Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 3

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w Warszawie. „Jakość to dla nas must have!”

Salon premium Leo Beauty Club otwiera swoją drugą przestrzeń piękna w Warszawie. Zaledwie kilka miesięcy po wejściu na polski rynek, ukraińska marka przygotowuje się do podbicia serca kolejnych klientów. W rozmowie z UA.NEWS Anna Romach, dyrektor Leo Beauty Club, szczerze opowiada o tym, jak wojna stała się bodźcem do wejścia na rynek międzynarodowy, o pierwszych sukcesach na rynku europejskim, nowo otwartym salonie i jego nowościach, a także o mistrzowskich umiejętnościach ukraińskich ekspertów.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w Warszawie

W kwietniu, praktycznie w 5 rocznicę istnienia, Leo Beauty Club wszedł na rynek w Polsce. Trzy miesiące później ukraińska marka otworzyła drugi salon w Warszawie. Jak się pani to udało?

Anna Romach: Tak, rzeczywiście, salony kosmetyczne Leo Beauty Club skończyły 1 kwietnia 5 lat. Nie obchodziliśmy rocznicy, a raczej świętowaliśmy ją w niewielkim gronie przyjaciół i kolegów, bo zaplanowane przez nas obchody nie mogą się odbyć, gdy nasza ojczyzna jest atakowana rakietami, codziennie giną niewinni ludzie, a wokół jest tyle cierpienia. Dlatego postanowiliśmy ograniczyć się do skromnych spotkań w gronie naszej zaprzyjaźnionej rodziny, bo Leo Beauty Club to rodzina.

Bardzo symboliczne jest to, że nasze salony rok w rok, od pięciu lat, otwierają akurat w kwietniu nowe przestrzenie. Każda z nich jest większa i piękniejsza, bardziej innowacyjna i zaawansowana technologicznie.

Od początku nie mieliśmy zamiaru celować, w zwiększenie liczby lokali. Priorytetem zawsze była jakość świadczonych usług. Dlatego też nie zdecydowaliśmy się i nie zdecydujemy na franczyzę, choć bardzo często otrzymujemy takie propozycje i mamy środki, aby się tego podjąć.

Wiemy, że marka Leo Beauty Club zasługiwałaby na uwagę i uznanie klientów na całym świecie. Ale jesteśmy za samodzielnym prowadzeniem działalności, ponieważ tylko to daje nam gwarancję utrzymania pewnego, wysokiego poziomu usług w naszych salonach.

Z Ukrainy przywieźliśmy naszą filozofię pracy z klientem, najlepszą jakość i kunszt, najnowszy certyfikowany sprzęt i wszystko to, co sprawia, że nasze salony są najlepsze w ojczyźnie. Kiedy zorientowaliśmy się, że osiągnęliśmy sukces na sporą skalę, pomyśleliśmy o rozszerzeniu działalności. Jesteśmy gotowi i chętni do przyjęcia wszystkich gości, którzy zechcą nas odwiedzić.

Po trzech miesiącach pracy w pierwszym salonie po prostu nie ma już miejsca na zapisywanie nowych klientów. 13 naszych mistrzów ma kalendarz zapełniony wizytami od rana do wieczora. Każdy specjalista przyjmuje dziennie 7-9 klientów, w zależności od rodzaju usług. Salon jest otwarty codziennie, siedem dni w tygodniu, co w Polsce nie wszędzie jest powszechne. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym polskim i ukraińskim klientom, którzy nas odwiedzają, lubią nas i są naprawdę zadowoleni, że widzą nas na rynku.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 1

Do otwarcia nowego salonu skłoniło nas kilka czynników. Nie mieliśmy wystarczająco dużo miejsca i rąk do pracy przy takiej liczbie odwiedzających nas gości, a ponieważ jakość to dla nas must have, pomyśleliśmy o otwarciu kolejnej pracowni.

Chociaż jesteśmy i pozostajemy ukraińską marką z salonami na Ukrainie, zdajemy sobie sprawę, że musimy rozwijać się za granicą. Coraz większa liczba migrujących specjalistów z Ukrainy szukających pracy w Polsce to nasi współobywatele, którym również chcemy pomóc w adaptacji do nowych warunków. Doskonalimy się, ciężko pracujemy i rozwijamy działalność na rynku międzynarodowym i europejskim także po to, aby wesprzeć gospodarkę ukraińską w czasie wojny.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 2

Szczerze mówiąc, kiedy otwieraliśmy nasz pierwszy salon w Warszawie, a w tym samym czasie w wielu regionach Ukrainy toczyła się wojna, nie snuliśmy ambitnych planów pobijania lokalnego rynku. Zdawaliśmy sobie sprawę, że naszym głównym celem jest przetrwanie, a następnie stworzenie możliwości pracy dla naszych młodych specjalistów i specjalistek w zakresie kosmetologii i zapewnienie im tym samym pomocy w organizacji życia i odnalezieniu się w nowej rzeczywistości. Tym bardziej, że wielu z nich przybyło do Polski z dziećmi.

Specjalnością i ogromną zaletą naszych salonów kosmetycznego jest to, że w jednym miejscu goście skorzystać ze wszystkich rodzajów zabiegów, które oferuje rynek beauty i kosmetologii. Nie ma potrzeby tracić czasu na szukanie i przemieszczanie się do innych lokali. W zależności od zapotrzebowania – wszystko znajdziemy w jednej przestrzeni, a w komplecie otrzymamy także gwarancję jakości i komfortu.

Nikt z nas nie spodziewał się takiego sukcesu, po prostu robiliśmy to, co musieliśmy i tak jak zawsze. I oczywiście przywieźliśmy z Ukrainy naszą filozofię pracy z klientem, najlepszą jakość i rzemiosło, najnowszy certyfikowany sprzęt i wszystko to, co czyni nasze salony najlepszymi w ojczyźnie.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 4

Czy nowy lokal również będzie zapewniał klientom wszystkie najlepsze usługi? Czym będzie się charakteryzowała nowo otwarta przestrzeń?

Аnna Romach: Będzie to Leo Beauty Club & Clinic, co oznacza, że specyfika salonu będzie ukierunkowana zarówno na zabiegi medycyny estetycznej, jak i kosmetologię. To 300 metrów kwadratowych powierzchni piękna w samym centrum Warszawy. Na pierwszym piętrze mamy open-space beauty-strefę, gdzie zostaną Państwo obsłużeni przez stylistów włosów, wizażystów oraz mistrzów manicure i pedicure. Na drugim piętrze znajduje się pięć gabinetów kosmetologii i chirurgii plastycznej.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 5

Strategia salonu polega na tym, że gość może w jednym miejscu wykonać wszystkie rodzaje zabiegów, które są na rynku kosmetycznym oraz kosmetologicznym. Oszczędza to zarówno czas, jak i inne pieniądze.

Oferujemy wszystkie usługi kosmetyczne, od pielęgnacji włosów po makijaż permanentny. Również – wszelkie usługi kosmetologiczne – kosmetologia sprzętowa, iniekcyjna oraz estetyczna, chirurgia plastyczna. Ta ostatnia to dla nas nowy kierunek, który chcemy rozwijać.

Kolejną cechą jest obsługa równoległa, czyli równoczesna obsługa klienta w kilku strefach – na cztery, sześć, a nawet osiem rąk. Nawiasem mówiąc, taka usługa jest bardzo powszechna i częsta w Ukrainie. Na przykład podczas zabiegu na ciało gość może również skorzystać z zabiegów na twarz. Lub podczas manicure i pedicure, można jednocześnie zamówić fryzjera lub wizażystę. Główną zaletą jest oszczędność czasu, bez uszczerbku na jakości.

Pokazaliśmy już, że potrafimy rozwijać się i pracować w naprawdę szybkim tempie i nie planujemy się zatrzymywać. Trzy miesiące pracy w Polsce i mamy już dwa salony i 450 metrów kwadratowych wspólnej przestrzeni kosmetycznej. I to z wypełnionym po brzegi kalendarzu wizyt w pierwszym salonie.

Dziś Leo Beauty Club to jedyna przestrzeń na polskim rynku, która oferuje pełną gamę zabiegów upiększających oraz poważne sprzętowe zabiegi kosmetyczne poprawiające wygląd. Posiadamy najszerszą ofertę certyfikowanych urządzeń w Warszawie, ponadto dysponujemy zaawansowanymi technologiami sprzętowymi, które nie były dotychczas powszechne w stolicy Polski. Są to najnowsze osiągnięcia techniczne i innowacje technologiczne, które sprawdziły się na świecie i z powodzeniem działają w praktyce. Wszystkie nasze urządzenia są nowe, z 2022 roku.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 6

Jakie cele stawia sobie firma na polskim rynku? Jak szybko planujecie ich osiągnąć?

Аnna Romach: Nasze cele pozostają niezmienne. Staramy się rozwijać obsługę i stale polepszać jakość świadczonych usług, staramy się poszerzać asortyment i bazę sprzętową dostępną dla naszych gości, robimy wszystko, aby zapewnić klientom wszystko to, czego nie mogą dostać nigdzie indziej. Zależy nam na tym, aby pokazać, że poziom ukraińskiej gościnności i obsługi, do których przyzwyczajeni są ukraińscy klienci i my sami, jest naprawdę wysoki.

Powiem jeszcze raz o dalszych planach na rozwój – chcielibyśmy wkroczyć na rynek międzynarodowy i jesteśmy zainteresowani wejście z naszą ofertą na inne kraje europejskie.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 7

Na ile trudno jest prowadzić biznes kosmetyczny w Polsce? Czego nauczyło Cię to doświadczenia? Co z tego można zastosować w salonach w Ukrainie?

Аnna Romach: Do tej pory nie napotkaliśmy specjalnych trudności. Wyznaczamy cele i je osiągamy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży beauty wiemy, jak działa ten rynek, jak prowadzić biznes kosmetyczny, więc nie spotykamy się ze szczególnymi przeszkodami.

Oczywiście jest różnica w stosunku do rynku ukraińskiego. Niektóre zabiegi są bardziej popularne niż przewidywaliśmy i odwrotnie, to, z czego klienci najczęściej korzystali w Ukrainie, nie jest tu tak szeroko stosowane.

Dla siebie wyciągnęliśmy to, że niezależnie od bliskich stosunków między naszymi krajami, od mentalności ukraińskiej i polskiej, każdy kraj ma swoje osobliwości, swoją specyfikę, do której trzeba się dostosować. Staramy się żyć zgodnie z prawem tego kraju i staramy się oferować klientom to, czego oczekują. Oraz zapoznać ich z tym, co było i jest nam bliskie w sprawach pielęgnacji i urody.

Ukraina o krok do przodu w rozwoju wszystkiego, co związane z branżą beauty. Ukraińska obsługa jest jedną z najlepszych w Europie i na świecie. Nasi specjaliści są zapraszani przez wiodące salony i jest to zawsze wysokopłatna praca. Dlatego też my również mamy wiele do zaoferowania na polskim rynku.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 8

Wojna na Ukrainie się skończy. Jak Pani zdaniem może to wpłynąć na pracę ukraińskiej marki w Polsce?

Аnna Romach: Zakończenie wojny byłoby świetną wiadomością i to byłoby najważniejsze. Wpłynie to na pewno pozytywnie na pracę naszej marki w Polsce i oczywiście w Ukrainie. Dziś Polska stoi na czele wsparcia międzynarodowego dla naszego kraju.

Jeszcze raz podkreślam, że jesteśmy bardzo wdzięczni Polakom za to, w jaki sposób nas przyjęli i wspierają, za ich lojalność wobec naszej marki, za to, jak oceniają nasze usługi i nasze podejście do pracy. Za hojne napiwki, które zostawiają naszym pracownikom. Wszystko ma znaczenie. Polska jest prawdziwie braterskim krajem, czujemy się tu jak w rodzinie.

Wojna się skończy – wierzymy w to. Będziemy nadal odbudowywać gospodarkę Ukrainy, pracując na poziomie międzynarodowym i rozwijając nasze salony w kraju. W równym stopniu nastawiamy się na rynek polski i ukraiński. I mamy nadzieję, że po zwycięstwie Ukrainy, kiedy wielu wróci do domu, Polacy również będą nadal chętnie odwiedzać nasze salony, tak jak robią to teraz. A my ze swojej strony podziękujemy im jakością, obsługą, naszą ukraińską serdecznością i gościnnością.

Otwarcie nowej przestrzeni piękna w warszawie. "jakość to dla nas must have! " salon 9