Zwrot/nieprzyjęcie paczki

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #114897

    julianne

    Zamówiłam w internetowym sklepie smyk paczkę, dokładnie 4 rzeczy, dowiedziałam się z maila, że ta rzecz, na której najbardziej mi zależy, nie została zapakowana, ponieważ nie ma już jej w magazynie. Przestało mi więc zależeć na owej paczce, ale na wstrzymanie jej wysyłki jest za późno – jutro pewnie ją mi dostarczą (dodam, że za pobraniem).
    Moje pytanie: czy mogę nie przyjąć owej paczki bez żadnych konsekwencji (finansowych- czy będę musiała pokryć koszt odsyłki)? Miał ktoś podobną sytuację?

    #5274094

    meva

    Zamieszczone przez Julianne
    Zamówiłam w internetowym sklepie smyk paczkę, dokładnie 4 rzeczy, dowiedziałam się z maila, że ta rzecz, na której najbardziej mi zależy, nie została zapakowana, ponieważ nie ma już jej w magazynie. Przestało mi więc zależeć na owej paczce, ale na wstrzymanie jej wysyłki jest za późno – jutro pewnie ją mi dostarczą (dodam, że za pobraniem).
    Moje pytanie: czy mogę nie przyjąć owej paczki bez żadnych konsekwencji (finansowych- czy będę musiała pokryć koszt odsyłki)? Miał ktoś podobną sytuację?

    Ja bym nie przyjeła tej przesyłki. Jest niezgodna z zamówieniem. Powinni się Ciebie wcześniej zapytać czy rezygnujesz w takiej syt. z zamówienia czy zgadzasz się na przesyłkę bez jednej rzeczy.



    #5274095

    kamelia

    Masz prawo nie przyjąć.

    #5274096

    -flo

    Poszukaj jeszcze na stronie w regulaminie czy przypadkiem nie zastrzegają sobie prawa do realizacji zamówienia mimo braku któregoś z produktów.
    Ja się już spotkałam z takim punktem w regulaminie a nawet takim, że zastrzegają sobie prawo do zwrotu pieniędzy za produkt, którego omyłkowo nie zapakowano zamiast dosyłania produktu (w przypadku płatności z góry).
    A ten nieszczęsny regulamin trzeba zaakceptować przy zamawianiu …

    Wydaje mi się, że w Twoim przypadku jeżeli regulamin tego nie przewiduje to raczej nie mogą Cię zmusić do przyjęcia paczki – bo de facto zamawiając produkt był on w ofercie jako dostępny i co Cię obchodzi, że netowa oferta sklepowa jest niekompatybilna z faktycznym stanem magazynowym.

    #5274097

    julianne

    Dziękuję za odpowiedzi:)

    W regulaminie znalazłam takie info:

    „Dostawa zamówień smyk.com za pośrednictwem Poczty Polskiej:
    ?Po wysłaniu zamówienia z magazynu otrzymasz mail z informacją o statusie zamówienia.
    ?Liczba produktów w zamówieniu dostarczanym za pośrednictwem Poczty Polskiej w jednym zamówieniu nie może przekroczyć 30 sztuk.
    ?Listonosz podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz.
    ?Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
    ?Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 14 dni.
    ?W przypadku braku doręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie”.
    Natomiast kurier podejmuje próbę dostarczenia 3-krotnie a potem tak jak w przypadku poczty.

    Nie ma słowa o pokryciu kosztów dostawy i zwrotu, więc mogę po prostu nie odebrać tej paczki i nie przejmować się kasą?

    #5274098

    ada410

    W ciągu 10 dni masz prawo oddać zakupiony towar i to bez podawania przyczyny:Kciuki:
    Jednak towar musi być oryginalnie zapakowany bez śladu użytkowania. Tak mówi prawo konsumenckie, i tyle na ten temat:Hura!:



    #5274099

    ada410

    Ale co do kosztów,to z tego co się orientuję to wysyłasz towar na swój koszt, ale to byś musiała jeszcze sprawdzić:Hmmm…:

    #5274100

    julianne

    Zamieszczone przez ada410
    Ale co do kosztów,to z tego co się orientuję to wysyłasz towar na swój koszt, ale to byś musiała jeszcze sprawdzić:Hmmm…:

    Dzięki:) Zadzwoniłam do działu obsługi klienta w smyku i pani mi powiedziała, że mogę nie odebrać paczki i nie ponoszę kosztów:)

    #5274101

    monikachorzow

    Zamieszczone przez Julianne
    Zamówiłam w internetowym sklepie smyk paczkę, dokładnie 4 rzeczy, dowiedziałam się z maila, że ta rzecz, na której najbardziej mi zależy, nie została zapakowana, ponieważ nie ma już jej w magazynie. Przestało mi więc zależeć na owej paczce, ale na wstrzymanie jej wysyłki jest za późno – jutro pewnie ją mi dostarczą (dodam, że za pobraniem).
    Moje pytanie: czy mogę nie przyjąć owej paczki bez żadnych konsekwencji (finansowych- czy będę musiała pokryć koszt odsyłki)? Miał ktoś podobną sytuację?

    „za pobraniem ” jest zawsze droższe właśnie na wypadek jak ktos nie odbierze i muszą to przesyłac z powrotem.nie odebrałabym.

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close