beznadziejne wyniki krwi

dziewczyny, pomozcie, myslalam,ze zdrowo sie odzywiam w ciazy,ale okazalo sie ze moje wyniki leca na leb na szyje.
Juz nie mowie o samej hemoglobinie, ale wyglada na to,ze brakuje mi wszystkiego.
Lekarz rodzinny podejrzewa mnie o glodowki…a ja naprawde jem duzo…
Zobaczymy co powie ginekolog, ale poki co musze sie ostro wziasc za siebie. Jadam na kg: pomidory, kapuste kiszona, papryke, jablka, nektarynki, winogrona, wedliny, nabial….
co robie zle????wprowadzilam teraz do diety kasze gryczana, co mam jesc???

30 odpowiedzi na pytanie: beznadziejne wyniki krwi

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Nelly, własciwie to nie wiem od czego te dobre wyniki zależą. Mi w ciąży z Konradem podobnie leciały wyniki, jadłam zdrowo.
Z bliźniakami róznie to z jedzeniem bywało, bardziej miałam ochotę na mączne potrawy, a wyniki miałam lepsze niż bez ciąży. No i dwóch ich było w brzuchu.
A jak masz złe te wyniki?

adonay Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:dziewczyny, pomozcie, myslalam,ze zdrowo sie odzywiam w ciazy,ale okazalo sie ze moje wyniki leca na leb na szyje.
Juz nie mowie o samej hemoglobinie, ale wyglada na to,ze brakuje mi wszystkiego.
Lekarz rodzinny podejrzewa mnie o glodowki…a ja naprawde jem duzo…
Zobaczymy co powie ginekolog, ale poki co musze sie ostro wziasc za siebie. Jadam na kg: pomidory, kapuste kiszona, papryke, jablka, nektarynki, winogrona, wedliny, nabial….
co robie zle????wprowadzilam teraz do diety kasze gryczana, co mam jesc???

a jakie te wyniki masz?a bierzesz dodatkowo jakies witaminy dla kobiet w ciazy?

Dodane ponad rok temu,

biore witaminy.
Ale wyniki leca, nie bede tu sie rozpisywac, wszystko mam duzo ponizej normy, wlosy mi leca….hemog. 10, leukocyty, granulocyty , jakies krwinki wszystko nie tak…lekarz byl w szoku bo nawet na ciaza i to blizniacza jest za malo…zawsze wyniki mialam wzorcowe…
Lekarz stwierdzil,ze nie mam teraz zadnej odpornosci…musze bardzo uwazac na siebie…moze to wszystko po zapaleniu gardla i grypie zoladkowej nie wiadomo….ale ja juz nie wiem co jesc…

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:biore witaminy.
Ale wyniki leca, nie bede tu sie rozpisywac, wszystko mam duzo ponizej normy, wlosy mi leca….hemog. 10, leukocyty, granulocyty , jakies krwinki wszystko nie tak…lekarz byl w szoku bo nawet na ciaza i to blizniacza jest za malo…zawsze wyniki mialam wzorcowe…
Lekarz stwierdzil,ze nie mam teraz zadnej odpornosci…musze bardzo uwazac na siebie…moze to wszystko po zapaleniu gardla i grypie zoladkowej nie wiadomo….ale ja juz nie wiem co jesc…

A czerwone mięso? By żelazo wzrosło? Brokuły, nasiona ( np. dynia)?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:A czerwone mięso? By żelazo wzrosło? Brokuły, nasiona ( np. dynia)?
ja na mieso patrzec nie moge….
brokuly wcinam….
pestki z dyni jadam….

ciapa Dodane ponad rok temu,

Mięso, ryby, jaja – podstawa
Strączkowe warzywa, chleb pełnoziarnisty.
Słodycze i nabiał w dużej ilości – upośledzają np wchłanianie wapnia i żelaza także z tym nie przesadzałabym
Człowiek jest i był mięsożerny i to się najlepiej wchłania
Dodam, że mi też lecą na łeb na szyje i leciały od początku ciąży, teraz hemoglobinę mam koło 8 i to mnie dopiero zmobilizowało do jedzenia żelaza- do tej pory żadnych witamin, wręcz jest poglad, że w większej ilości upośledzają one wchłanianie naturalnych związków. Teraz biorę bo mi pediatra kazała, żeby dziecko miało pod doatatkiem.
Niestety pasożyciki wysysaja z nas wszystko…

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:ja na mieso patrzec nie moge….

nelly myślę,że receptą jest włąśnie to czego nie jesz i masz niedobory witamin,które są w mięsie.Może weź zrób sobie strogonowa lub zmuś się na jakąś wątróbke 😉

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:Mięso, ryby, jaja – podstawa
podpisuję się :-)przede wszystkim dużo jajek+wit C.Dodałabym sok z pokrzywy

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:nelly myślę,że receptą jest włąśnie to czego nie jesz i masz niedobory witamin,które są w mięsie.Może weź zrób sobie strogonowa lub zmuś się na jakąś wątróbke 😉
Kobieto, ja na widok watrobki mam mdlosci, a co wiecej jej zapach odsrtasza mnie na kilometr!!!!!!!!!
W pierwszej ciazy nie mialam takich problemow…a teraz wszystko spada…
na 14 pozycji z morfologii 13 jest ponizej normy….

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:dziewczyny, pomozcie, myslalam,ze zdrowo sie odzywiam w ciazy,ale okazalo sie ze moje wyniki leca na leb na szyje.
Juz nie mowie o samej hemoglobinie, ale wyglada na to,ze brakuje mi wszystkiego.
Lekarz rodzinny podejrzewa mnie o glodowki…a ja naprawde jem duzo…
Zobaczymy co powie ginekolog, ale poki co musze sie ostro wziasc za siebie. Jadam na kg: pomidory, kapuste kiszona, papryke, jablka, nektarynki, winogrona, wedliny, nabial….
co robie zle????wprowadzilam teraz do diety kasze gryczana, co mam jesc???

korzeń pietruszki, buraki, strączkowe, szpinak… Wszelkie warzywa (kapustę też) podlewać oliwą z oliwek. Wędliny zastąpić pieczonym mięchem.
Jak reagujesz na żelazo w tabletkach? Bo jak biegunką, to moja gin twierdziła, że lepiej takie żelazo sobie darować…

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kurczak:korzeń pietruszki, buraki, strączkowe, szpinak… Wszelkie warzywa (kapustę też) podlewać oliwą z oliwek. Wędliny zastąpić pieczonym mięchem.
Jak reagujesz na żelazo w tabletkach? Bo jak biegunką, to moja gin twierdziła, że lepiej takie żelazo sobie darować…

jestem przed wizyta u gin. rodzinny bez konsultacji z ginem nie chcial nic przepisywac…we wtorek sie dowiem, zelaza nigdy w tabl. nigdy nei bralam…

adonay Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:biore witaminy.
Ale wyniki leca, nie bede tu sie rozpisywac, wszystko mam duzo ponizej normy, wlosy mi leca….hemog. 10, leukocyty, granulocyty , jakies krwinki wszystko nie tak…lekarz byl w szoku bo nawet na ciaza i to blizniacza jest za malo…zawsze wyniki mialam wzorcowe…
Lekarz stwierdzil,ze nie mam teraz zadnej odpornosci…musze bardzo uwazac na siebie…moze to wszystko po zapaleniu gardla i grypie zoladkowej nie wiadomo….ale ja juz nie wiem co jesc…

no to podstawa zelazo jak widze,znam ten bol,od marca walcze z anemia(tez mam wszystko ponizej normy hemoglobine taka jak ty,zelaza tylko 6)-jem melase z trzciny cukrowej pije i jem buraki,nac pietruszki,truskawki,watrobke…wszystko co ma zelazo,bo tabletek nie trawie i czeka mnie szpital jak tak dalej bedzie:(a moze do hematologa powinnas sie udac,co?

adonay Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez adonay:no to podstawa zelazo jak widze,znam ten bol,od marca walcze z anemia(tez mam wszystko ponizej normy hemoglobine taka jak ty,zelaza tylko 6)-jem melase z trzciny cukrowej pije i jem buraki,nac pietruszki,truskawki,watrobke…wszystko co ma zelazo,bo tabletek nie trawie i czeka mnie szpital jak tak dalej bedzie:(a moze do hematologa powinnas sie udac,co?

zrywam tez mloda pokrzywe i ja pije,dodaje do salatek,wcianam duzo salaty…

dorota27 Dodane ponad rok temu,

nie wiem czy odzywianie ma az tak scisly zwiazek w wynikami
nie chce straszyc, ale moze to wynik jakiejs choroby, lekarz zlecil cos dalej??

lilavati Dodane ponad rok temu,

Nelli zamiast się zamartwiąć i nakręcać poczekaj cierpliwie na opinię gina
[quote=nelly975956]
na 14 pozycji z morfologii 13 jest ponizej normy….[/quote]
W ciąży zmieniają się parametry krwi, hemoglobina 10 to jeszcze nie tragedia (norma >11, znam takich co mieli i 6 z kawałkiem), no i naturalne, ze spadek jednego parametru pociąga za sobą wychylenia od norm innych bo wzajemnie od siebie zależą. MAsz podane normy dla ciężarówek? Zdziwiła mnie postawa lekarza zamiast poszerzyć diagnostykę, ewentualnie powtórzyć badania po to aby zaobserwować tendencje straszy- nie wykluczone, ze wyniki po infekcji poleciały
Dieta dietą(choć stronienie w Twoim stanie od czerwonego mięsa, wątróbki, kaszanki może mieć takowe odbicie) ale może warto pokusić się o sztuczną suplementację?
Nabiał przy anemii nie wskazany – osłabia wchłanianie np żelaza
Dacie radę
Powodzenia

bociek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:jestem przed wizyta u gin. rodzinny bez konsultacji z ginem nie chcial nic przepisywac…we wtorek sie dowiem, zelaza nigdy w tabl. nigdy nei bralam…

Zapytaj się lekarza o biofer folik. W obu ciążach miałam problemy z hemoglobiną – stale spadała – brałam tardyferon, hemofer i nic… tzn. np nie pogarszało się ale też lepiej nie było. Dopiero w drugiej ciązy za radą koleżanki samowolnie przerzuciałam się na biofer i od razu były efekty :). Po porodzie jak hemoglobina spadła mi gwałtownie (do 8,5) to przyszedł mój lekarz porwadzacy i powiedział zebym zaczeła brać te swoje tabletki. Po miesiącu zrobiłam sobie morfologię i okazało się że hemoglobina podniosła do ponad 12 :). Środek jest dostępny bez recepty (przynajmniej tak było rok temu) więc może spróbuj? Nie twierdzę że to super lek, który każdemu pomoże ale mnie na pewno postawił na nogi.

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:j zelaza nigdy w tabl. nigdy nei bralam…

W witaminach dla ciężarnych żelazo jest…

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kurczak:W witaminach dla ciężarnych żelazo jest…
A to znosze dobrze:)

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:Kobieto, ja na widok watrobki mam mdlosci, a co wiecej jej zapach odsrtasza mnie na kilometr!!!!!!!!!
W pierwszej ciazy nie mialam takich problemow…a teraz wszystko spada…
na 14 pozycji z morfologii 13 jest ponizej normy….

Nelly nie martw się ;)moja teściowa z pierwszym dzieckiem jadła całą ciąze tylko chleb z wodą z octem z cebulą .Nic innego nie mogła jesć .Syn jej zyje do dziś i ona też ma 77lat;):)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotuś:Nelly nie martw się ;)moja teściowa z pierwszym dzieckiem jadła całą ciąze tylko chleb z wodą z octem z cebulą .Nic innego nie mogła jesć .Syn jej zyje do dziś i ona też ma 77lat;):)
no ja mam nadzieje, rodzinny kazal zmienic diete, a ja oczywiscie zapomnialam spytac sie co jesc, on wogole myslal,ze sie glodze, bo ponoc moje wyniki na to swiadcza, a do tego jeszcze 21 tc a ja 1,5 kg na plusie, wiec swoje pomyslal…

dorota27 Dodane ponad rok temu,

sorki..nie doczytalam ze jestes w ciazy /gratuluje!!!/
wiec prosze sie nie martwic!:)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez DOROTA27:sorki..nie doczytalam ze jestes w ciazy /gratuluje!!!/
wiec prosze sie nie martwic!:)

tak dorotko, jestem w ciazy i to blizniaczej:Strach:

Dodane ponad rok temu,

całą ciążę z Niną miałam sporą anemię, brałam hemofer i niewiele to dawało, po porodzie hemoglobina spadła mi do 5, załapałam się na dodatkowe dni w szpitalu przez to….No ale żyje, Nina miała się mimo tej mojej anemii w ciązy dobrze i ja szczerze mówiąc też nieźle się czułam, nawet z tą mega anemią po porodzie funkcjonowałam zupełnie normalnie. Spóbuj faktycznie zmienić dietę a może właśnie sztuczna suplementacja?
hemoglobina 10 to jeszcze nie tragedia.

chilli Dodane ponad rok temu,

w obu ciazach krew mi leciala na leb i szyje – hemoglobine mialam po 8,6 (wiktoria) i 8,4 (leon)

pierwsza ciaze wspomagalam witaminami – drugiej nie – jak widac roznicy nie bylo
wrocilo do normy jakies pol roku po porodach
samo z siebie

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:tak dorotko, jestem w ciazy i to blizniaczej:Strach:
a to i dlatego tak z Ciebie wyżerają;):)

agaz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:tak dorotko, jestem w ciazy i to blizniaczej:Strach:

no kochana.. bliżniaczki ……. gratulacje

magdzik1 Dodane ponad rok temu,

Ja bym dodala jeszcze do tego różnego rodzaju orzechy, migdały (bez skóry) i suszone owoce np. morele.

Dodane ponad rok temu,

Bylam u gina i kazal sie wynikami nie martwic, mam jesc jeszcze wiecej zielska, mam je mnozyc razy dwa, a inne rzeczy jesc razy 1:)
za 3 tygodnie badania do powtorki.

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ania_st:
W ciąży zmieniają się parametry krwi, hemoglobina 10 to jeszcze nie tragedia (norma >11, znam takich co mieli i 6 z kawałkiem

pod ciebie sie podepne, bo ja wlasnie ta, co miala hemo na poziomie ponizej 7
jadlam jak ten niepowazny osiolek, dieta urozmaicona, w zasadzie wszystko, a wyniki o kant tylka
moja gin kazala mi nawet pic lokalne wino terran, bo rosnie na zelazistych glebach i ma mega ilosci zelaza
i nic
straszyla mnie, ze mam szanse na krwotok
pytala, czy ja sie na pewno dobrze odzywiam

a ja wygladalam jak wieloryb, tylko blady taki jakis i slabiutki
dwa dni przed porodem wyniki krwi: 6.9 hemo (pozostale parametry tez zanizone)
w trzy tygodnie po porodzie mialam hemoglobine na poziomie 11.

nelly, nie wpadaj w panike, jesli wiesz, ze sie dobrze odzywiasz i jestes pod stala kontrola lekarza, moze po prostu takla twoja uroda?

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nelly:Bylam u gina i kazal sie wynikami nie martwic, mam jesc jeszcze wiecej zielska, mam je mnozyc razy dwa, a inne rzeczy jesc razy 1:)
za 3 tygodnie badania do powtorki.

o, do konca nie doczytalam:)
i fajnie, masz problem troszke z glowy:)
trzymam kciuki!

Znasz odpowiedź na pytanie: beznadziejne wyniki krwi?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
dowód osobisty :-(((
Dziewczyny, może Wy wiecie.... ja się dowiem pewnie wszystkiego w poniedziałek ale chodzę teraz i się zamartwiam mężowi ukradli dokumenty, wszystko zglosił ale wciąż nie miał czasu aby wyrobić nowy
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
termin- czerwiec-ponarzekajmy trochę
No więc ja przytylam 18 kilo- jestem w 38 tc......bolą mnie biodra, ledwo chodzę, mam zgagę.....puchną mi dłonie, stopy, kostki i łydki, od dwóch dni serce strasznie kołacze...odeszeł mi już
Czytaj dalej