Żyję!

Dziewczyny! Jestem taka szczęśliwa! Byłam u dwóch specjalistów. Powiedzieli, ze jedni mają pieprzyki, a ja od czasu mojego zycia płodowego mam torbiele w mózgu! Powiedział, ze wprawdzie nie powinno ich być, ale skoro kość czaszki jest taka cienka, to znaczy że są w mojej glowie od zawsze. I mam z tym żyć, bo są usytuowane w bardzo dobrym/niegroźnym miejscu. Oczywiście trzeba to bedzie kontrolować mniej wiecej co rok, żeby sprawdzić, czy nie rośnie. I kontrolować pracę mózgu robiąc jakieś obce dla mnie jeszcze badanie EEG. Przy okazji wyszły jakies zmiany w zatokach zębowych i krzywa przegroda nosowa. Ale przecież to jest nic w porównaniu z tym, czego się tak strasznie obawiałam. Wszystkim Wam bardzo dziękuję za wsparcie dobrym słowem i modlitwę. Myślę, że mój dobry wynik to cud i najlepszy prezent od życia. No, oczywiście poza moją córeczką.

DziuniaP+Kasia 14.02.03

17 odpowiedzi na pytanie: Żyję!

anies2004-09-05 19:05:20

Re: Żyję!

dobra wiadomość
jednak kontrolować musisz koniecznie !!!!, w razie czego by jak najwcześniej cos robić

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

kika2102004-09-05 19:16:33

Re: Żyję!

Świetnie, bardzo się cieszę i pozdrawiam!

KIKA210+Ada 22.05.03
ps.friko.pl

teo2004-09-05 19:37:00

Re: Żyję!

bardzo sie ciesze
to super wieści!!!!

a teraz to korzystaj z życia ile wlezie = bo to dar od losu 😉

ILONA I KUBEK 2,5 roku

agusjot2004-09-05 19:41:41

Re: Żyję!

Bardzo się cieszę.

Aga i Kuba (25.06.2003)

catty2004-09-05 20:20:35

Re: Żyję!

Super wiadomość ! ! Czytałam Twój poprzedni post i trzymałam kciuki żeby było dobrze… No i jest, świetnie ! ! Trzymaj się cieplutko i już nic się nie martw!

Pozdrawiam serdecznie

Catty & Michałek z Tatusiem

2004-09-05 20:26:11

Re: Żyję!

:))))))))))))

Kaśka z Natusią

ala252004-09-05 20:31:04

Re: Żyję!

Wiedzałam, że będzie dobrze!

Ala i Filipek
ur 29.07.2003

klucha2004-09-05 20:39:14

Re: Żyję!

:)))))) to się nazywa dobra wiadomość :)))

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

kokunia2004-09-05 21:06:59

Re: Żyję!

Uff- na szczęście!!!!!!!!!!!!

Kokunia i Wiktorek (13.04.2003)

effcia2004-09-06 09:32:14

Re: Żyję!

swietna wiadomosc!!!! ciesze sie razem z toba!
pozdruffka

Effcia z FRANULKIEM (20.08.03)

ellenka252004-09-06 10:14:25

Re: Żyję!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to są dopiero wiadomości!!!! super!
pozdrawiam!

Ola z Natalią- 2.06.2003

martyna802004-09-06 19:33:16

Re: Żyję!

bardzo sie ciesze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

posdrawiamy!

marzena292004-09-06 21:57:10

Re: Żyję!

Super.

Marzena z Julcią 28.07.03 i Patrykiem19.02.1997

aniaolo2004-09-07 00:44:37

Re: Żyję!

EEG – nic strasznego , tylko trochę nudno, bo trzeba dłużej poleżeć. Podłączą Ci elektrody do głowki i zrobią zapis czynności bioelektrycznej mózgu.
Coś jak EKG tylko na głowie.

Ania i Olo, 22 lipca 2003

karmiza2004-09-15 22:28:00

Re: Żyję!

Uff…. Znalazłam Cię tutaj! My się zamartwiamy na “Kiedy dziecko już jest”. Napisz tam szybciutko, że już OK!
A nie mówiłam, że będzie dobrze!!!
Cieszymy się razem z Tobą:

Karolcia i Tosia (02.05.2004)

anastazja2004-09-18 23:12:56

Re: Żyję!

Ja zawsze zalecam porade u 2 specjalisty , tak na wszelki wypadek
Ciesze sie , ze to nie jest takie grozne

Jagodzia 01.08.03.

vieta2004-09-19 02:35:21

Re: Żyję!

NO TO SUPER!!!

to Julcia (26.04.2001)

Znasz odpowiedź na pytanie: Żyję!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Zapalcie swieczke...
przed chwila z mezem dostalismy smsy, zeby dzis wieczorem we wszystkich oknach na swiecie palily sie swieczki za pamiec dzieci zamordowanych w Bieslanie... przekazcie dalej ja ide zapalic.... [`] pozdrawiamy [b]emalka i Zuzka, ur.21.04.03[/b] [img]http://foto.onet.pl/upload/37/29/_102465_s.jpg[/img]
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Jak to z tym seksem bywa???
Dziewczyny, napiszcie, kiedy sie seksowalyscie pierwszy raz po porodzie. Jak dlugo nalezy odczekac, zeby sie tam wszystko pogoilo? Sorry, ze pytam tak bezposrednio, ale nie wiem czy jeszcze poczekac, czy
Czytaj dalej