziala ze nie, mam nadzieje ze wiedziala co mowi.

Zuza + Opiłek 7.VII.2004

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Powiem tak :jesli nie masz kaski na szkole rodzenia albo Ci jej szkoda,daj sobie spokoj.Ja nie chodzilam i swietnie poradzilam sobie przy porodzie ,nie mowiac o naszych matkach i babkach .Najwazniejsza jest dobra polozna .Jak opiekowac sie i kapac malenstwo powiedza Ci w szpitalu.Polecam stronke [Zobacz stronę] ,dzieki tej stronce moj porod byl naprawde jednym z latwiejszychPowodzenia

Monia i Tymonek (08.08.03)

barburka Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

super stronka – szkoda tylko że wczoraj zapisałam się do szkoły rodzenia i wpłaciłam dwie stówki, a było taaaaaak nudno, mój mąż siedział 1,5 godz i patrzył jak ćwiczę z dwiema ciężarnymi jeszcze – i już więcej raczej nie pójdzie ze mną a myślałam że się czegoś nauczy echhhh, chociaż ja oddychać się nauczę (mam nadzieję)

Barburka (13.04.04)

gocha1 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

U mnie jest bezpłatna! W Nowym Sączu – woj. malopolskie (jakby ktos nie wiedzial, hihi). Przy prywatnej przychodni (ale maja umowe z NFZ), przy szpitalu szkola jest platna, ale wydaje mi sie ze te 50 zł to bardzo mało. POzdr

golider Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Ja rówież pochodzę z woj. śląskiego a dokładniej z Bytomia. Jestem dopiero w 11 tyg i jeszcze sie nie rozglądałam za szkołami (szczerze mówiąc nie wiem kiedy jest odpowiedni czas). Mnie rówież przeraża to jakie przywileje się zostawia kobietą ciężarnym – ale na tą naszą politykę to szkoda nerwów.
Miejmy nadzieję, że będzie coraz lepiej.
Pozdrawiam wszystkie mamusie.

Gosia i dzidzia

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Taka szkola napewno Ci pomoze ,przede wszystim bedziesz prawidlowo oddychac odruchowo[tak mysle ] .Dowiesz sie sporo na temat tego jak pielegnowac dziecko i co bedzie sie dzialo w czasie porodu ,napewno bedzie fajnie i bedziesz czula sie bezpieczniej w czasie porodu i podczas pierwszych dni sam na sam z dzieckiem
Meza tez zaciagnij jeszcze ,napewno bedzie moment kiedy beda mowic o tym jak moze Ci pomoc.Hmmm ,dziwna sprawa z ta szkola rodzenia ,ja nie czulam potrzeby ,zeby do niej chodzic ale wydaje mi sie ,ze jezeli ktos juz chodzi to moze tylko pomoc ,napewno nie zaszkodzi

Monia i Tymonek (08.08.03)

mamisia Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Dzięki Moniu za stronke, jest super! pozdrawiam gorąco.

Mamisia i dzidzio(9.04.2004)

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

U nas (woj.pomorskie) też są tylko płatne szkoły rodzenia. W szpitalu kosztuje ta przyjemność 100 zł. bez względu czy chodzisz sama czy z osobą towarzyszącą, w prywatnej szkole 200-260 zl. (zalezy czy sama czy z kimś). W obu przypadkach zajęcia trwają aż 10 tyg. Wiem że jest to jakiś wydatek, zwł. że mi nie pasują godziny w szpitalu,ale my z mężem planujemy się wybrać i tak. Pozdrawiam serdecznie!

Basia i Najukochańsza Kruszynka (12.06.2004)

daga-j23 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Ja będę chodzić w Olkuszu (gdzie mieszkam) do szkoły rodzenia działającej przy mojej przychodni (chyba nawet moja lekarka prowadzi) i jest darmowa. Będą to spotkania piątkowe, przez 6 tygodni, wykłady i ćwiczenia (ok. godziny). Szukajcie, chyba jest więcej takich darmowych miejsc!

Dagmara i Pączuś (5.06.04r)

justa26 Dodane ponad rok temu,

Re: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!

Zapisałam sią na maj do szpitala w Sosnowcu, szkoła rodzenia bezpłatna.

Justa i mały.19.06.04r.

Znasz odpowiedź na pytanie: Zostały tylko płatne szk.rodzenia!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
USG połówkowe
Czerwcowki ! Wszystkie jestesmy juz w okresie okolo polowkowym. Kiedy idziecie na USG polowkowe ? wiem, ze niektore z nas juz byly, znaja nawet plec. ja ide 2 lutego (o 9
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
BLACKY urodziła :)))
To ja - Kama. Spiesze Wam donieść że przed chwila dostalam SMSa od Blacky. [b]DZISIAJ URODZILA SWOJEGO SYNKA!!!!!!!!!![/b] Jeremi ma 3.430 g., 54cm i jest prześliczny :))))))))))))) Chcialam ją wpisac
Czytaj dalej